Підведено підсумки І (зонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020» у м. Вінниці!
27 листопада 2019 року до актової зали КУ «Міський методичний кабінет» завітали учасники Конкурсу, представники адміністрації відповідних закладів освіти та члени фахового журі.
Замість виголошення традиційних вітальних слів усі присутні долучилися до виконання творчих завдань. Так, представники номінації «Зарубіжна література» висловили свої враження про Конкурс, використовуючи прислів’я, приказки, фразеологізми, назви художніх творів. Тішить те, що наші конкурсанти зовсім не схожі на «Вершника без голови», а за потреби зуміють приготувати й «Кашу з сокири». Вчителі історії зобразили події, що відбувалися з ними упродовж Конкурсу, у вигляді лінії часу. Варто зазначити, що вразили вони не лише знанням всесвітньої історії, а ще власними художніми та поетичними здібностями. Вчителі початкової школи, використовуючи технологію Fishbone, з’ясували, в яких сферах професійної діяльності вони можуть реалізувати свої найрізноманітніші таланти. Не залишилися поза їхньою увагою такі професії майбутнього, як дизайнер дитячих світів та метакогнітивний оптимізатор. Учителі хімії, як справжні послідовники Д. І. Менделєєва, створили власну періодичну таблицю. Серед «хімічних» елементів, необхідних для участі у Конкурсі, були винайдені «Подумій», «Спонукавій», «Розумовій», «Халатій», «Стресій», «Безсоній» і навіть «Чернієвій». Не залишилися осторонь і керівні кадри закладів освіти. Досвідчені управлінці склали алгоритм діяльності керівних кадрів закладів ЗЗСО щодо участі педагогічних працівників у зональному турі Конкурсу. Мотивація, соціальні гарантії та умовно-дострокове звільнення від участі в конкурсі на подальші 4 роки – все знайшло відображення у мудрому покроковому алгоритмі.
Атмосфера невимушеного спілкування й доброго гумору панувала в залі. Всі учасники конкурсу отримали сертифікати. Завідувач КУ «Міський методичний кабінет» Н.І. Москальчук оголосила підсумковий наказ. Нагородження переможців, традиційно, відбудеться у травні 2020 року під час проведення загальноміського свята «Ярмарок фахових сподівань».
Оргкомітет Конкурсу висловлює щиру вдячність учнівським та педагогічним колективам закладам загальної середньої освіти, що стали базою для проведення конкурсних випробувань.
Всім бажаємо успіхів, а переможцям зонального туру – підкорення нових, тепер регіональних, вершин!
Про семінар для заступників директорів з НВР по школі ІІ-ІІІ ступенів "Неокухня НУШ щодо забезпечення рівних освітніх можливостей здобувачів освіти"
Підростає нове покоління, і ми повинні подбати, щоб це нове, молоде покоління, яке з природи є таке чисте, ентузіастичне, аби воно залишилося таким, і щоб його не зіпсували старі навички." (Блаженніший Любомир Гузар)
Під таким гаслом 21 листопада 2019 року у комунальному закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №9 Вінницької міської ради проведено семінар для заступників директорів з НВР по школі ІІ-ІІІ ступенів "Неокухня НУШ щодо забезпечення рівних освітніх можливостей здобувачів освіти"
Про семінар "Супровід дітей з ООП. Робота з батьками. "для практичних психологів ЗЗСО
3 грудня 2019 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 ВМР» відбувся семінар практичних психологів закладів загальної середньої освіти міста. Тематика семінару «Учимося жити з дітьми» відповідала Концепції «Нової української школи» щодо забезпечення доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами, а саме психологічного супроводу дітей з ООП та їхніх батьків.
Про відкритий інклюзивний простір в закладі розповіла заступник директора з навчально-виховної роботи Скиба В.А.. Практичний психолог Інклюзивно-ресурсного центру № 1 м. Вінниці Пясецька Л.В. презентувала алгоритм роботи по оформленню індивідуальної програми розвитку дитини з ООП у напрямку планування та подальшої роботи практичного психолога.
Воловодівська Ж.О., методист з практичної психології та соціальної роботи КУ «ММК» презентувала психологічні аспекти супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
В другій частині семінару практичні психологи були учасниками тренінгового заняття «Учимося жити з дітьми», який проводила Дрогобецька І.А., практичний психолог КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 ВМР».
По завершенню семінару відбулася рефлексія учасників та підведено підсумки.
Про майстер-класи «Я роблю це так…» в рамках ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року-2019»
22.11.2019р. на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради», в рамках ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року-2019», учасниці Цилюрик Наталія Юріївна, (КЗ «ДНЗ № 72ВМР»), Зять Наталія Вікторівна, (КЗ «ДНЗ №72 ВМР»), Палащук Ольга Олексіївна, (КЗ «ДНЗ №57ВМР») провели майстер-класи «Я роблю це так…» за темами:
«Казковими стежинами» (Цилюрик Наталія).Майстер-клас побудовано на основі впровадження технології мовленнєво-творчої діяльності дітей дошкільного віку Н. Гавриш, авторського методичного посібника «Формування комунікативної компетентності дошкільників з використанням інформаційно-комунікаційних технологій» та використання альтернативної програми формування культури інженерного мислення «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» на інтеграційній основі з використанням міжпредметних зв’язків.
«Геометрія: від складного до зрозумілого» (Зять Наталія).Майстер-клас побудовано на основі впровадження авторських методичних посібників «Ознайомлення дошкільників з фракталами», «Формування комунікативної компетентності дошкільників з використанням інформаційно-комунікаційних технологій» та використання альтернативної програми формування культури інженерного мислення «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» на інтеграційній основі з використанням міжпредметних зв’язків.
«Лайфхаки педагогіки емпауерменту або один крок до еко» (Палащук Ольга).Майстер-клас ґрунтується на використанні педагогіки емпауерменту в межах проекту «Освіта для сталого розвитку» і включає в себе окремі моменти режиму першої половини дня, що мотивують, спонукають дітей критично мислити та робити вибір.
Про навчальні заняття з дітьми в рамках ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року»
26 - 27.11.2019 року на базі закладів дошкільної освіти №№59,60,73 в рамках ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року» учасниці провели навчальні заняття з дітьми:
Цилюрик Наталія ( КЗ «ДНЗ №72 ВМР») - інтегроване заняття в старшій групі «Все починається з добра»;
Зять Наталія (КЗ «ДНЗ №72 ВМР») - інтегроване заняття в старшій групі «Країна кубиків»;
Палащук Ольга (КЗ «ДНЗ №57 ВМР») - інтегроване заняття в старшій групі «Папір виготовляємо - дерева зберігаємо».Місце проведення заняття визначалось жеребкуванням. Базові ЗДО для проведення занять визначались оргкомітетом.
Про методичне об'єднання вихователів старших груп закладів дошкільної освіти міста
19 листопада 2019 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №10 Вінницької міської ради» відбулося методичне об’єднання вихователів груп старшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти на тему: «Гра як засіб формування соціальної компетенції у дітей старшого дошкільного віку»
До початку методичного об’єднання педагоги мали змогу переглянути виставку методичних та дидактичних матеріалів з досвіду роботи вихователів ЗДО №10.
Під час проведення методоб’єднання були розкриті ряд питань.
Розкриваючи питання «Гра як засіб формування соціальної компетенції у дітей старшого дошкільного віку» Сокиринська Н.Д. – методист з дошкільної освіти КУ«ММК» наголосила, що вплив гри на формування навичок соціальної компетентності особистості дошкільника полягає в тому, що завдяки ігровому наслідуванню і рольовому перевтіленню він знайомиться з нормами і моделями поведінки і взаємин дітей і дорослих людей, які стають зразками для його власної поведінки. У грі дитина набуває основних навичок соціальної компетентності, необхідних для встановлення контакту і розвитку взаємодії з навколишнім світом.
Питання інформаційного блоку: «Роль гри у підготовці дитини до шкільного навчання» розкрила керівник методоб’єднання вихователь-методист КЗ «ДНЗ №74 ВМР» Трикалюк Р.М. Вона зазначила, що саме в ігровій діяльності найбільш інтенсивно формуються всі психічні якості і особливості особистості дитини, майбутнього школяра. Лише в грі і через гру дитина набуває соціального досвіду, необхідного їй для входження в людський, в першу чергу – шкільний, соціум і успішного перебування в ньому.
У практичному блоці вихователь старшої групи Шевчук О.Г. запропонувала до перегляду квест-гру «Місто професій». Під час гри педагог разом з дітьми планували бюджет, використовували та витрачали грошові кошти в повсякденному житті. Вихователь сприяла виявленню збалансованого спілкування з товаришами під час відтворення реальної людської діяльності.
Емоційно пройшов активний тимбілдінг «У співпраці – наша сила», який підготувала вихователь-методист КЗ «ДНЗ №10 ВМР» Гурська В.М. Валентина Миколаївна провела ряд заходів, спрямованих на згуртування колективу, розвиток партнерських стосунків, налаштування на спільну діяльність.
Вихователь КЗ «ДНЗ №10 ВМР» Шевчук О.Г. провела майстер-клас для педагогів в техніці «ROYAL ICING». Всі учасники методоб’єднання із задоволенням прикрашали печиво, реалізуючи свою уяву та фантазію. У підсумково-аналітичному блоці: «Відкритий мікрофон «Обмін думками та враженнями» всі учасники методичного об’єднання мали змогу обговорити дискусійні питання, аргументувати визначену позицію, висловити свою думку.
Методичне об’єднання мало великий емоційний вплив на дорослих та дітей: учасники методичного об’єднання поновили свої знання з організації та проведення ігрової діяльності. Основним досягненням зібрання стало те, що педагоги поділились досвідом та думками, висловили свої побажання; обговорювали проблемні питання.
Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Про творчу майстерню «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів ЗЗСО.
17 квітня 2019 року о 14.30 у приміщенні HUB Місто змістів (адреса: м.Вінниця, вул. Пушкіна, 11) відбулась Творча майстерня «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти м.Вінниці.
Метою заходу була популяризація перспективного педагогічного досвіду освітян, які стали переможцями Х Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2018» та Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти - 2019», що відбулися впродовж 2018-2019 навчального року у м. Києві.
У роботі Творчої майстерні взяли участь: директор Департаменту освіти Вінницької міської ради, кандидат історичних наук - Яценко Оксана Василівна, голова постійної комісії Вінницької обласної ради з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини Станіславенко Людмила Анатоліївна, завідувач комунальної установи «Міський методичний кабінет» Москальчук Наталія Іванівна, заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна, завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти» Друзь Лариса Всеволодівна, методисти комунальної установи «Міський методичний кабінет».
Презентували свій досвід:
Дрозд Тетяна Михайлівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». «Неформальна освіта»
Олійник Оксана Вікторівна, вчитель німецької мови комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради». «Інноваційне освітнє середовище на уроках німецької мови як засіб формування лінгвокраїнознавчої компетентності учнів».
Корнійчук Надія Антонівна, вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради». Презентація електронного посібника «Людина та її організм»
Лепетун Людмила Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради». «Інтегроване навчання в умовах упровадження Концепції Нової української школи».
Воложаніна Олена Інокентіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Інноваційна діяльність закладу в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу "Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. №31 Вінницької міської ради". «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу в інноваційному освітньому середовищі».
Дем'янчук Тетяна Олександрівна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 Вінницької міської ради". «Інтегроване навчання як складова інноваційного освітнього середовища».
Алмазова Олена Леонідівна, вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №36 Вінницької міської ради». «Електронний посібник з української літератури «Від слова до пісні» як засіб розвитку компетентного учня».
Сокольвак Олена Костянтинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І ступеня №5 Вінницької міської ради». «Розвиток інноваційної особистості молодшого школяра в сучасному освітньому середовищі шляхом формування інформаційно-цифрової компетентності».
Поліщук Олена Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради». «Умови соціалізації особистості в закладі загальної освіти».
Слушний Олег Миколайович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради». «STEM-технології як освітній ресурс ХХІ століття».
Когут Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради». «Формування STEM-компетентностей учасників освітнього процесу школи-гімназії»
Дученко Анна Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Шляхи формування соціалізованої особистості здобувача освіти початкової школи в умовах сучасних викликів».
Скиба Віта Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради». «Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов у початковій школі».
Учасники мали можливість взяти участь у майстер – класах, які були представлені на міжнародних виставках:
Хто проводить
Заклад
Тема
Жиле Людмила Іванівна, вчитель англійської мови
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»
Майстер – клас
«Пасхальний декор»
Дзюрак Тетяна Вікторівна, вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради»
Майстер – клас «Іграшка з фетру «Совеня».
Пелипчук Анна Володимирівна,
вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»
Майстер-клас з виготовлення сувенірів «До Великодня»
Дремко Ірина Петрівна, практичний психолог
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»
Майстер-клас «Манна феєрія»
Шевчук Любов Вікторівна, вчитель трудового навчання
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 Вінницької міської ради
Майстер-клас «Пасхальний сувенір в техніці Kimekomi»
Флуд Людмила Михайлівна, педагог-організатор
Комунальний заклад «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради»
Майстер-класу у техніці декупаж «Свічка сувенір»
Проданюк Алла Анатоліївна, вчитель української мови та літератури
Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 Вінницької міської ради”
Майстер-клас «Виготовлення троянди з фоамірану»
Арсеєнко Валентина Василівна,
вчитель трудового навчання та технологій
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 36 Вінницької міської ради»
Майстер-клас по виготовленню іграшки «Янгол»
Дякуємо заступникам директорів закладів загальної середньої освіти №1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, ВТЛ за участь у проведенні Творчої майстерні.
Прес-реліз заходуБажаючим отримати повну версію фотозвіту про захід звертатись до Мельника Тараса Степановича - методиста ММК.