20.12 .2016 року о 15.00. на базіКУ «Міський методичний кабінет» в рамках Інституту класного керівника відбулось чергове засідання Школи молодого класного керівника з теми: «Організація роботи вперше призначеного класного керівника».
Координувала роботу засідання методист з виховної роботи КУ «ММК» Побережна Ірина Віталіївна, яка привітала молодих класних керівників та розпочала засідання з питання «Організація роботи з учнями на засадах гуманності і любові».
Методист КУ «Міський методичний кабінет», керівник Центру практичної психології та соціальної роботи Воловодівська Жанна Олексіївна висвітлила тему «Психологічні особливості формування команди в класному колективі».
Своїм досвідом роботи з молодими педагогами поділилася Петрина Світлана Володимирівна класний керівник 11-В класу КЗ “Гуманітарна гімназія № 1 імені М. І. Пирогова ВМР», переможець Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник 2015 року». Світлана Володимирівна провела майстер клас з актуальної теми: “Батьківські збори, як форма позитивної, емоційної адаптації батьків у шкільному колектив”.
Дякуємо за участь у роботі всім присутнім та організаторам засідання!
Фотозвіт про захід
13 грудня 2016 року в закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 Вінницької міської ради» відбувся семінар практичних психологів ЗНЗ на тему «Формування практичних навичок та компетентності у роботі практичного психолога по супроводу дітей з особливими освітніми потребами».
Семінар складався з двох частин. В теоретичній частині з вступним словом виступили: Резнік С.Д., головний спеціаліст відділу дошкільної освіти та обліку дітей Департаменту освіти ВМР, Сидоренко Н.А., директор закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР». Воловодівська Ж.О., методист з практичної психології та соціальної роботи комунальної установи «Міський методичний кабінет» висвітлила питання «Партнерська співпраця шкільного практичного психолога й вчителя інклюзивного класу». Практичний психолог закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР» Поліщук О.В., розповіла про свій алгоритм роботи по супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
У другій частині Поліщук О.В., практичний психолог закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР» з учасниками семінару провела заняття з елементами тренінгу «Вправи на розвиток психічних процесів дітей з особливими освітніми потребами». Іващенко С.А., вчитель трудового навчання закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР» продемонструвала виготовлення виробів, як елемент розвитку моторики руки.
Фотозвіт про захід
08 грудня 2016 рокуна базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №9 Вінницької міської ради» проведено круглий стіл для вчителів початкових класів кваліфікаційної категорії «спеціаліст» з теми:«Формування соціокультурного досвіду молодшого школяра на уроках трудового навчання та образотворчого мистецтва». До вступного слова були запрошені директор закладу Капуста Валентин Дмитрович, який познайомив присутніх із шкільними здобутками, заступник директора з навчально-виховної роботи Кавка Г.Б. звернула увагу на проблему «Успішний вчитель – успішний учень».
Коцюбинська І.І. познайомила присутніх з розвитком творчих здібностей молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання як однією із складових соціокультурного досвіду. Практична частина включала в себе відкриті уроки з елементами інтеграції. Муравська О.О. презентувала урок образотворчого мистецтва у 1-Б класі з теми : Поняття декору. Практична робота «Чобіток Святого Миколая». Дишкатнюк І.М та Матвєєва В.І. продемонстрували інтегрований урок образотворчого та музичного мистецтв у 3-Б класі з теми: «Гончарство в Україні. Створення орнаменту, яким можна прикрасити виріб гончара». Бельдій В.В. провела урок трудового навчання в 4-А класі з теми: «Робота з сучасними штучними матеріалами. Практична робота «Новорічний заєць». Також вчителі прийняли участь у майстер-класі «Родовідне дерево».
Фотозвіт про захід
8 грудня 2016 року у закладі «Фізико-математична гімназія №17 ВМВ» відбувся ІІ (заключний) етап міського конкурсу «Кращий соціальний педагог загальноосвітнього навчального закладу психологічної служби системи освіти у 2016 – 2017 навчальному році». У фіналі приймали участь 6 соціальних педагогів:
В ході заключного етапу конкурсантки презентували мультимедійну презентацію «Соціальний проект «Формування правової свідомості дітей», вирішували проблемну ситуацію, відповідали на бліц-запитання. За результатами фінального етапу конкурсу «Кращий соціальний педагог загальноосвітнього навчального закладу психологічної служби системи освіти у 2016 – 2017 навчальному році» місця розподілили:
Переможці конкурсу нагороджені грамотами Департаменту освіти Вінницької міської ради. Бажаємо творчих успіхів, невичерпної енергії та здійснення майбутніх задумів!
Фотозвіт про захід
07 грудня 2016 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 Вінницької міської ради» для практичних психологів ЗНЗ проведено майстер-клас на тему «Формування психологічної рівноваги дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах».
Практичний психолог закладу Миронюк І.С., продемонструвала психологічні методи і форми роботи щодо формування в учнів психологічної стійкості та внутрішньої гармонії, спроможності до пристосування в новому середовищі.
Фотозвіт про захід
07 грудня 2016 року у ЗШ І-ІІІ ст. № 16 ВМР відбувся семінар-практикум для вчителів трудового навчання на тему: «Створення та використання предметного блогу на уроках трудового навчання» .
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |