Фотозвіт про захід
06.10.2016 року о 14.00. на базі ЗШ І-ІІІ ступенів № 21 в рамках Школи молодого класного керівника відбулася педагогічна майстерня «Організація роботи вперше призначеного класного керівника». Досвідчена, творча група класних керівників Ковальчук Марини Миколаївни, Федотова Віктора Володимировича, Роштабіги Євгенії Олександрівни, Парниводи Тетяни Іванівни на чолі з заступником з виховної роботи Вовк Анжелікою Роландівною та методистом з виховної роботи КУ «ММК» Побережною Іриною Віталіївною були надані чіткі та конкретні рекомендації щодо організації роботи молодого класного керівника: «Робочий календар вперше призначеного класного керівника» , нормативно-правове забезпечення діяльності класного керівника, роль класного керівника у формуванні ключових компетенцій школяра та інше. Були проведені заняття з елементами тренінгу для класних керівників 5-11 класів «Основи взаємодії з батьками» та інтерактивне заняття для класних керівників 1-4 класів «Використання мнемотехніки у позакласній роботі».
Дякуємо за участь у роботі всіх присутніх молодих педагогів та організаторів педагогічної майстерні!
Фотозвіт про захід
5 жовтня відбулося друге заняття тренінгу «Мистецтво педагогічної комунікації». Молода та енергійна група педагогів загальноосвітніх навчальних закладів знаходить відповіді на запитання, пов’язані з розвитком комунікативної компетентності педагогів: як покращувати якості мовлення та збільшувати свій словниковий запас, чітко, правильно та образно формулювати думку, налагоджувати двосторонню взаємодію, готуватися до публічного виступу та долати ораторський страх, зацікавити слухачів з перших хвилин виступу та втримати їхню увагу. Відкритій, щирій, активній групі щиро бажаємо успіхів!
Фотозвіт про захід
05.10.2016 року на базі ДНЗ № 67 відбулося засідання Школи молодого спеціаліста практичного психолога ДНЗ на тему «Пошук психологічних ресурсів для формування стресостійкості у дітей».
Фотозвіт про захід
03.10 2016 р. в рамках річного плану роботи Департаменту освіти Вінницької міської ради для адміністрації і педагогів закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Вінницької міської ради» було презентовано методистом КУ «ММК» К. Маліцькою прийоми роботи з вивчення і пропаганди Конвенції ООН про права дитини (1989 ), дотримання її положень всіма учасниками навчально – виховного процесу.
Вчителі закладу опрацьовували алгоритм проведення інтерактивних вправ з правової освіти (« Права дитини», « Права споживачів», « Відпочиваємо, святкуємо за правилами і безпечно»), проведення акцій в мікрорайоні школи та серед батьківської громади.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |