Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
13.12.2021

Про вебінар для музичних керівників ЗДО ВМТГ



10 грудня 2021 року в онлайн-режимі проведено вебінар для музичних керівників ЗДО ВМТГ за темою «Організація та проведення музичних свят та розваг зимового циклу в дитячому садку», метою якого було розкрити особливості організації та проведення Новорічних свят і зимових розваг відповідно до музичного репертуару оновленої програми розвитку дітей від двох до семи років «Дитина».

Консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Бондарчук Л.В. надала інформаційно-методичні рекомендації музичним керівникам про організацію і проведення музичних свят та розваг та наголосила, що під час підготовки та проведення новорічних свят і розваг потрібно враховувати особливості національного складу вікових груп дошкільників, світські та народні традиції відзначення циклу різдвяно-новорічних свят у нашому регіоні, запити батьків вихованців, інтереси дітей, можливості закладу.
Музичний керівник КЗ «ДНЗ №46 ВМР», голова методичного об’єднання музичних керівників Продан С.В. ознайомила учасників вебінару про місце та значення хороводів, хороводних ігор та таночків під час організації зимових свят та розваг.
У вебінарі взяли участь 79 музичних керівників, які відзначили актуальність та важливість розкритої тематики.

Для детального опрацювання та практичного використання матеріали вебінару розміщені на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» у рубриці «Професійна спільнота музичних керівників ЗДО».


 
Останні новини
03.12.2021

Про розв'язування кейсів на уроках історії

     2 грудня 2021 року в рамках співпраці із ДоНУ ім.В.Стуса відбувся онлайн - семінар на тему: « Розв’язування кейсів на уроках історії».
Богінська Ірина Валентинівна, кандидат наук, доцент кафедри історії та міжнародних відносин презентувала історію виникнення, алгоритм використання кейс-методу на прикладі діяльності ЄС щодо забезпечення миру в Європі. «Вирішення конфліктів у країнах Східного партнерства ЄС»- такою була проблема, яку розглядали в системі кейс-методу.
Увагу педагогів ВМТГ було звернуто на місце кейс-методу у формуванні компетентностей здобувачів, розвитку критичного мислення, ініціативи, систематизації знань, залучення до дослідження і пропозицій власного бачення вирішення проблеми. В обговоренні шляхів використання методу взяли участь В.Воронецька, учитель історії, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «ГГ №1 ім. М. Пирогова ВМР», Є.Тюлєнєв, вчитель історії КЗ « ЗШ І-ІІІ ст. №4 ім.Д.Мендєлєєва ВМР», Н.Дорош, вчитель історії КЗ « ЗШ ІІ-ІІІ ст. №31 ВМР», Н.Сташко, вчитель історії, заступник директора КЗ « Стадницька гімназія Вінницького району Вінницької області», К.Маліцька, консультант КУ « ЦПРПП ВМР».
 
Останні новини
03.12.2021

Про тренінг з педагогами закладів загальної середньої освіти ВМТГ

     Ніколи не пізно дізнаватися щось нове, особливо якщо це «нове» може знадобитися вам для роботи та підкорення недосяжних раніше вершин! Тож 2 грудня 2021 року в ХАБІ «Місто Змістів» відбувся тренінг «Подолання особистісних та професійних бар’єрів». Учасниками тренінгу стали педагоги закладів загальної середньої освіти ВМТГ. В ході тренінгу учасники разом психологом-тренером КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників ВМР» Воловодівською Ж.О. активізували свою діяльність в напрямку:
- усвідомлення сторін власної особистості;
- підвищення рівня психологічної компетенції;
- розв’язання внутрішніх конфліктів;
- прийняття себе;
- розуміння і прийняття оточуючих;
- формування душевної рівноваги і гармонії;
- появи нових форм самореалізації.
Останні новини
03.12.2021

Про івент з учасниками конкурсу молодих педагогів «Надія-2021»

    В рамках роботи з молодими педагогами, директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Владислав Качур 01.12.2021 року на базі хабу «Місто Змістів» провів  заняття з елементами тренінгу «Стартуємо з Надією» з учасниками конкурсу «Надія-2021» .
   В ході зустрічі були проведені різноманітні вправи («Tic-Toc-Toe», «Gibberish», «Тест «Інструкції»», «Килим ідей» та інші), метою яких було змусити учасників «вийти із власної зони комфорту» (до чого й приводить участь в різноманітних конкурсах), спробувати на собі незвичні «ролі», навчитися домовлятися з іншими та думати «ширше» ніж дається в завданні, в той же час дотримуватися вимог, які чітко прописані в інструкції. Крім того були обговорені деякі питання щодо того, які саме труднощі виникли в учасників під час участі в конкурсі «Надія» та шляхи їх можливого вирішення.
    На завершення заходу всі учасники написали побажання майбутнім молодим конкурсантам. Тож Конкурсу бути!
Останні новини
03.12.2021

Про тренінг для вихователів КЗ "ДНЗ №9 ВМР"

У рамках психологічного проєкту "Я в ресурсі" для вихователів КЗ "ДНЗ №9 ВМР" психологом КУ "ЦПРПП ВМР" Антоніною Рогаль 02 грудня 2021 року було проведено тренінг.
Вихователі знайомились з техніками відновлення ресурсів, самодопомоги при стресі, формували нові стратегії встановлення ефективного контакту з собою та методами профілактики емоційного та професійного вигорання засобами артпрактик.
Останні новини
01.12.2021

​Про онлайн-семінар для учасників Всеукраїнського конкурсу « Учитель року-2022»

29 листопада 2021 року педагогічні працівники ВТГ - учасники Всеукраїнського конкурс « Учитель року» - отримали настанови, поради переможців попередніх педагогічних марафонів. Особливий інтерес в конкурсантів викликала самопрезентація досвіду Луп’яка Дмитра Миколайовича, Заслуженого вчителя України, переможця Всеукраїнського конкурсу « Учитель року-21», вчителя трудового навчання НВК «ЗШ І-ІІІ ст..-гімназія№23 Вінницької міської ради». Дмитро Миколайович здобув абсолютну перемогу в номінації « Трудове навчання», демонструючи в онлайн- режимі свої кращі професійні якості, досконале володіння ІКТ. Досвідчений педагог охоче поділився секретами оволодіння інноваційними освітніми технологіями, перспективами. Окреслив важливість тривалої роботи в галузі самоосвіти, створення власного сайту і його постійного оновлення. Особливу увагу було звернуто на вивчення конкурсантами нормативної бази відповідної освітньої галузі, критеріїв оцінювання в Положенні конкурсу. Учасники зустрічі отримали грунтовні відповіді на питання
Про набутий досвід перемоги над собою, руйнування невпевненості, стереотипів, які перешкоджають самореалізації поділилися переможці ІІ
( обласних) етапів конкурсу в різні роки.
Зокрема, Назарук Тетяна Леонідівна, вчитель історії та правознавства КЗ « ЗШ І-ІІІ ст.№11 ВМР», « вчитель-методист», яка здобула перемоги в 2011році в номінації « Історія» та в 2015 році в номінації « Правознавство», акцентувала увагу на внутрішній потребі вчителя постійно розвивати свою педагогічну майстерність, розцінювати свої результати, як умови для подальшого самовдосконалення.
Роїк Сергій Володимирович , вчитель історії КЗ « ЗШ ІІ-ІІІ ст№33 ВМР» переможець обласного етапу конкурсу «Учитель року-2020» звернув увагу на потребу постійноїсамоосвітньої діяльності, пошуку власної траєкторії педагогічної діяльності побажав учасникам позитивного налаштування, віри у власні сили.
Учасник цьогорічного конкурсу Слободянюк Андрій Миколайович , вчитель музичного мистецтва КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія ;№30 ім.Тараса Шевченка МР» поділився свої баченням використання різноманітних ІКТ- прийомів під час реалізації практичної роботи в номінації « Мистецтво».

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освіти

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Пелішенко Г.Ф. (автор-упорядник)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу,  мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності.
Матеріали посібника створено на допомогу керівникам гуртків, які працюють в рамках міського проекту «Спілкуємось англійською».

Короткий зміст публікаціїВСТУП
1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ.
1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В.
1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В.
1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А.
1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією  Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С.
2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В.
3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА 
Автори-упорядники:
Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи;
Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці;
Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО