20.12 .2016 року о 15.00. на базіКУ «Міський методичний кабінет» в рамках Інституту класного керівника відбулось чергове засідання Школи молодого класного керівника з теми: «Організація роботи вперше призначеного класного керівника».
Координувала роботу засідання методист з виховної роботи КУ «ММК» Побережна Ірина Віталіївна, яка привітала молодих класних керівників та розпочала засідання з питання «Організація роботи з учнями на засадах гуманності і любові».
Методист КУ «Міський методичний кабінет», керівник Центру практичної психології та соціальної роботи Воловодівська Жанна Олексіївна висвітлила тему «Психологічні особливості формування команди в класному колективі».
Своїм досвідом роботи з молодими педагогами поділилася Петрина Світлана Володимирівна класний керівник 11-В класу КЗ “Гуманітарна гімназія № 1 імені М. І. Пирогова ВМР», переможець Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник 2015 року». Світлана Володимирівна провела майстер клас з актуальної теми: “Батьківські збори, як форма позитивної, емоційної адаптації батьків у шкільному колектив”.
Дякуємо за участь у роботі всім присутнім та організаторам засідання!
Фотозвіт про захід
13 грудня 2016 року в закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 Вінницької міської ради» відбувся семінар практичних психологів ЗНЗ на тему «Формування практичних навичок та компетентності у роботі практичного психолога по супроводу дітей з особливими освітніми потребами».
Семінар складався з двох частин. В теоретичній частині з вступним словом виступили: Резнік С.Д., головний спеціаліст відділу дошкільної освіти та обліку дітей Департаменту освіти ВМР, Сидоренко Н.А., директор закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР». Воловодівська Ж.О., методист з практичної психології та соціальної роботи комунальної установи «Міський методичний кабінет» висвітлила питання «Партнерська співпраця шкільного практичного психолога й вчителя інклюзивного класу». Практичний психолог закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР» Поліщук О.В., розповіла про свій алгоритм роботи по супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
У другій частині Поліщук О.В., практичний психолог закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР» з учасниками семінару провела заняття з елементами тренінгу «Вправи на розвиток психічних процесів дітей з особливими освітніми потребами». Іващенко С.А., вчитель трудового навчання закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР» продемонструвала виготовлення виробів, як елемент розвитку моторики руки.
Фотозвіт про захід
08 грудня 2016 рокуна базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №9 Вінницької міської ради» проведено круглий стіл для вчителів початкових класів кваліфікаційної категорії «спеціаліст» з теми:«Формування соціокультурного досвіду молодшого школяра на уроках трудового навчання та образотворчого мистецтва». До вступного слова були запрошені директор закладу Капуста Валентин Дмитрович, який познайомив присутніх із шкільними здобутками, заступник директора з навчально-виховної роботи Кавка Г.Б. звернула увагу на проблему «Успішний вчитель – успішний учень».
Коцюбинська І.І. познайомила присутніх з розвитком творчих здібностей молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання як однією із складових соціокультурного досвіду. Практична частина включала в себе відкриті уроки з елементами інтеграції. Муравська О.О. презентувала урок образотворчого мистецтва у 1-Б класі з теми : Поняття декору. Практична робота «Чобіток Святого Миколая». Дишкатнюк І.М та Матвєєва В.І. продемонстрували інтегрований урок образотворчого та музичного мистецтв у 3-Б класі з теми: «Гончарство в Україні. Створення орнаменту, яким можна прикрасити виріб гончара». Бельдій В.В. провела урок трудового навчання в 4-А класі з теми: «Робота з сучасними штучними матеріалами. Практична робота «Новорічний заєць». Також вчителі прийняли участь у майстер-класі «Родовідне дерево».
Фотозвіт про захід
8 грудня 2016 року у закладі «Фізико-математична гімназія №17 ВМВ» відбувся ІІ (заключний) етап міського конкурсу «Кращий соціальний педагог загальноосвітнього навчального закладу психологічної служби системи освіти у 2016 – 2017 навчальному році». У фіналі приймали участь 6 соціальних педагогів:
В ході заключного етапу конкурсантки презентували мультимедійну презентацію «Соціальний проект «Формування правової свідомості дітей», вирішували проблемну ситуацію, відповідали на бліц-запитання. За результатами фінального етапу конкурсу «Кращий соціальний педагог загальноосвітнього навчального закладу психологічної служби системи освіти у 2016 – 2017 навчальному році» місця розподілили:
Переможці конкурсу нагороджені грамотами Департаменту освіти Вінницької міської ради. Бажаємо творчих успіхів, невичерпної енергії та здійснення майбутніх задумів!
Фотозвіт про захід
07 грудня 2016 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 Вінницької міської ради» для практичних психологів ЗНЗ проведено майстер-клас на тему «Формування психологічної рівноваги дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах».
Практичний психолог закладу Миронюк І.С., продемонструвала психологічні методи і форми роботи щодо формування в учнів психологічної стійкості та внутрішньої гармонії, спроможності до пристосування в новому середовищі.
Фотозвіт про захід
07 грудня 2016 року у ЗШ І-ІІІ ст. № 16 ВМР відбувся семінар-практикум для вчителів трудового навчання на тему: «Створення та використання предметного блогу на уроках трудового навчання» .
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |