07 листопада 2019 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» відбулося методичне об’єднання вихователів груп старшого дошкільного віку. закладів дошкільної освіти на тему: «Формування пошуково-дослідницьких умінь дошкільників з використанням інноваційних технологій»
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №72 ВМР» Журавель Н. В. зазначила, що дидактична цінність пошуково-дослідницької діяльності полягає у можливості досить швидко і переконливо формувати узагальнюючі уявлення, приводити їх у систему. Педагоги повинні навчити дітей експериментувати, знаходити взаємозв’язки і взаємозалежності між предметами та діями.
У методично-практичному блоці педагог ЗДО №72 Кучерук Г.І., запропонувала до перегляду інтегроване заняття з пріоритетами освітніх напрямів «Природничі науки та «Технології» «Досліджуємо світ з Дмитром Комаровим». Діти проводили досліди, визначали причинно-наслідкові зв’язки, вільно спілкуватись між собою та з іншими, чітко, лаконічно відповідати на запитання, знаходити рішення поставлених перед ними завдань.
Методист з дошкільного виховання комунальної установи «Міський методичний кабінет» Бондарчук Л.В., провела методичний дайджест «Експериментування як засадничий метод розвитку пошуково-дослідницької діяльності дошкільників». Вона зауважила, що дитяча дослідницька діяльність – це вид активності дитини, спрямований на пошук об’єктивної інформації про устрій Всесвіту шляхом особистого практичного експериментування з об’єктом дослідження.
Кучерук Г.І., вихователь КЗ «ДНЗ № 72 ВМР» презентувала досвід роботи «Зміст та умови реалізації STREAM-освіти старших дошкільників». Галина Іванівна поділилась власними здобутками та досягненнями.
Емоційно та весело пройшли ділові ігри для педагогів «Сходинки професійного росту», які провела вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 74 ВМР», керівник методичного об’єднання Трикалюк Р.М. Члени методичного об’єднання активно включились у виконання завдань, шукали шляхи вирішення проблем, з посмішками та жартами складали розповіді, вірші, казки.
Методоб’єднання мало великий емоційний вплив на дорослих та дітей: учасники методичного об’єднання поновили свої знання з організації та проведення пошуково-дослідницької діяльності. Основним досягненням зібрання стало те, що педагоги поділились досвідом та думками, висловили свої побажання; піднімали проблемні питання.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освітиНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу, мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ. 1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В. 1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В. 1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А. 1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В. 2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С. 2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В 3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В. 3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В. Автори-упорядники: Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи; Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці; Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель |
Посилання для скачування електронної версії публікації |