24.11.2016 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі КЗ «ДНЗ №17» проведено методичне об’єднання музичних керівників на тему: «Музично -фольклорне середовище як джерело формування культурно-національної свідомості дошкільників», метою якого було удосконалення рівня теоретичної та практичної підготовки музичних керівників ДНЗ міста щодо розвитку музичних здібностей дошкільників засобами українського фольклору в умовах сьогодення, підвищення професійної компетентності педагогів з питань організації музичної діяльності у дошкільному навчальному закладі.
В практичному блоці методичного об’єднання музичний керівник закладу Щербацька Н.С. презентувала стилізований фольклорний захід «Свято українського борщу» для дітей старшого дошкільного віку.
Фотозвіт про захід
24 листопада 2016 рокуна базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21 Вінницької міської ради» проведено методичний семінар-практикум для вчителів початкових класів першої кваліфікаційної категорії з теми:«Формування інформаційно-комунікаційної компетентності молодшого школяра – запорука успішної реалізації творчого потенціалу і соціалізації у суспільстві».На семінарі-практикумі присутніми вчителями початкової школи міста обговорювались питання зміщення акцентів із знаннєвих результатів на діяльнісні, реалізації диференційованого підходу до учнів із різними навчальними можливостями; використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних та правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації
Обговорювалась нагальна потреба створення такої освітньої моделі, яка була б орієнтована на виклики інформаційного суспільства, що сформує систему цінностей і пріоритетів інформаційного суспільства для використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні особистості як молодшого школяра, так і випускника.
Також під час семінару-практикуму вчителі шкіл міста мали можливість переглянути фрагменти інтегрованих уроків:
у ході яких пересвідчитись у доступності, результативності та необхідності використання інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення уроків в початковій школі.
Фотозвіт про захід
23 листопада 2016 року в міському методичному кабінеті в рамках Школи активного навчання проведений марафон психологічних ситуацій «Професійне вигорання або Робота в радість» для вихователів ДНЗ міста. Під час заходу методист з практичної психології та соціальної роботи Щеголева Тетяна Анатоліївна розповіла про головні показники, які характеризують синдром емоційного вигорання. Учасники розглянули та засвоїли методи і прийоми самодопомоги в ситуаціях професійного стресу. Також присутнім були запропоновані рекомендації щодо профілактики та подолання синдрому професійного вигорання.
Фотозвіт про захід
В рамках заходів до Року англійської мови та з метою пошуку,підтримки, розвитку творчого потенціалу учнів, сприяння та популяризації вивченню англійської мови серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів 23.11.2016 року було проведено міський етап обласного конкурсу «SpellingBee» в навчальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів із спеціалізованими класами з поглибленим вивченням математики і фізики №34 Вінницької міської ради».Конкурс відбувався за 3 номінаціями: 5-6 класи,в якій взяло участь 23 переможця шкільних етапів;7-9 класи – 22 учасника;10-11 класи – 22 учня, які продемонстрували гарний рівень володіння англійською мовою.
22 листопада 2016 року на базі дошкільного навчального закладу №30 відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) проведено методичне об’єднання вихователів старших груп дошкільних навчальних закладів на тему «Економічне виховання дітей старшого дошкільного віку з використанням мнемо таблиць».
Фотозвіт про захід
18 листопада 2016 року в комунальній установі «Міський методичний кабінет» в рамках Школи активного навчання з педагогами ЗНЗ проведено практикум з елементами тренінгу на тему «Культура спілкування в системі «вчитель-учень» як чинник позитивного мікроклімату в шкільному середовищі».
Разом з методистом з практичної психології та соціальної роботи Ж.О.Воловодівською педагоги обговорили чому виникають труднощі спілкування між педагогами та учнями. У практичних вправах педагоги встановлювали контакт між співрозмовниками застосовуючи рекомендації психолога.
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |