Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
04.12.2019

​Підведено підсумки І (зонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020» у м. Вінниці!

27 листопада 2019 року до актової зали КУ «Міський методичний кабінет» завітали учасники Конкурсу, представники адміністрації відповідних закладів освіти та члени фахового журі.
Замість виголошення традиційних вітальних слів усі присутні долучилися до виконання творчих завдань. Так, представники номінації «Зарубіжна література» висловили свої враження про Конкурс, використовуючи прислів’я, приказки, фразеологізми, назви художніх творів. Тішить те, що наші конкурсанти зовсім не схожі на «Вершника без голови», а за потреби зуміють приготувати й «Кашу з сокири». Вчителі історії зобразили події, що відбувалися з ними упродовж Конкурсу, у вигляді лінії часу. Варто зазначити, що вразили вони не лише знанням всесвітньої історії, а ще власними художніми та поетичними здібностями. Вчителі початкової школи, використовуючи технологію Fishbone, з’ясували, в яких сферах професійної діяльності вони можуть реалізувати свої найрізноманітніші таланти. Не залишилися поза їхньою увагою такі професії майбутнього, як дизайнер дитячих світів та метакогнітивний оптимізатор. Учителі хімії, як справжні послідовники Д. І. Менделєєва, створили власну періодичну таблицю. Серед «хімічних» елементів, необхідних для участі у Конкурсі, були винайдені «Подумій», «Спонукавій», «Розумовій», «Халатій», «Стресій», «Безсоній» і навіть «Чернієвій». Не залишилися осторонь і керівні кадри закладів освіти. Досвідчені управлінці склали алгоритм діяльності керівних кадрів закладів ЗЗСО щодо участі педагогічних працівників у зональному турі Конкурсу. Мотивація, соціальні гарантії та умовно-дострокове звільнення від участі в конкурсі на подальші 4 роки – все знайшло відображення у мудрому покроковому алгоритмі.
Атмосфера невимушеного спілкування й доброго гумору панувала в залі. Всі учасники конкурсу отримали сертифікати. Завідувач КУ «Міський методичний кабінет» Н.І. Москальчук оголосила підсумковий наказ. Нагородження переможців, традиційно, відбудеться у травні 2020 року під час проведення загальноміського свята «Ярмарок фахових сподівань».
Оргкомітет Конкурсу висловлює щиру вдячність учнівським та педагогічним колективам закладам загальної середньої освіти, що стали базою для проведення конкурсних випробувань.
Всім бажаємо успіхів, а переможцям зонального туру – підкорення нових, тепер регіональних, вершин!
Останні новини
04.12.2019

Про семінар для заступників директорів з НВР по школі ІІ-ІІІ ступенів "Неокухня НУШ щодо забезпечення рівних освітніх можливостей здобувачів освіти"

Підростає нове покоління, і ми повинні подбати, щоб це нове, молоде покоління, яке з природи є таке чисте, ентузіастичне, аби воно залишилося таким, і щоб його не зіпсували старі навички." (Блаженніший Любомир Гузар)
Під таким гаслом 21 листопада 2019 року у комунальному закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №9 Вінницької міської ради проведено семінар для заступників директорів з НВР по школі ІІ-ІІІ ступенів "Неокухня НУШ щодо забезпечення рівних освітніх можливостей здобувачів освіти"
Останні новини
04.12.2019

Про семінар "Супровід дітей з ООП. Робота з батьками. "для практичних психологів ЗЗСО

3 грудня 2019 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 ВМР» відбувся семінар практичних психологів закладів загальної середньої освіти міста. Тематика семінару «Учимося жити з дітьми» відповідала Концепції «Нової української школи» щодо забезпечення доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами, а саме психологічного супроводу дітей з ООП та їхніх батьків.
Про відкритий інклюзивний простір в закладі розповіла заступник директора з навчально-виховної роботи Скиба В.А.. Практичний психолог Інклюзивно-ресурсного центру № 1 м. Вінниці Пясецька Л.В. презентувала алгоритм роботи по оформленню індивідуальної програми розвитку дитини з ООП у напрямку планування та подальшої роботи практичного психолога.
Воловодівська Ж.О., методист з практичної психології та соціальної роботи КУ «ММК» презентувала психологічні аспекти супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
В другій частині семінару практичні психологи були учасниками тренінгового заняття «Учимося жити з дітьми», який проводила Дрогобецька І.А., практичний психолог КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 ВМР».
По завершенню семінару відбулася рефлексія учасників та підведено підсумки.


 
Останні новини
28.11.2019

Про майстер-класи «Я роблю це так…» в рамках ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року-2019»

22.11.2019р. на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради», в рамках ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року-2019», учасниці Цилюрик Наталія Юріївна, (КЗ «ДНЗ № 72ВМР»), Зять Наталія Вікторівна, (КЗ «ДНЗ №72 ВМР»), Палащук Ольга Олексіївна, (КЗ «ДНЗ №57ВМР») провели майстер-класи «Я роблю це так…» за темами:
«Казковими стежинами» (Цилюрик Наталія).Майстер-клас побудовано на основі впровадження технології мовленнєво-творчої діяльності дітей дошкільного віку Н. Гавриш, авторського методичного посібника «Формування комунікативної компетентності дошкільників з використанням інформаційно-комунікаційних технологій» та використання альтернативної програми формування культури інженерного мислення «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» на інтеграційній основі з використанням міжпредметних зв’язків.
«Геометрія: від складного до зрозумілого» (Зять Наталія).Майстер-клас побудовано на основі впровадження авторських методичних посібників «Ознайомлення дошкільників з фракталами», «Формування комунікативної компетентності дошкільників з використанням інформаційно-комунікаційних технологій» та використання альтернативної програми формування культури інженерного мислення «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» на інтеграційній основі з використанням міжпредметних зв’язків.
«Лайфхаки педагогіки емпауерменту або один крок до еко» (Палащук Ольга).Майстер-клас ґрунтується на використанні педагогіки емпауерменту в межах проекту «Освіта для сталого розвитку» і включає в себе окремі моменти режиму першої половини дня, що мотивують, спонукають дітей критично мислити та робити вибір.
Останні новини
28.11.2019

Про навчальні заняття з дітьми в рамках ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року»

26 - 27.11.2019 року на базі закладів дошкільної освіти №№59,60,73 в рамках ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року» учасниці провели навчальні заняття з дітьми:
Цилюрик Наталія ( КЗ «ДНЗ №72 ВМР») - інтегроване заняття в старшій групі «Все починається з добра»;
Зять Наталія (КЗ «ДНЗ №72 ВМР») - інтегроване заняття в старшій групі «Країна кубиків»;
Палащук Ольга (КЗ «ДНЗ №57 ВМР») - інтегроване заняття в старшій групі «Папір виготовляємо - дерева зберігаємо».Місце проведення заняття визначалось жеребкуванням. Базові ЗДО для проведення занять визначались оргкомітетом.
Останні новини
28.11.2019

​Про методичне об'єднання вихователів старших груп закладів дошкільної освіти міста

19 листопада 2019 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №10 Вінницької міської ради» відбулося методичне об’єднання вихователів груп старшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти на тему: «Гра як засіб формування соціальної компетенції у дітей старшого дошкільного віку»
До початку методичного об’єднання педагоги мали змогу переглянути виставку методичних та дидактичних матеріалів з досвіду роботи вихователів ЗДО №10.
Під час проведення методоб’єднання були розкриті ряд питань.
Розкриваючи питання «Гра як засіб формування соціальної компетенції у дітей старшого дошкільного віку» Сокиринська Н.Д. – методист з дошкільної освіти КУ«ММК» наголосила, що вплив гри на формування навичок соціальної компетентності особистості дошкільника полягає в тому, що завдяки ігровому наслідуванню і рольовому перевтіленню він знайомиться з нормами і моделями поведінки і взаємин дітей і дорослих людей, які стають зразками для його власної поведінки. У грі дитина набуває основних навичок соціальної компетентності, необхідних для встановлення контакту і розвитку взаємодії з навколишнім світом.
Питання інформаційного блоку: «Роль гри у підготовці дитини до шкільного навчання» розкрила керівник методоб’єднання вихователь-методист КЗ «ДНЗ №74 ВМР» Трикалюк Р.М. Вона зазначила, що саме в ігровій діяльності найбільш інтенсивно формуються всі психічні якості і особливості особистості дитини, майбутнього школяра. Лише в грі і через гру дитина набуває соціального досвіду, необхідного їй для входження в людський, в першу чергу – шкільний, соціум і успішного перебування в ньому.
У практичному блоці вихователь старшої групи Шевчук О.Г. запропонувала до перегляду квест-гру «Місто професій». Під час гри педагог разом з дітьми планували бюджет, використовували та витрачали грошові кошти в повсякденному житті. Вихователь сприяла виявленню збалансованого спілкування з товаришами під час відтворення реальної людської діяльності.
Емоційно пройшов активний тимбілдінг «У співпраці – наша сила», який підготувала вихователь-методист КЗ «ДНЗ №10 ВМР» Гурська В.М. Валентина Миколаївна провела ряд заходів, спрямованих на згуртування колективу, розвиток партнерських стосунків, налаштування на спільну діяльність.
Вихователь КЗ «ДНЗ №10 ВМР» Шевчук О.Г. провела майстер-клас для педагогів в техніці «ROYAL ICING». Всі учасники методоб’єднання із задоволенням прикрашали печиво, реалізуючи свою уяву та фантазію. У підсумково-аналітичному блоці: «Відкритий мікрофон «Обмін думками та враженнями» всі учасники методичного об’єднання мали змогу обговорити дискусійні питання, аргументувати визначену позицію, висловити свою думку.
Методичне об’єднання мало великий емоційний вплив на дорослих та дітей: учасники методичного об’єднання поновили свої знання з організації та проведення ігрової діяльності. Основним досягненням зібрання стало те, що педагоги поділились досвідом та думками, висловили свої побажання; обговорювали проблемні питання.
 

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освіти

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Пелішенко Г.Ф. (автор-упорядник)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу,  мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності.
Матеріали посібника створено на допомогу керівникам гуртків, які працюють в рамках міського проекту «Спілкуємось англійською».

Короткий зміст публікаціїВСТУП
1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ.
1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В.
1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В.
1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А.
1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією  Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С.
2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В.
3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА 
Автори-упорядники:
Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи;
Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці;
Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО