20.12 .2016 року о 15.00. на базіКУ «Міський методичний кабінет» в рамках Інституту класного керівника відбулось чергове засідання Школи молодого класного керівника з теми: «Організація роботи вперше призначеного класного керівника».
Координувала роботу засідання методист з виховної роботи КУ «ММК» Побережна Ірина Віталіївна, яка привітала молодих класних керівників та розпочала засідання з питання «Організація роботи з учнями на засадах гуманності і любові».
Методист КУ «Міський методичний кабінет», керівник Центру практичної психології та соціальної роботи Воловодівська Жанна Олексіївна висвітлила тему «Психологічні особливості формування команди в класному колективі».
Своїм досвідом роботи з молодими педагогами поділилася Петрина Світлана Володимирівна класний керівник 11-В класу КЗ “Гуманітарна гімназія № 1 імені М. І. Пирогова ВМР», переможець Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник 2015 року». Світлана Володимирівна провела майстер клас з актуальної теми: “Батьківські збори, як форма позитивної, емоційної адаптації батьків у шкільному колектив”.
Дякуємо за участь у роботі всім присутнім та організаторам засідання!
Фотозвіт про захід
13 грудня 2016 року в закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 Вінницької міської ради» відбувся семінар практичних психологів ЗНЗ на тему «Формування практичних навичок та компетентності у роботі практичного психолога по супроводу дітей з особливими освітніми потребами».
Семінар складався з двох частин. В теоретичній частині з вступним словом виступили: Резнік С.Д., головний спеціаліст відділу дошкільної освіти та обліку дітей Департаменту освіти ВМР, Сидоренко Н.А., директор закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР». Воловодівська Ж.О., методист з практичної психології та соціальної роботи комунальної установи «Міський методичний кабінет» висвітлила питання «Партнерська співпраця шкільного практичного психолога й вчителя інклюзивного класу». Практичний психолог закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР» Поліщук О.В., розповіла про свій алгоритм роботи по супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
У другій частині Поліщук О.В., практичний психолог закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР» з учасниками семінару провела заняття з елементами тренінгу «Вправи на розвиток психічних процесів дітей з особливими освітніми потребами». Іващенко С.А., вчитель трудового навчання закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР» продемонструвала виготовлення виробів, як елемент розвитку моторики руки.
Фотозвіт про захід
08 грудня 2016 рокуна базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №9 Вінницької міської ради» проведено круглий стіл для вчителів початкових класів кваліфікаційної категорії «спеціаліст» з теми:«Формування соціокультурного досвіду молодшого школяра на уроках трудового навчання та образотворчого мистецтва». До вступного слова були запрошені директор закладу Капуста Валентин Дмитрович, який познайомив присутніх із шкільними здобутками, заступник директора з навчально-виховної роботи Кавка Г.Б. звернула увагу на проблему «Успішний вчитель – успішний учень».
Коцюбинська І.І. познайомила присутніх з розвитком творчих здібностей молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання як однією із складових соціокультурного досвіду. Практична частина включала в себе відкриті уроки з елементами інтеграції. Муравська О.О. презентувала урок образотворчого мистецтва у 1-Б класі з теми : Поняття декору. Практична робота «Чобіток Святого Миколая». Дишкатнюк І.М та Матвєєва В.І. продемонстрували інтегрований урок образотворчого та музичного мистецтв у 3-Б класі з теми: «Гончарство в Україні. Створення орнаменту, яким можна прикрасити виріб гончара». Бельдій В.В. провела урок трудового навчання в 4-А класі з теми: «Робота з сучасними штучними матеріалами. Практична робота «Новорічний заєць». Також вчителі прийняли участь у майстер-класі «Родовідне дерево».
Фотозвіт про захід
8 грудня 2016 року у закладі «Фізико-математична гімназія №17 ВМВ» відбувся ІІ (заключний) етап міського конкурсу «Кращий соціальний педагог загальноосвітнього навчального закладу психологічної служби системи освіти у 2016 – 2017 навчальному році». У фіналі приймали участь 6 соціальних педагогів:
В ході заключного етапу конкурсантки презентували мультимедійну презентацію «Соціальний проект «Формування правової свідомості дітей», вирішували проблемну ситуацію, відповідали на бліц-запитання. За результатами фінального етапу конкурсу «Кращий соціальний педагог загальноосвітнього навчального закладу психологічної служби системи освіти у 2016 – 2017 навчальному році» місця розподілили:
Переможці конкурсу нагороджені грамотами Департаменту освіти Вінницької міської ради. Бажаємо творчих успіхів, невичерпної енергії та здійснення майбутніх задумів!
Фотозвіт про захід
07 грудня 2016 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 Вінницької міської ради» для практичних психологів ЗНЗ проведено майстер-клас на тему «Формування психологічної рівноваги дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах».
Практичний психолог закладу Миронюк І.С., продемонструвала психологічні методи і форми роботи щодо формування в учнів психологічної стійкості та внутрішньої гармонії, спроможності до пристосування в новому середовищі.
Фотозвіт про захід
07 грудня 2016 року у ЗШ І-ІІІ ст. № 16 ВМР відбувся семінар-практикум для вчителів трудового навчання на тему: «Створення та використання предметного блогу на уроках трудового навчання» .
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освітиНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу, мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ. 1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В. 1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В. 1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А. 1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В. 2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С. 2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В 3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В. 3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В. Автори-упорядники: Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи; Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці; Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель |
Посилання для скачування електронної версії публікації |