14 лютого 2017 року на базі КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ступенів - гімназії №2 ВМР» було проведено педагогічну майстерню для вчителів біології та природознавства «Використання творів українських художників на уроках біології з метою патріотичного виховання та всебічного розвитку школярів». Присутні познайомились із специфікою використання творів українських художників на уроках біології з метою гармонійного розвитку та патріотичного виховання школярів. Для розвитку асоціативного та абстрактного мислення, що нерозривно пов’язані з гармонійним розвитком особистості школяра необхідне використання наочності, зокрема репродукцій картин на уроках біології. Суть використання саме цієї наочності на уроках головним чином полягає в єдності конкретного й абстрактного. В кожному навчальному матеріалі, запропонованому для засвоєння, треба знайти місце для певного виду художнього твору.
Фотозвіт про захід
10 лютого 2017 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 13 ВМР» відбулося друге засідання Школи молодого спеціаліста соціальних педагогів ЗНЗ на тему «Формування життєвої компетенції школяра як важливий аспект успішної соціалізації».
Мета заняття: підвищити компетентність соціальних педагогів по забезпеченню кращого майбутнього дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування шляхом формування в них життєво необхідних умінь.
В ході заняття своїм досвідом роботи ділилася С.С.Сокор, соціальний педагог комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 20 ВМР». Молоді спеціалісти в практичній роботі знайомилися з вправами по формуванню необхідності визначення життєвих цілей особистості для досягнення успіху, навчалися методики проведення цих вправ.
Фотозвіт про захід
08.02.2017 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №67 Вінницької міської ради» було проведено засідання Школи молодого спеціаліста практичних психологів дошкільних навчальних закладів «Форми роботи практичного психолога ДНЗ з дітьми з формування стресостійкості та навчання володіння емоціями». В ході засідання розглядалися наступні питання:
В практичній частині керівник Школи молодого спеціаліста практичного психолога Ратушняк М.В. показала майстер-клас з недирективної ігрової діяльності. Слухачам школи презентували картотеку ігор та вправ на розвиток емоційної сфери, для зняття тривожності у дітей.
Фотозвіт про захід
09.02 .2017 року о 14.00. на базі ФМГ №17 відбулася літературна вітальня з теми: «У кохання тисячі облич».
Педагог – організатор закладу Панамарьова Олена Вікторівна підготувала гарний захід, у якому брали участь учні 6 – 10 класів. Діти декламували сонети Шекспіра в оригіналі та у перекладі українською мовою , вірші Василя Симоненка та Адама Міцкевича, виконували пристрасне «Танго» та сучасні пісні про кохання.
Дякуємо за участь всім присутнім та організаторам заходу!
Фотозвіт про захід
08.02.2017 р. на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9 Вінницької міської ради» відбулося засідання міської Школи молодого вчителя. Молоді педагоги розглянули теоретичні питання використання інтерактивних форм і методів організації пізнавальної діяльності учнів під час проведення інтегрованих уроків (заступник директора з навчально-виховної роботи Кавка Г.Б.) та відвідали інтегровані уроки
Молоді вчителі також мали можливість поспілкуватися з директором закладу Капустою В.Д. та завідувачем комунальної установи «Міський методичний кабінет» Департаменту освіти Вінницької міської ради Москальчук Н.І. з питань організації навчально-виховного процесу.
Присутні відзначили, що Школа молодого вчителя є дієвою допомогою у професійному становленні; висловили пропозиції щодо питань, які варто розглянути на найближчих засіданнях; подякували адміністрації та педагогічному колективу закладу за цікаві, змістовні заходи, високий професіоналізм, щирість і позитивну атмосферу, готовність поділитися позитивним педагогічним досвідом.
Фотозвіт про захід
8 лютого 2017 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 22 ВМР» відбулося друге засідання Школи молодого спеціаліста практичних психологів ЗНЗ на тему «Робота психолога з дітьми з невротичними ознаками поведінки та тривожними дітьми».
Мета заняття: оволодіти психологічними техніками роботи по збереженню психічного здоров’я учнів.
В ході заняття своїм досвідом роботи ділилася О.В.Мазуровська, практичний психолог вищої категорії комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 26 ВМР». Молоді спеціалісти в практичній роботі оволодівали навиками проведення тренінгових вправ по корекції тривожності.
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |