Шановні колеги! Вітаємо на початку нового 2017 року з щирими побажаннями професійних успіхів та великого натхнення протягом всього року.
Для подальшого надання безкоштовної методичної підтримки вчителям, вихователям та методистам видавництво "Ранок" запрошує всіх освітян з 16.01.17 до 28.01.17 приєднатися до вебінарів зимової сесії онлайн - проекту "Інтерактивна школа творчого вчителя". У вкладеному файлі програма заходів. Всім учасникам, як завжди, буде надіслано сертифікати. А школи, що переможуть за кількістю учасників, знову отримають подяки та кращі зразки корисної навчальної літератури від видавництва "Ранок". Просимо сприяти участі у заходах педагогів навчальних закладів. Для участі у вебінарах необхідно зареєструватися за адресою: http://www.ranok.com.ua/webinar.html/ З повагою, Директор видавництва "Ранок" Круглов Віктор Володимирович З повагою, тел: (057) 727 70 80
11 січня 2017 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради» відбулося засідання методичного об’єднання соціальних педагогів ЗНЗ на тему «Профілактика делінквентної поведінки молодшого школяра як соціально-педагогічна проблема».
В ході засідання були висвітлені питання:
Фотозвіт про захід
11 січня 2017 року в дошкільному навчальному закладі №60 відбулося методичне об’єднання практичних психологів ДНЗ на тему: «Сім’я в інформаційному світі: психологічне благополуччя дитини». Розглядалися наступні питання:
Фотозвіт про захід
10 січня 2017 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –гімназія № 30 ім. Тараса Шевченка Вінницької міської ради» відбулося засідання методичного об’єднання практичних психологів ЗНЗ на тему «Психологічна підтримка учнів профільного класу».
В ході засідання були висвітлені питання:
Фотозвіт про захід
23 грудня 2016 року на базі дошкільного навчального закладу №45 в рамках ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року» учасниці провели презентацію-захист власних новітніх педагогічних здобутків.
В ході презентації було розкрито актуальність проблеми та сучасність розробок, рекомендації щодо використання досвіду номінанта, основні методи та прийоми організації дитячого колективу в контексті реалізації визначеної педагогічної проблеми, доцільність використання педагогічного досвіду в роботі з дітьми. Запропоновані матеріали пройшли апробацію в дошкільних закладах.
Фотозвіт про захід
На базі ДНЗ № 51 у 2016 – 2017 навчальному році розпочала роботу творча група вихователів-методистів та практичниз психологів ДНЗ з проблеми: «Інклюзивна освіта: Психолого-педагогічний супровід дітей та їх батьків» Керівник:Молошнюк Л.В.
Склад творчої групи: вихователі – методисти, практичні психологи ДНЗ №№5, 13, 23,24, 28, 46, 51, 60,71.
Пропонуємо план заходів по проведенню інформаційно-роз’яснювального тижневика «Рівний рівному».
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |