21 листопада 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Вінницької міської ради» відбувся семінар для керівників ЗНЗ на тему: «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес як засіб розвитку творчої активності учнів».
Теоретичну частину семінару було побудовано дещо по-новому. Нещодавно телеканал «Інтер» підготував для телеглядачів грандіозне шоу за участю улюблених українських виконавців «Україна від А до Я». Чудова, яскрава ідея, яку з успіхом було втілено у доповіді директора закладу Мельника Анатолія Васильовича. Педагоги впродовж семінару створили своєрідну абетку інновацій рідної школи: кожна її буква-символ розкривала перед учасниками семінару фрагменти шкільного буття, імена людей, досягнення і події, якими можна по праву гордитись. «Інновації Вісімнадцятої від А до Я!» - під таким гаслом пройшли змістовні та різноманітні заходи в рамках даного семінару.
Фотозвіт про захід
1 грудня 2016 року на базі закладу «Дошкільний навчальний заклад №30 ВМР» відбулося заняття міської Школи молодого вихователя (2-й рік роботи) «Творення» на тему: «Використання технології «мнемотехніка» в освітньому процесі ДНЗ».
Молоді вихователі міста ознайомилися з основними прийомами технології «мнемотехніка» в роботі з дітьми дошкільного віку та їх застосуванням для розвитку пам'яті, уяви та творчого мислення дошкільників. В процесі роботи слухачам Школи було презентовано досвід роботи педагогів ДНЗ №30, надано практичні рекомендації щодо використання технології «мнемотехніка» в роботі з дошкільниками.
Фотозвіт про захід
25.11.2016 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі КЗ «ДНЗ №51» проведено заняття міської Школи вихователя-стажера на тему: «Документація вихователя. Організація життєдіяльності дітей в ДНЗ». Заняття проводилось за планом:
Фотозвіт про захід
25 листопада 2016року в рамках проведення ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року» на базі дошкільного навчального закладу №7 проведено комп’ютерне тестування учасниць (виконання тестових завдань з теорії та методики виховання).
У ІІ турі конкурсу беруть участь вихователі дошкільних навчальних закладів Лопатюк Наталія ( ДНЗ №24), Бондар Тетяна (ДНЗ №26), Гранальська Наталія (ДНЗ №45), Занога Світлана (ДНЗ №46).
Фотозвіт про захід
Розпочався перший (міський) тур всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017" у номінаціях «Біологія», «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Початкова освіта».
23-24 листопада 2016 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» та ЗШ І-ІІІ ступенів № 9 Вінницької міської ради відбулися конкурсні випробування відбіркового етапу: презентація «Моє педагогічне кредо» та «Тестування з фахової майстерності». На підставі матеріалів, поданих учасниками, до участі у Конкурсі долучилися:
Поетапний перебіг міського туру конкурсу висвітлюється на сайті міського методичного кабінету. За результатами проведеної роботи буде визначено, які конкурсанти продовжать участь у подальших конкурсних випробуваннях. Підведення підсумків міського туру Конкурсу заплановано на 23 грудня 2016 року.
Всім конкурсантам бажаємо успіху!
Таблиці результатів І туру конкурсу.
Фотозвіт про захід 23.11.2016 р.
24 листопада 2016 року на базі КЗ»ЗШ І-ІІІ ст.№9 ВМР» відбувся семінар для вчителів англійської мови середніх та старших класів на тему «Сучасний продуктивний урок англійської мови в середній школі» за участю методиста Міжнародного освітньо-методичного центру PEARSON-DINTERNAL .Семінар проводився на основі сучасних автентичних НМК і мав суто практичне спрямування - Працюймо разом заради досягнення міжнародних стандартів викладання англійської мови в Україні!
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освітиНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу, мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ. 1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В. 1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В. 1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А. 1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В. 2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С. 2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В 3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В. 3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В. Автори-упорядники: Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи; Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці; Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель |
Посилання для скачування електронної версії публікації |