02 лютого 2017 року на базі комунальної установи «Міський методичний кабінет Департаменту освіти Вінницької міської ради» в рамках роботи консультативно-тренінгового центру «Крок» розпочався очний етап тренінгу «Мистецтво педагогічної комунікації». До роботи тренінгової групи долучилися педагоги таких загальноосвітніх навчальних закладів: ЗНЗ №№ 2, 3, 10, 12, 13, 31, 32. Підводячи підсумки першого тренінгового дня, вчителі, що різняться фахом викладання та педагогічним стажем, відзначили сприятливу психологічну атмосферу в групі. Бажаємо подальших позитивних вражень та плідної роботи!
Фотозвіт про захід
01 лютого 2017 року в міському методичному кабінеті в рамках Школи активного навчання педагогів відбувся майстер-клас для практичних психологів дошкільних навчальних закладів «Мотивація педагогічних працівників як фактор підвищення ефективності виховання та навчання дітей». Майстер-клас провела методист з практичної психології та соціальної роботи Щеголева Тетяна Анатоліївна.
В ході проведення вправ актуалізувались знання з питань мотиваційної сфери, розширився арсенал методів підвищення та підтримки мотивації педагогічних працівників. Учасники розкривали власний творчий потенціал та мотиваційний ресурс.
Фотозвіт про захід
26.01 .2017 року о 14.00. на базі ЗШ І-ІІІ ст. № 3 ім. М.Коцюбинського ВМР відбулась педагогічна майстерня з теми: «Шляхи оптимізації навчально-творчого процесу в хореографічному колективі» для вчителів хореографії, керівників гуртків.
Вітальним словам відкрила захід координатор засідання методист з виховної роботи КУ «ММК» Побережна Ірина Віталіївна. Директор закладу Лепко Надія Іллівна ознайомила вчителів хореографії, керівників гуртків із своїм закладом.
Питання «Актуальні проблеми навчання та виховання засобами хореографічного мистецтва» висвітлила Шаповалюк Леся Юріївна, заступник з виховної роботи.Фрагмент уроку хореографії у 3-А класі «Класичний тренаж біля станка» продемонструвала Селібаєва Ірина Анатоліївна учитель хореографії закладу.
Парад-дефіле учасників хореографічної студії вразив усіх присутніх чудовими костюмами, за підтримки адміністрації школи, створеними власноруч Селібаєвою Іриною Анатоліївною та Черемхівською Оксаною Віталіївною вчителем трудового навчання. Захід приніс усім присутнім багато позитивних емоцій та налаштував на серйозну роботу із своїми колективами.
Дякуємо за участь у роботі всім присутнім та організаторам засідання!
Фотозвіт про захід
25.01.2017 року о 10.00 р. на базі ВМПДЮ відбувся семінар для керівників екологічних агітбригад та педагогів-організаторів на тему: «Методика організації просвітницької діяльності екологічних агітбригад».Учасників семінару привітала директор ВМПДЮ Мусійчук Світлана Іванівна. Вона побажала всім присутнім плідної та творчої роботи.
Заступник директора з виховної роботи ВМПДЮ Наталя Підлісна висвітлила значимість екологічного виховання в системі позакласної та позашкільної освіти України, окреслила пріоритетні напрямками діяльності екологічних агітбригад.
Завідувач відділом організаційно-масової роботи ВМПДЮ Оксана Стецюра ознайомила присутніх із видами та основними напрямками діяльності агітколективів.Учасники семінару також мали можливість познайомитися з досвідом роботи керівника гуртка «Творча лабораторія» навчального закладу ЗШ І-ІІІ ступенів № 35 Уркаєвої Ніни Миколаївни.
До проведення семінару долучилася методист Вінницької обласної станції юних натуралістів Коріна Тамара Мирославівна, яка ознайомила присутніх із умовами проведення Всеукраїнського конкурсу екологічних агітбригад «Земля – наш спільний дім» та звернула увагу на сучасні вимоги щодо діяльності екологічних агітаційних колективів.
Координувала роботу семінару методист з виховної роботи КУ «ММК» Побережна Ірина Віталіївна. Дкуємо за участь у роботі всім присутнім та організаторам семінару!
Фотозвіт про захід
24 січня 2017 року на базі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №2 Вінницької міської ради» проведено інтерактивне заняття для вчителів початкових класів першого року роботи з теми: «Проект у школі зі створення буктрейлера». Заняття складалося з двох частин. Перша частина була присвячена ознайомленню з технологією створення буктрейлера. В якій мала місце групова робота по асоціативному малюванню під прослуховування розділу книги.
Друга частина була присвячена практичному створенню буктрейлера на ПК. Заняття було проведено на високому рівні та пройшло в творчій доброзичливій атмосфері.
Фотозвіт про захід
19.01.2017 року о 14.00 р. на базі ЗНЗ І-ІІІ ступенів №16 Вінницької міської ради відбулась педагогічна майстерня «Я роблю це так…» для вчителів музичного мистецтв з теми: «Урок музичного мистецтва в сучасній школі: проектування, реалізація-використовуючи ІКТ».
Вчитель музичного мистецтва Юрченко Світлана Дмитрівна показала високий професійний рівень, майстерність, досконале володіння методами і прийомами викладання предмету застосовуючи ІКТ. Дякуємо за участь у роботі всім присутнім та організаторам педагогічної майстерні!
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освітиНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу, мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ. 1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В. 1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В. 1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А. 1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В. 2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С. 2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В 3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В. 3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В. Автори-упорядники: Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи; Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці; Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель |
Посилання для скачування електронної версії публікації |