Фотозвіт про захід
Фотозвіт про захід
20 жовтня 2016 р. у ЗШ І-ІІІ ст. № 36 для вчителів трудового навчання (жінки), спеціалістів усіх кваліфікаційних категорійбув проведений майстер-клас на тему: «Тильдоманія (виготовлення іграшки-тильди)». Захід провела Арсеєнко Валентина Василівна.
Фотозвіт про захід
19 жовтня 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Вінницької міської ради» проведено семінар-практикум для вчителів початкових класів спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії з теми: «Інформаційне мислення як стратегічна основа розвитку сучасної освіти». До вступного слова були запрошені директор закладу Козаченко Віталій Іванович, який окреслив проблеми пропедевтики інформатики в початковій школі, методист КУ «ММК» Зима Л.Т., яка звернула увагу на необхідність формування інформаційного мислення в учнів початкової школи, та заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Сілагіна В.М., яка познайомила присутніх з проблемою інформаційного мислення як еволюційного свідомого фактора.
Стратегіями побудови комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища поділились: Комарівська О.В., яка зробила інформаційний екскурс з теми «Сутність та структура інформаційної компетентності»; Шинкаренко О.С., яка презентувала ігрове моделювання «Геометрія в русі»; Водзінська С.В., яка продемонструвала інформативну дуель «Комп’ютер – шкода чи користь»; Чайковська І.О., яка познайомила з «Живою умовою задачі»; Уголькова Н.Д., яка проілюструвала інформативне ґронування «Графи і графіки»; Поволоцька Г.Ю., яка презентувала розрахункові книжки для учнів 4-х класів «Вчимося керувати своїми витратами». В панорамі творчого досвіду свої здобутки презентували: Поліщук В.В., Мельник О.Д., Марценюк О.П., Хуторянська О.В. Учасники відмітили високий рівень організації та проведення заходу.
Фотозвіт про захід
19 жовтня 2016 р. у НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназії № 6 для вчителів основ здоров’я, спеціалістів усіх кваліфікаційних категорійбули проведені майстер-клас та відкритий урок на тему: «Палітра здоров’я».Заходи провела Черняк Леся Анатоліївна.
Фотозвіт про захід
18 жовтня 2016 року на базі закладу «НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ст. – гуманітарно-естетичний колегіум № 29 ВМР» відбувся відкритий урок в 11 класі для вчителів української мови та літератури першої кваліфікаційної категорії на тему «Валер’ян Підмогильний. Роман «Місто».
Урок проведено вчителем української мови та літератури Столбецькою Наталією Дмитрівною на високому методичному рівні.
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |