Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
16.08.2022

ОНОВЛЕНО ЗМІСТ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ЗСО

Наказом Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року затверджено і надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» оновленим навчальним програмам для 6 – 9 та 10 – 11 класів.

Також Міністерством було затверджено типові освітні та навчальні програми для 1 – 2 та 3 – 4 класів закладів загальної середньої освіти, у яких оновлено зміст у частині питань цивільного захисту, поводження з вибухонебезпечними предметами, у зв'язку з масовим вторгненням збройних сил російської федерації в Україну (наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22).
Останні новини
11.08.2022

Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н.р.

    З метою об’єднання зусиль педагогічної та громадської спільнот на засадах взаєморозуміння та співробітництва щодо захисту прав і свобод, формування у дітей ціннісних життєвих навичок та моделей поведінки, Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання інформаційні матеріали щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 навчальному році.
Останні новини
12.07.2022

ПРО ПІДГОТОВКУ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ ТА ОПАЛЮВАЛЬНОГО СЕЗОНУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

   За результатами наради, проведеної 7 червня, щодо підготовки закладів освіти до 2022/23 навчального року, Міністерство освіти і науки України розробило та пропонує для врахування в роботі інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності на заміну інструктивно-методичних матеріалів, що надіслані листом МОН від 29.07.2020 № 1/9-406.
Останні новини
05.07.2022

Про вебінар для інструкторів з фізичного виховання та вихователів ЗДО ВМТГ

04 липня 2022 року відбувся вебінар для інструкторів з фізичного виховання, вихователів груп компенсуючого типу для дітей з порушенням опорно-рухового апарату, вихователів санаторних груп та усіх бажаючих педагогів ЗДО ВМТГ в онлайн – режимі за темою: «Сучасні підходи до реалізації змісту та напрямів фізкультурно-оздоровчої роботи закладів дошкільної освіти влітку».
Мета заходу - збагачення теоретичного рівня педагогів з питань використання сучасних методів і прийомів фізичного виховання дітей дошкільного віку; удосконалення педагогічної майстерності, озброєння педагогів ЗДО практичними вміннями та навичками з організації і проведення різних форм фізичного виховання та активного відпочинку дошкільників влітку в умовах воєнного стану.
Консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Ніна Сокиринська висвітлила тему
«Організація фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками влітку в умовах воєнного стану. Нормативна база».
Тему: «Структура та типи фізичних занять. Організація активного відпочинку дітей влітку» розкрила консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Лариса Бондарчук.
Приємно відзначити, що тема вебінару зацікавила багатьох педагогів, то ж до заходу приєднались 83 учасники, серед них - інструктори з фізичного виховання, вихователі груп компенсуючого типу для дітей з порушенням опорно-рухового апарату, вихователі санаторних груп та груп загального розвитку, вихователі-методисти та практичні психологи ЗДО ВМТГ.
В підсумково-аналітичному блоці, який проходив у форматі «Фідбек (запитання – відповіді, висновки та пропозиції) учасники вебінару обмінялись думками, поділились своїми враженнями, відзначили високий рівень розкриття актуальної і важливої теми. Корисним було ознайомлення педагогів з нормативною базою, яка регламентує діяльність закладів дошкільної освіти влітку в умовах воєнного стану.
Більш детально з матеріалами онлайн-зустрічі можна ознайомитись на сайті КУ «ЦПРПП ВМР», які розміщені на сторінці «Професійні спільноти» у рубриці «Дошкільна освіта», «Інструктори з фізичного виховання».
 
Останні новини
24.06.2022

Про "Методичний кейс вчителя іноземної мови НУШ"

   23 червня 2022 року було проведено вебінар для спільноти вчителів іноземних мов "Методичний кейс вчителя іноземної мови НУШ". Теми вебінару викликали неабияку зацікавленість у спільноті і  багато учителів взяли участь у заході, що свідчить про постійне бажання наших педагогів підвищувати свій професійний рівень, навіть під час відпусток. 
   Програма вебінару: 
1.Лановенко А.О., консультантка КУ «ЦПРПП ВМР» з темою: «Нормативно-правова база навчання іноземних мов у 5 класах НУШ. Учитель Нової української школи – який він?».
2.Херсон В.Б., вчителька англійської мови КЗ «Вінницька початкова школа №5» з темою: «Досвід роботи у початковій школі НУШ: практичні поради вчителям іноземних мов, які будуть працювати у 5-х класах НУШ».
3. Горєлова О.М., вчителька англійської мови КЗ «Вінницький ліцей №33» з темою: «Проєктна робота як засіб розвитку ключових компетентностей НУШ: традиційне та сучасне. Досвід роботи у школі в Німеччині».
   Спікери заходу зосередили увагу учасників на тому, якими документами повинен керуватись вчитель НУШ у своїй роботі, поділились власним досвідом роботи в НУШ та надали  теоретичні і дієві практичні рекомендації, поради та  низку корисних онлайн інструментів ( Genial.ly, BookCreator, Padlet, Canva,Wordwall та ін.) щодо навчання іноземних мов у наступному навчальному році, коли розпочнеться  впровадження НУШ  у базовій середній школі. Було предствлено порівняльний аналаз традиційних та сучасних методів навчання, розглянуто багато ідей та різних прикладів для організації проєктного навчання  на уроках іноземної мови. Як результат, намагались спільними зусиллями намалювати портрет ідеального вчителя Нової української школи, який кожен вчитель ще буде вдосконалювати і домальовувати у процесі своєї педагогічної творчості. 
   Ознайомитись детальніше з матеріалами заходу можна на сайті КУ "ЦПРПП ВМР" на сторінці Спільноти вчителів іноземних мов.  
Останні новини
16.06.2022

Рішення робочої групи з оновлення змісту навчальних програм із зарубіжної літератури для 6-9 класів (2017), 10-11 класів (2017, рівень стандарту), 10-11 класів (2017, рівень профільний) закладів загальної середньої освіти від 13 червня 2022 р. (протокол № 2)

    Зважаючи на масове вторгнення збройних сил російської федерації в Україну, психологічне й фізичне травмування українських дітей внаслідок воєнних дій держави-агресора, важливість розвитку культурних зв’язків України з цивілізованими країнами, зокрема засобами навчального предмета «Зарубіжна література», необхідність моральної підтримки учнівської молоді та зміцнення духовної сили української нації з допомогою надбань класичної й сучасної літератури світу, робоча група з оновлення змісту навчальних програм із зарубіжної літератури для 6-9 класів (2017), 10-11 класів (2017, рівень стандарту), 10-11 класів (2017, ріваень профільний) ухвалила оновити зміст навчальної програми із зарубіжної літератури для 6-11 класів (2017), вилучивши та/або замінивши твори російських і білоруських авторів на твори зарубіжних письменників відповідно до літературного процесу та з урахуванням вікових особливостей учнів/учениць.
    Рішення робочої групи з оновлення змісту навчальних програм із зарубіжної літератури. ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ до проєкту змін у навчальній програмі із зарубіжної літератури для 6-9 класів закладів загальної середньої освіти (2017) (2022 р.)

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освіти

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Пелішенко Г.Ф. (автор-упорядник)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу,  мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності.
Матеріали посібника створено на допомогу керівникам гуртків, які працюють в рамках міського проекту «Спілкуємось англійською».

Короткий зміст публікаціїВСТУП
1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ.
1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В.
1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В.
1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А.
1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією  Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С.
2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В.
3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА 
Автори-упорядники:
Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи;
Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці;
Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО