Про 8-у Всеукраїнську наукову конференцію "АСТРОНОМІЯ І СЬОГОДЕННЯ".
Міністерство освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського (Вінниця), Астрономічна обсерваторія Київського національного університету
імені Тараса Шевченка (Київ), Головна астрономічна обсерваторія НАН України (Київ), Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Умань), Вінницький обласний центр технічної творчості учнівської молоді (Вінниця), проводять 12 квітня 2019 року на кафедрі фізики Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського 8-у Всеукраїнську наукову конференцію "АСТРОНОМІЯ І СЬОГОДЕННЯ".
Тематика конференції:
Історичні аспекти розвитку астрономії.
Теорії походження небесних тіл.
Результати дослідження спектрів комет.
Стан сучасних досліджень космосу.
Методика навчання астрономії в середніх та вищих навчальних закладах.
Планується публікація матеріалів і тез конференції до її початку
Про конференцію можна дізнатись більше на сайті: https://vspu.edu.ua/science/new-style/confer.php
___________________________________________________________________________________
Астрономічний гурток Вінницького обласного центру технічної творчості учнівської молоді (ОЦТТУМ) запрошує.
На заняттях астрономічного гуртка Вінницького обласного центру технічної творчості учнівської молоді (ОЦТТУМ) учні вивчають зорі та сузір΄я, планети та комети, спостерігати в телескоп, бруть участь у пошуках інопланетян та в різноманітних вікторинах, брейн-рингах, екскурсіях, розвагах та конкурсах, готуються до олімпіад.
Гуртківці спостерігають зоряне небо у два наявні телескопи та за допомогою віртуальних програм.
Заняття бюджетного астрономічного гуртка розпочинаються 15 вересня і відбуватимуться двічі на тиждень у суботу та в неділю в приміщенні ОЦТТУМ за адресою: вул. Шолом Алейхема, 9. м. Вінниця.
(Вниз від Краєзнавчого музею)
День відкритих дверей 12 вересня 2019 р. - з 9 до 17 год
Розклад занять юних астрономів
Про серпневе методичне об’єднання вихователів молодших груп закладів дошкільної освіти на тему: «Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства як ключового компоненту формування життєво компетентної особистості».
23 серпня 2019 року на базі комунального закладу «Дошкільний
навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось серпневе методичне об’єднання вихователів молодших груп закладів дошкільної освіти на тему: «Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства як ключового компоненту формування життєво компетентної особистості».
Мета:
У ході зазначеного заходу були проведені наступні форми роботи:
Методична скарбничка «Засади педагогіки партнерства в розвитку ціннісних орієнтирів дітей молодшого дошкільного віку» (Сокиринська Н.Д. – методист з дошкільної освіти КУ «ММК»);
Педагогічний практикум: - тренінг «Як взаємодіяти в межах закладу дошкільної освіти»(Заїка Н.В., практичний психолог КЗ «ДНЗ №36 ВМР»);
Про серпневе методичне об’єднання вихователів старших груп закладів дошкільної освіти за темою: «Інтеграція освітнього процесу та диференційований підхід до розвитку, навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку»
22.08.2019 року, в рамках серпневої конференції на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось методичне об’єднання вихователів старших груп закладів дошкільної освіти на тему: «Інтеграція освітнього процесу та диференційований підхід до розвитку, навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку»
Мета:
розширити та поглибити теоретичні та практичні знання педагогів про інтеграцію та диференціацію освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку;
окреслити вимоги до підготовки та проведення сучасних занять;
ознайомити педагогів з новими формами та методами навчання дітей старшого дошкільного віку Методист з дошкільної освітиКУ «ММК» Сокиринська Н.Д. акцентувала увагу присутніх на особливостях організації та планування освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у новому навчальному році, використанні комплексних та парціальних програм, організації предметно-просторового розвивального середовища, розкрила питанняорганізації інтегрованого освітнього процесу в закладах дошкільної освіти.
Практичний психолог КЗ«ДНЗ №7 ВМР» Слизькоуха О.О. провела педагогічний практикум «Інтегрований освітній процес як спеціально організована взаємодія дитини і дорослого». Педагоги активно реагували на запропоновані психологом проблемні ситуації, обговорювали та шукали шляхи вирішення проблеми.
Ділову гру «Інтегрований підхід в організації занять в старшій групі» провела керівник методичного об’єднання вихователь-методист КЗ «ДНЗ №74 ВМР» Трикалюк Р.М. Працюючи у групах, вихователі складали план проведення сучасного інтегрованого заняття, визначали структуру проведення сучасного заняття, обговорювали вимоги до проведення заняття та інтегрували різні розділи програми.
Про проблеми організації роботи на засадах інтеграції учасникизібрання Трикалюк Р.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №74 ВМР», керівник МО.
Методист з дошкільної освітиКУ «ММК» Сокиринська Н.Д. презентувала навчально-методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»«Формування громадянина-патріота».
Під час проведення методичного об’єднання педагоги висловили схвальні відгуки щодо методів та прийомів, які використовувались для розкриття даної теми. Присутні активно вступали до діалогу, дискутували.
Про серпневе методичне об’єднання вихователів середніх груп закладів дошкільної освіти на тему: «Забезпечення диференційованого та діяльнісного підходів до організації життєдіяльності дітей в закладі дошкільної освіти».
22.08.2019 року, в рамках серпневої конференції на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось методичне об’єднання вихователів середніх груп закладів дошкільної освіти на тему: «Забезпечення диференційованого та діяльнісного підходів до організації життєдіяльності дітей в закладі дошкільної освіти».
Мета: підвищити рівень знань вихователів щодо застосування диференційованого та діяльнісного підходу в освітньому процесі ЗДО.
Порядок денний:
Педагогічний меседж «Реалізація діяльнісного підходу в роботі з дітьми п’ятого року життя (Сокиринська Н.Д., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
Пошукова лабораторія:Створення моделі сучасного заняття: діяльнісний підхід (Сокиринська Н.Д., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
Скарбниця педагогічних ідей. Технологія «Ситуація» (Артоуз О.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №30 ВМР», керівник МО).3. Тренінг «Діяльнісно-диференційований підхід до організації ігрової діяльності дітей у середній групі». (Хоронжук Т.С., практичний психолог КЗ «ДНЗ №38 ВМР).
Вільний мікрофон «Проблеми організації діяльнісно-диференційованого підходу у роботі з дошкільниками: досягнення та труднощі (Артоуз О.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №30 ВМР», керівник МО).
Результати: учасники зібрання відмітили, що сутність виховання з погляду діяльнісного підходу полягає в тому, що в центрі уваги перебуває не просто діяльність, а спільна діяльність дітей із дорослими щодо втілення вироблених разом цілей і завдань. Педагог не подає готові зразки знань та вмінь, а створює, виробляє їх разом із дітьми.
Про серпневе методичне об’єднання вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти за темою: «Забезпечення педагогічної підтримки і супровід гармонійного розвитку дітей раннього віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти».
23.08.2019 року, в рамках серпневої конференції на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось методичне об’єднання вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти на тему: «Забезпечення педагогічної підтримки і супровід гармонійного розвитку дітей раннього віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти».
Мета:
спрямувати роботу вихователів на особистісно-орієнтований та мультисенсорний підходи в організації освітнього процесу з дітьми раннього віку;
надати рекомендації з питань організації освітнього простору в групах раннього віку Питання для обговорення :
Методична скарбничка «Особливості організації освітнього процесу з дітьми раннього віку в закладах дошкільної освіти. Використання інтегрованого підходу» (Сокиринська Н.Д., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
Методичні посиденьки «Ранній вік: неповторний і цікавий».- Тендер педагогічних ідей «Самоцінність перших років життя дитини як фундамент формування її особистості» (Криворучко А.М., керівник МО, вихователь-методист КЗ «ДНЗ №21 ВМР»).
- Психологічний плейбек «Психологічний супровід гармонійного розвитку дітей у групі раннього віку» (Ужвак К.О., практичний психолог КЗ «ДНЗ №21 ВМР»).
3. Вільний мікрофон «Приймаю, поміркую, не приймаю» (Криворучко А.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №21 ВМР», керівник МО).
Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Про творчу майстерню «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів ЗЗСО.
17 квітня 2019 року о 14.30 у приміщенні HUB Місто змістів (адреса: м.Вінниця, вул. Пушкіна, 11) відбулась Творча майстерня «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти м.Вінниці.
Метою заходу була популяризація перспективного педагогічного досвіду освітян, які стали переможцями Х Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2018» та Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти - 2019», що відбулися впродовж 2018-2019 навчального року у м. Києві.
У роботі Творчої майстерні взяли участь: директор Департаменту освіти Вінницької міської ради, кандидат історичних наук - Яценко Оксана Василівна, голова постійної комісії Вінницької обласної ради з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини Станіславенко Людмила Анатоліївна, завідувач комунальної установи «Міський методичний кабінет» Москальчук Наталія Іванівна, заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна, завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти» Друзь Лариса Всеволодівна, методисти комунальної установи «Міський методичний кабінет».
Презентували свій досвід:
Дрозд Тетяна Михайлівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». «Неформальна освіта»
Олійник Оксана Вікторівна, вчитель німецької мови комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради». «Інноваційне освітнє середовище на уроках німецької мови як засіб формування лінгвокраїнознавчої компетентності учнів».
Корнійчук Надія Антонівна, вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради». Презентація електронного посібника «Людина та її організм»
Лепетун Людмила Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради». «Інтегроване навчання в умовах упровадження Концепції Нової української школи».
Воложаніна Олена Інокентіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Інноваційна діяльність закладу в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу "Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. №31 Вінницької міської ради". «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу в інноваційному освітньому середовищі».
Дем'янчук Тетяна Олександрівна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 Вінницької міської ради". «Інтегроване навчання як складова інноваційного освітнього середовища».
Алмазова Олена Леонідівна, вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №36 Вінницької міської ради». «Електронний посібник з української літератури «Від слова до пісні» як засіб розвитку компетентного учня».
Сокольвак Олена Костянтинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І ступеня №5 Вінницької міської ради». «Розвиток інноваційної особистості молодшого школяра в сучасному освітньому середовищі шляхом формування інформаційно-цифрової компетентності».
Поліщук Олена Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради». «Умови соціалізації особистості в закладі загальної освіти».
Слушний Олег Миколайович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради». «STEM-технології як освітній ресурс ХХІ століття».
Когут Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради». «Формування STEM-компетентностей учасників освітнього процесу школи-гімназії»
Дученко Анна Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Шляхи формування соціалізованої особистості здобувача освіти початкової школи в умовах сучасних викликів».
Скиба Віта Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради». «Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов у початковій школі».
Учасники мали можливість взяти участь у майстер – класах, які були представлені на міжнародних виставках:
Хто проводить
Заклад
Тема
Жиле Людмила Іванівна, вчитель англійської мови
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»
Майстер – клас
«Пасхальний декор»
Дзюрак Тетяна Вікторівна, вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради»
Майстер – клас «Іграшка з фетру «Совеня».
Пелипчук Анна Володимирівна,
вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»
Майстер-клас з виготовлення сувенірів «До Великодня»
Дремко Ірина Петрівна, практичний психолог
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»
Майстер-клас «Манна феєрія»
Шевчук Любов Вікторівна, вчитель трудового навчання
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 Вінницької міської ради
Майстер-клас «Пасхальний сувенір в техніці Kimekomi»
Флуд Людмила Михайлівна, педагог-організатор
Комунальний заклад «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради»
Майстер-класу у техніці декупаж «Свічка сувенір»
Проданюк Алла Анатоліївна, вчитель української мови та літератури
Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 Вінницької міської ради”
Майстер-клас «Виготовлення троянди з фоамірану»
Арсеєнко Валентина Василівна,
вчитель трудового навчання та технологій
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 36 Вінницької міської ради»
Майстер-клас по виготовленню іграшки «Янгол»
Дякуємо заступникам директорів закладів загальної середньої освіти №1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, ВТЛ за участь у проведенні Творчої майстерні.
Прес-реліз заходуБажаючим отримати повну версію фотозвіту про захід звертатись до Мельника Тараса Степановича - методиста ММК.