21 листопада 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Вінницької міської ради» відбувся семінар для керівників ЗНЗ на тему: «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес як засіб розвитку творчої активності учнів».
Теоретичну частину семінару було побудовано дещо по-новому. Нещодавно телеканал «Інтер» підготував для телеглядачів грандіозне шоу за участю улюблених українських виконавців «Україна від А до Я». Чудова, яскрава ідея, яку з успіхом було втілено у доповіді директора закладу Мельника Анатолія Васильовича. Педагоги впродовж семінару створили своєрідну абетку інновацій рідної школи: кожна її буква-символ розкривала перед учасниками семінару фрагменти шкільного буття, імена людей, досягнення і події, якими можна по праву гордитись. «Інновації Вісімнадцятої від А до Я!» - під таким гаслом пройшли змістовні та різноманітні заходи в рамках даного семінару.
Фотозвіт про захід
1 грудня 2016 року на базі закладу «Дошкільний навчальний заклад №30 ВМР» відбулося заняття міської Школи молодого вихователя (2-й рік роботи) «Творення» на тему: «Використання технології «мнемотехніка» в освітньому процесі ДНЗ».
Молоді вихователі міста ознайомилися з основними прийомами технології «мнемотехніка» в роботі з дітьми дошкільного віку та їх застосуванням для розвитку пам'яті, уяви та творчого мислення дошкільників. В процесі роботи слухачам Школи було презентовано досвід роботи педагогів ДНЗ №30, надано практичні рекомендації щодо використання технології «мнемотехніка» в роботі з дошкільниками.
Фотозвіт про захід
25.11.2016 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі КЗ «ДНЗ №51» проведено заняття міської Школи вихователя-стажера на тему: «Документація вихователя. Організація життєдіяльності дітей в ДНЗ». Заняття проводилось за планом:
Фотозвіт про захід
25 листопада 2016року в рамках проведення ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року» на базі дошкільного навчального закладу №7 проведено комп’ютерне тестування учасниць (виконання тестових завдань з теорії та методики виховання).
У ІІ турі конкурсу беруть участь вихователі дошкільних навчальних закладів Лопатюк Наталія ( ДНЗ №24), Бондар Тетяна (ДНЗ №26), Гранальська Наталія (ДНЗ №45), Занога Світлана (ДНЗ №46).
Фотозвіт про захід
Розпочався перший (міський) тур всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017" у номінаціях «Біологія», «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Початкова освіта».
23-24 листопада 2016 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» та ЗШ І-ІІІ ступенів № 9 Вінницької міської ради відбулися конкурсні випробування відбіркового етапу: презентація «Моє педагогічне кредо» та «Тестування з фахової майстерності». На підставі матеріалів, поданих учасниками, до участі у Конкурсі долучилися:
Поетапний перебіг міського туру конкурсу висвітлюється на сайті міського методичного кабінету. За результатами проведеної роботи буде визначено, які конкурсанти продовжать участь у подальших конкурсних випробуваннях. Підведення підсумків міського туру Конкурсу заплановано на 23 грудня 2016 року.
Всім конкурсантам бажаємо успіху!
Таблиці результатів І туру конкурсу.
Фотозвіт про захід 23.11.2016 р.
24 листопада 2016 року на базі КЗ»ЗШ І-ІІІ ст.№9 ВМР» відбувся семінар для вчителів англійської мови середніх та старших класів на тему «Сучасний продуктивний урок англійської мови в середній школі» за участю методиста Міжнародного освітньо-методичного центру PEARSON-DINTERNAL .Семінар проводився на основі сучасних автентичних НМК і мав суто практичне спрямування - Працюймо разом заради досягнення міжнародних стандартів викладання англійської мови в Україні!
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |