7 грудня 2016 року проведено конкурсне випробування «Майстер-клас» у номінації «Початкова освіта»в рамках міського туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017".
Члени журі відзначили високий рівень професійної майстерності учасників конкурсу, актуальність обраних тем, їх методичну доцільність та практичну цінність, творче застосування інноваційних освітніх розробок та власних напрацювань, оригінальність проведення, педагогічний такт, ерудованість, яскравість індивідуальності кожного педагога.
Отже, відбірковий етап Конкурсу завершився. Протоколи оцінювання розміщено на нашому сайті. Фіналістами міського туру Конкурсу стали:
У номінації «Біологія»:
У номінації «Музичне мистецтво»:
У номінації «Інформатика»:
У номінації «Початкова освіта»:
Фінальний етап розпочнеться з конкурсних уроків. Відповідно до листа Міністерства і науки України від 30.09.2016 р. № 1/9-517 «Про організацію та проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017», бали, набрані учасниками на відбірковому етапі Конкурсу, анулюються.
Бажаємо фіналістам успіхів і перемог!
Фотозвіт про захід
06 грудня 2016 року відповідно до інформаційно-методичного вісника КУ «ММК» «Перспектива» (дошкілля) на базі дошкільного навчального закладу №50 проведено методичне об’єднання для вихователів старших груп на тему «Розвиток логіко-математичних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами казок Василя Сухомлинського».
Фотозвіт про захід
5 грудня 2016 року в рамках проведення ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року» на базі дошкільного навчального закладу №46 учасниці провели майстер-класи «Я роблю це так…» на теми:
Фотозвіт про захід
З 21 по 25 листопада 2016 року в спортивних залах ЗШ І-ІІІ ст. № 12, ЗШ І-ІІІ ст. № 13, ЗШ І-ІІІ ст. № 27 та ЗШ І-ІІІ ст .№ 31 проведено міські змагання з волейболу серед дівчат в рамках міської Спартакіади школярів 2016-2017 навчального року» . В змаганнях взяли участь команди з 18 загальноосвітніх навчальних закладів міста. Перше місце зайняла команда ЗШ І-ІІІ ст. № 27 , друге місце – ЗШ І-ІІІ ст. № 13, третє місце - ЗШ І-ІІІ ст. № 12.
Також, з 28 листопада по 2 грудня 2016 року в спортивних залах НВК:ЗШ І-ІІІ ст. – гімназія № 2 , ЗШ І-ІІІ ст. № 4, ЗШ І-ІІІ ст. № 13, ЗШ І-ІІІ ст. № 31 проведено міські змагання волейболу серед юнаків в рамках міської Спартакіади школярів 2016-2017 навчального року» . В змаганнях взяли участь команди з 18 загальноосвітніх навчальних закладів міста. Перше місце зайняла команда Вінницького технічного ліцею, друге місце – ЗШ І-ІІІ ст. № 32, третє місце - ЗШ І-ІІІ ст. № 31. Вітаємо переможців.
Фотозвіт про захід
Нижче розміщуємо підбірку фото конкурсу
1 грудня 2016 року на базі комунального закладу «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради» проведено методичний семінар-практикум для вчителів початкових класів вищої кваліфікаційної категорії з теми:«Використання ІКТ в початкових класах з метою формування вміння самостійно працювати з інформацією». До вступного слова були запрошені директор закладу Нечипорук Олена Миколаївна, яка окреслила проблеми та досягнення колективу школи у використанні ІКТ, методист КУ «ММК» Зима Л.Т. звернула увагу на необхідність формування вміння роботи з інформацією у молодших школярів.
Коваль О.Л. познайомила присутніх з можливостями використання квест-технологій в початкових класах. Дробович М.Г. та Дмитренко Н.В. презентували веб-квести створені вчителями закладу з метою активізації пізнавальної діяльності учнів. Практичні поради щодо створення та реалізації квестів надала Сокол Ірина Миколаївна, кандидат педагогічних наук кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті Запорізького інституту післядипломної педагогічної освіти.
Під час практичної частини семінару Пойда Сергій Андрійович , кандидат педагогічних наук, завідувач відділу дистанційного навчання комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти» познайомив присутніх з впровадженням міжнародного проекту «Міксіке» та проведенням змагань з усного рахунку Прангліміне в початковій школі. Учасники відмітили високий рівень організації та проведення заходу.
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |