13 жовтня 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 13 ВМР» відбулося засідання Школи молодого спеціаліста соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу. Тема засідання "Формування життєвої компетенції школяра як важливий аспект успішної соціалізації".
На засіданні соціальні педагоги ознайомлювалися з поняттям "успішна соціалізація", розглядали складові життєвої компетенції, які потрібно розвивати у школярів для успішної соціалізації.
12 жовтня 2016 рокуна базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №36 Вінницької міської ради» проведено майстер-клас для вчителів початкових класів спеціалістів ІІ кваліфікаційної категорії з теми:«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі». До вступного слова були запрошені директор закладу Нечипорук Елла Василівна, яка окреслила роль колективу у розвитку творчих здібностей учнів, та методист КУ «ММК» Зима Л.Т., яка звернула увагу на необхідність розвитку творчих здібностей учнів в початковій школі.
Досвідом роботи по фантазуванню у словесному світі поділились Кравченко О.В. та Музичук Н.В. Про розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики розповіла Солодухіна А.А. Майстер-клас з образотворчого мистецтва з використанням техніки кляксографії провели Шевчук Л.В. та Плахотник Л.С., а Зарічна В.А. розповіла про розвиток творчої особистості молодших школярів в позакласній роботі та презентувала разом з вихованцями Феєрію моди «Шевченко – мій бренд». Учасники відмітили високий рівень організації та проведення заходу.
Фотозвіт про захід
12 жовтня 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 20 ВМР» відбувся відкритий урок в 10 класі для вчителів зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії на тему «Творчий шлях Оноре де Бальзака, видатного французького письменника. Бальзак і Україна».
Урок проведено вчителем зарубіжної літератури Ванжулою Оленою Вікторівною на високому методичному рівні.
Фотозвіт про захід
12 жовтня 2016 року у комунальній установі "Міський методичний кабінет" проведено тренінгове заняття на тему "Особливості взаємодії школи і сім’ї в розрізі підтримки обдарованої дитини".
Ж.О.Воловодівська, методист з практичної психології та соціальної роботи, яка виступала в ролі тренера, працювала з категорією слухачів: практичні психологи ЗНЗ, педагоги ЗНЗ, батьки учнів ЗНЗ. На занятті розглядалися особливості обдарованої дитини, проблеми обдарованих дітей та шляхи підтримки обдарованих дітей з сторони батьків і педагогів.
З 10 по 12 жовтня на стадіонах КЗ "ЗОШ І-ІІІ ст. №10 ВМР", ЗОШ І-ІІІ ст. №12 ВМР, ЗОШ І-ІІІ ст. №18 ВМР, ЗОШ І-ІІІ ст. №26 ВМР відбулися змагання з малого футболу серед команд дівчат загальноосвітніх навчальних закладів міста в рамках Спартакіади школярів 2016-2017 навчального року. В змагання взяли участь 18 команд. Перше місце зайняла команда комунального закладу ЗОШ І-ІІІ ст. №27 ВМР, друге місце зайняла команда закладу ЗОШ І-ІІІ ст. №33 ВМР, третє – місце зайняла команда закладу ЗОШ І-ІІІ ст. № 31 ВМР. Вітаємо переможців!
11 жовтня 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 22 ВМР» відбулося засідання Школи молодого спеціаліста практичного психолога загальноосвітнього навчальноо закладу. Тема засідання "Робота психолога з дітьми з невротичними ознаками поведінки та тривожними учнями".
На засіданні практичні психологи ознайомлювалися з діагностичним інструментарієм по виявленню тривожних ознак у дітей. Програвали психологічні вправи по зниженню рівня тривожності, які можна використовувати у корекційній роботі з тривожними дітьми.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |