29 вересня 2016 року на базі НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімназії №2 ВМР відбувся майстер-клас для вчителів англійської мови І та вищої кваліфікаційних категорій на тему «Розвиток продуктивного мислення обдарованого школяра у процесі вивчення іноземних мов». Метою семінару було ознайомити слухачів з ознаками обдарованості і особливостями розвитку обдарованих дітей та презентувати на практиці створення сприятливих умов для роботи з дітьми,що мають ознаки обдарованості.
27 вересня 2016 року на базі ЗШ І-ІІІ ст. №3 ім. М.Коцюбинського ВМР відбулася педагогічна майстерня з досвіду роботи кращих вчителів «Я роблю це так…» для вчителів образотворчого мистецтва на тему: «Виховання естетичних смаків учнів засобами декоративно-прикладного мистецтва». Провідний фітодизайнер Вінниці Котловий Олександр продемонстрував прийоми оформлення букетів, українських традиційних оберегів, костюмів, головних уборів тощо. Учасники заходу висловили подяку директору закладу Лепко Надії Іллівні за домашню атмосферу та гостинність.
27 вересня 2016 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» відбулось засідання ШМУ іноземних мов (стажери) на тему «Про вивчення іноземних мов в загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 н.р.». В засіданні брали участь 14 молодих педагогів із навчальних закладів:КЗ «Гуманітарна гімназія ім. М.Пирогова №1 ВМР», НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімн.№6 ВМР та №23 ВМР, СЗШ І ст. з поглибленим вивченням іноземних мов №25 ВМР, ЗШ І-ІІІ ст.№№13,15,16,22,35.
23 вересня 2016 року відповідно до Перспективи та в рамках Школи активного навчання педагогів на базі КУ «ММК» для практичних психологів дошкільних навчальних закладів методистом з практичної психології та соціальної роботи Т.Щеголевою проведено майстер-клас «Особливості роботи практичного психолога ДНЗ щодо подолання дитячої агресивності».
23 вересня 2016 року в Палаці дітей та юнацтва ім. Л.Ратушної відбулися урочистості з нагоди відзначення Всеукраїнського Дня дошкілля. На святі були присутні ветерани Вінницького дошкілля, члени партнер-клубу «Педагогічне братство». Керівники Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації, Департаменту освіти Вінницької міської ради, міської організації профспілки працівників освіти і науки нагородили грамотами та грошовими преміями кращих працівників дошкільних навчальних закладів. Для учасників зібрання відбувся святковий концерт.
16-17 вересня 2016 року на стадіоні ВНТУ ім. Я.Кулика відбулися змагання в рамках обласної Спартакіади серед працівників системи загальної середньої освіти. В кульовій стрільбі представник команди м. Вінниці Франчук Г.В. зайняла перше місце, в настільному тенісі серед жінок - Соколова Н.В., перше місце. Загальне командне місце - шосте.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |