26 жовтня 2016 року на базі комунальної установи «Міський методичний кабінет» методист з практичної психології та соціальної роботи Воловодівська Ж.О. в рамках Школи активного навчання провела лекцію для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів міста. В ході лекції було розкрито питання «Характеристика навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими потребами та забезпечення сприятливих умов для навчання, розвитку у ЗНЗ».
Методист Воловодівська Ж.О., звернула увагу на психологічні аспекти інклюзивного навчання, на процес визнання і реагування на різноманітні потреби дітей з інвалідністю, які навчаються та виховуються в загальноосвітніх школах.
Фотозвіт про захід
26 жовтня 2016 року відповідно до інформаційного вісника «Перспектива» на базі дошкільного навчального закладу №1 відбулося заняття міської Школи молодого вихователя (2-й рік роботи) «Творення» на тему: «Реалізація основ соціальної та фінансової освіти дітей за міжнародною програмою соціально-фінансової освіти дітей від 3 до 6 років «Афлатот» в умовах дошкільного навчального закладу».
Молоді вихователі міста ознайомилися з сучасними підходами до соціально-фінансової та економічної освіти дошкільників. Педагоги мали змогу переглянути заняття у середній групі, взяти участь у роботі інтерактивного практикуму «Соціальна і фінансова освіта дошкільників», ознайомитися з напрацюваннями дошкільних навчальних закладів міста з впровадження в практику роботи з дошкільниками міжнародної програми «Афлатот».
В рамках інтеграції вітчизняної дошкільної освіти у світовий простір, яка передбачає активне залучення до міжнародних проектів і програм, українське дошкілля приєдналось до Міжнародної мережі програм соціально-фінансової освіти «Афлатун», з програмою яка формує у дошкільників ази соціальної та фінансової грамотності, «Афлатот». Курс її впровадження визначено відповідним наказом Міністерства освіти і науки від 22.01.2016р. №46 «Щодо упровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку».
Рух у напрямку впровадження Програми у системі української освіти розпочався у Вінниці з ініціативи Світлани Сулімової (яка здобула кваліфікацію міжнародного майстра-тренера з програми), Вінницької обласної громадської молодіжної організації «Школа Рівних Можливостей» та за підтримки Департаменту освіти. У 2013 році проект «Формування соціально-фінансових навичок у дитячому середовищі», вищезазначеної організації став переможцем конкурсу соціально-культурних проектів Вінницької міської ради.
В рамках проекту дошкільні навчальні заклади м. Вінниці долучилися до реалізації програми «Афлатот». Так, завдяки вінницьким педагогам, Україна стала дев’яносто другою із112 країн світу, які впроваджують дану програму.
Досвід роботи вінницького дошкілля щодо реалізації програми «Афлатот» висвітлено на сторінках «Інформаційного збірника для директора школи та завідуючого дитячим садочком» (№17-18(54) вересень 2016р.)
Фотозвіт заходу
25 жовтня 2016 рокуна базі Комунальної установи «Міський методичний кабінет Департаменту освіти Вінницької міської ради» проведено фестиваль методичних ідей (з досвіду роботи) для вчителів початкових класів спеціалістів першої кваліфікаційної категорії з теми:«Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови». Фестиваль розпочала методист КУ «ММК» Зима Л.Т., яка познайомила присутніх з елементами системи оздоровчої педагогіки пізнавально-рухового навчання Олександри Дубогай «Навчання в русі». Досвідом роботи по складанню загадок та віршів на уроках розвитку зв’язного мовлення поділились вчителі вищої кваліфікаційної категорії «Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради» Федун Лідія Савівна та Кондратюк Тамара Вікторівна. Васкевич Олена Віталіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня, та Крутенюк Людмила Анатоліївна, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів «фізико-математичної гімназії №17 Вінницької міської ради» презентували електронний посібник «Країна Морфоленд», який посів ІІ місце у конкурсі «Ярмарок фахових сподівань 2016» в рамках програми «Імена в освіті міста».
У період з 19.09.16 по 31.10.16 проходять VIII Малі олімпійські ігри «Старти надій» серед вихованців старшого віку дошкільних навчальних закладів міста. У ІІ міському турі взяли участь 269 дітей, які змагались у спортивних іграх – городки та настільний теніс; у інтелектуальній грі з шахів.
У чвертьфінальних та напівфінальних іграх з шахів змагаються 52 спортсмени; 60 дітей беруть участь у змаганнях з городків; 7 – з настільного тенісу.
150 дітей виборюють чемпіонські звання у показових виступах зі спортивного танцю.
25 жовтня на базі ДНЗ № 29 проходять фінальні змагання з городків серед 15- ти учасників; на базі ДНЗ № 5 – фінальні змагання з шахів серед 16-ти учасників.
Результати абсолютних переможців та призерів будуть оголошені на церемонії нагородження у період з 02.11.2016 по 10.11.2016 року.
Фотозвіт про захід
25.10. 2016 р. відповідно до плану роботи комунальної установи «Міський методичний кабінет» Департаменту освіти Вінницької міської ради на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради» відбулося заняття міської Школи молодого вчителя «Стажер» (керівник Школи –Олійник Г.В., заступник директора школи «ЗШ І-ІІІ ст.№11 ВМР») на тему:« Шкільна науково-методична модель педагогічного супроводу навчально-виховного процесу». Проведення першого заняття для молодих спеціалістів забезпечували Середюк В.В., директор вище названого закладу, Грон Т.М., учитель фізики, Станіславчук І.М., учитель початкових класів, Матвійчук Н.Д., учитель біології, Прибиш С.В., учитель початкових класів, Яблочнікова Л.А., Діденко К.М. учителі англ.мова, Захарчук В.В. Наконечна В.Л., Семенов Д.М., Швець В.В.учителі фізичної культури, Станкевич Н.М., Паламарчук Л.О. вчителі художньо-естетичного циклу.
Фотозвіт про захід
24 .10.2016 року адміністрація і педагогічний колектив закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –гімназія №30 Вінницької міської ради» приєдналися до загальноміського проекту «Через правову освіту до громадянських компетентностей», презентованого методистом КУ «ММК» Маліцькою К.П.. Вкотре педагоги розглядали правовий аспект дотримання всіма учасниками навчально-виховного процесу Конвенції ООН про права дитини. Були надані методичні рекомендації щодо активізації форм та оновлення змісту право виховної роботи.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освітиНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу, мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ. 1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В. 1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В. 1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А. 1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В. 2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С. 2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В 3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В. 3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В. Автори-упорядники: Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи; Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці; Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель |
Посилання для скачування електронної версії публікації |