Шановні колеги! Вітаємо на початку нового 2017 року з щирими побажаннями професійних успіхів та великого натхнення протягом всього року.
Для подальшого надання безкоштовної методичної підтримки вчителям, вихователям та методистам видавництво "Ранок" запрошує всіх освітян з 16.01.17 до 28.01.17 приєднатися до вебінарів зимової сесії онлайн - проекту "Інтерактивна школа творчого вчителя". У вкладеному файлі програма заходів. Всім учасникам, як завжди, буде надіслано сертифікати. А школи, що переможуть за кількістю учасників, знову отримають подяки та кращі зразки корисної навчальної літератури від видавництва "Ранок". Просимо сприяти участі у заходах педагогів навчальних закладів. Для участі у вебінарах необхідно зареєструватися за адресою: http://www.ranok.com.ua/webinar.html/ З повагою, Директор видавництва "Ранок" Круглов Віктор Володимирович З повагою, тел: (057) 727 70 80
11 січня 2017 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради» відбулося засідання методичного об’єднання соціальних педагогів ЗНЗ на тему «Профілактика делінквентної поведінки молодшого школяра як соціально-педагогічна проблема».
В ході засідання були висвітлені питання:
Фотозвіт про захід
11 січня 2017 року в дошкільному навчальному закладі №60 відбулося методичне об’єднання практичних психологів ДНЗ на тему: «Сім’я в інформаційному світі: психологічне благополуччя дитини». Розглядалися наступні питання:
Фотозвіт про захід
10 січня 2017 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –гімназія № 30 ім. Тараса Шевченка Вінницької міської ради» відбулося засідання методичного об’єднання практичних психологів ЗНЗ на тему «Психологічна підтримка учнів профільного класу».
В ході засідання були висвітлені питання:
Фотозвіт про захід
23 грудня 2016 року на базі дошкільного навчального закладу №45 в рамках ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року» учасниці провели презентацію-захист власних новітніх педагогічних здобутків.
В ході презентації було розкрито актуальність проблеми та сучасність розробок, рекомендації щодо використання досвіду номінанта, основні методи та прийоми організації дитячого колективу в контексті реалізації визначеної педагогічної проблеми, доцільність використання педагогічного досвіду в роботі з дітьми. Запропоновані матеріали пройшли апробацію в дошкільних закладах.
Фотозвіт про захід
На базі ДНЗ № 51 у 2016 – 2017 навчальному році розпочала роботу творча група вихователів-методистів та практичниз психологів ДНЗ з проблеми: «Інклюзивна освіта: Психолого-педагогічний супровід дітей та їх батьків» Керівник:Молошнюк Л.В.
Склад творчої групи: вихователі – методисти, практичні психологи ДНЗ №№5, 13, 23,24, 28, 46, 51, 60,71.
Пропонуємо план заходів по проведенню інформаційно-роз’яснювального тижневика «Рівний рівному».
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |