Про проведення майстер-класу для вчителів трудового навчання на базі КЗ "НВК: ЗШ І-ІІІ ст. - гімназія № 30 ВМР"
04 березня 2020 року на базі КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 30 ім. Тараса Шевченка Вінницької міської ради» відбувся майстер-клас для вчителів трудового навчання на тему: «Вишивка букету декоративних квітів атласними стрічками».
Майстер-клас підготувала та провела Сінькова М.В., яка поділилась своїм досвідом. Кожен учасник мав змогу виготовити вітальну листівку, використовуючи представлену технологію.
Завдяки високому професіоналізму вчителя Сінькової М.В. захід пройшов успішно, цікаво, залишив приємні враження учасникам майстер-класу, мотивуючи їх до професійного зростання.
Про семінар керівників закладів загальної середньої освіти
02.03.2020 р. на базі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №30 ім. Т.Шевченка Вінницької міської ради» проведено семінар керівників закладів загальної середньої освіти з теми «Компетентісний підхід закладу у формуванні громадянина і патріота шляхом впровадження наскрізних ліній в освітні галузі як реалізація принципу дитиноцентризму».
Розпочався семінар урочистостями з нагоди відкриття Шевченківських днів у закладі біля пам’ятника Т.Шевченку.
Директор закладу Панасюк А.В. ознайомила учасників семінару із досвідом колективу закладу у формуванні громадянина і патріота.
Практична частина семінару була проведена у формі тренінгів та майстер-класів: вчитель початкових класів, експерт з сертифікації, супервізор, тренер НУШ Данилюк М.В. провела тренінг «Застосування стратегій критичного мислення у формуванні громадянина патріота», під час якого учасники семінару визначили, хто такий майстер та творець.
Вчитель англійської мови, тренер НУШ, Побережна Л.О. та вчитель англійської мови Машталяр Т.М. провели майстер-клас «Формування людини світу через принципи дитиноцентризму засобами англійської мови у НУШ». Ознайомили присутніх з сучасним підходом до методики викладання англійської мови у початковій школі, продемонстрували автентичні ігри, які сприяють вивченню англійської мови як рідної. Директори закладів стали активними учасниками майстер класу, засвоїли окремі слова та фрази на початковому етапі.
Вчитель мистецтва Слободянюк А.М. провів майстер-клас «Інтегративний підхід до формування загальнокультурних і морально-духовних компетентностей на уроках мистецтва», під час якого присутні аналізували зміст творів Т.Шевченка через літературу, образотворче та музичне мистецтво та на практиці випробували сучасні сервіси для узагальнення та перевірки знань.
Практичний психолог закладу Гаврилюк Г.М. під час психологічного практикуму «Техніка кадрового профайлінгу в діяльності керівників ЗЗСО» ознайомила присутніх з науковим підходом у підборі персоналу та методикою побудови психологічного портрету особистості шляхом аналізу рис обличчя, почерку і підпису, опису поведінкових проявів у діловому та приватному середовищі.
Під час екскурсії до шкільного літературного музею Тараса Шевченка» учитель української мови та літератури, директор шкільного музею Довгань О.В. продемонструвала на практиці, як, використовуючи освітній простір в рамках НУШ, музейна педагогіка сприяє формуванню громадянина, патріота,
Кульмінацією семінару стала виставка живих скульптур «Вони спустились зі сторінок «Кобзаря», аби увічнити велич геніального митця», підготовлена традиційно учнями 10-х класів.
Про семінар вихователів-методистів ЗДО міста на тему «Застосування інтерактивних методів у професійній діяльності педагога ЗДО на засадах концепції НУШ»
26 лютого 2020 року на базі комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №61 Вінницької міської ради" відбувся семінар вихователів-методистів ЗДО міста на тему "Застосування інтерактивних методів у професійній діяльності педагога ЗДО на засадах НУШ".
Учасники семінару мали змогу оглянути діючі виставки, створені педагогами закладу.
Інформаційний блок розпочала завідувач КЗ «ДНЗ №61 ВМР» Вікторія Загризла з інформаційним дайджестом про діяльність закладу.
В ході інформаційного всеобучу «Використання інтерактивних технологій в сучасних умовах розвитку освіти» методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Лариса Бондарчук ознайомила присутніх з принципами та формами інтерактивного навчання. Викладач дошкільної педагогіки та фахових методик КЗВО «ВГПК», аспірант ВДПУ Любов Токар у своїй доповіді «Інтерактивні методи у підготовці майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти: виклики сучасності» розповіла про використання сучасних інтерактивних методів у роботі із студентами КЗВО «ВГПК». Вчитель початкових класів КЗ «ЗШ I-III ст.№18 ВМР» Ніна Пригода поділилася досвідом роботи на тему «Інтерактивні методи, як інноваційна діяльність сучасного вчителя початкових класів».
Тетяна Крамар, вихователь-методист КЗ «ДНЗ №61 ВМР» представила учасникам семінару систему роботи закладу щодо впровадження інтерактивних методів в освітній процес закладу. Детально познайомила з формами взаємодії з педагогами, дітьми,батьками.
В ході практичного блоку вихователі-методисти мали змогу переглянути заняття в старших групах та побачити як можна застосовувати інтерактивні методи на мовленнєвих заняттях, заняттях з математики та під час ранкової зустрічі.
Заняття з пріорітетами формування мовленнєвої компетентності, застосування елементів драматизації «Добре тому жити, хто вміє дружити». Вихователь старшої групи №8 Олена Назарчук.
Заняття з формування логіко-математичної компетентності дошкільників із використанням інноваційних технологій (Геоконт, LEGO, Логіка світу) «Академія юного ерудита». Вихователь старшої групи №9 Оксана Мельник.
Ранкова зустріч «В ногу з часом ми йдемо!». Вихователь старшої групи №10 Ганна Горецька.
Під час педагогічного воркшопу «Успішний методист», який провела вихователь-методист закладу Тетяна Крамар, учасники складали вірш сенкан; малювали портрети, пейзажі, натюрморти; створювали оголошення «Шукаю ідеального колегу»; виконували танок з кубиками «LEGO».
Практичний психолог КЗ «ДНЗ №28 ВМР» Віталій Бондарчук та практичний психолог КЗ «ЗШ I-III ст. №18 ВМР» Ірина Степанюк провели рефлексію «Знаю – хочу знати - дізнався».
Зацікавилo присутніх дитяче талант-шоу «I am the best» за участю вихованців КЗ «ДНЗ №61 ВМР» під керівництвом музичних керівників Світлани Христич та Єлізавети Станіславчук.
У підсумковій частині семінару учасники зазначили, що він пройшов цікаво та плідно, подарувавши добрі враження та цікаві ідеї щодо застосування інтерактивних методів.
Про засідання методичного об’єднання педагогів молодших груп міста на базі КЗ «ДНЗ №72 ВМР» «Освітній потенціал LEGO – гри як важливий метод формування компетентностей молодшого дошкільника»
Методичне об’єднання було проведено з метою мотивації педагогів та удосконалення їх теоретичної та практичної підготовки щодо реалізації Міжнародного проекту LEGO FOUNDATION та ознайомлення з досвідом роботи педагогів КЗ «ДНЗ №72 ВМР» з даного питання.
Методист з дошкільної освіти КУ «Міський методичний кабінет» Бондарчук Л.В. в своєму виступі зазначила, що зміст програми LEGO FOUNDATION спрямований на забезпечення всебічного розвитку особистості дошкільника як активного учасника суспільного життя у майбутньому, де в основу взаємодії покладено підхід «навчання через гру».
Іщенко Г.М., керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп міста наголосила на тому, що LEGO – інструмент, що забезпечує найширші потреби дошкільника, спонукає до мислення, фантазування, креативності. А також ознайомила присутніх з історією виникнення LEGO та провела вікторину «Цікаві факти про LEGO».
Вихователі закладу Бистрицька А.С., Малик Н.М. провели інтегроване заняття з дітьми молодшої групи «LEGO – подорож з Колобком», яке пройшло на високому методичному рівні, поєднало у собі багато цікавих форм роботи, знайшло емоційний відгук у маленьких творців, дістало схвальні відгуки учасників методичного об’єднання.
Також учасникам методичного об’єднання було презентовано освітній проект «LEGO + математика». Педагоги Бистрицька А.С., Малик Н.М. зазначили, що метою проекту є: оволодіння дітьми загальноприйнятими еталонами як засобами пізнання реальних предметів, математичних понять за допомогою LEGO-конструктора; розвиток конструктивного, інженерного та образного мислення; формування умінь досліджувати, експериментувати.
Всі зазначені заходи допомогли учасникам методичного об’єднання усвідомити, що LEGO – технології – універсальне явище у світі ігор для дітей усього світу, яке дозволяє без проблем спілкуватися всім однією універсальною мовою – мовою гри.
Про семінарське заняття для музичних керівників про впровадження авторської програми А.Шевчук "Дитяча хореографія"
14 лютого 2020 року на базі КЗ «ДНЗ № 25 ВМР» відбулося заняття семінару-практикуму в рамках ШАН для музичних керівників на тему: «Формування навичок виконання базових танцювальних рухів». Характеристика базового репертуару», за авторською програмою А. Шевчук «Дитяча хореографія».
Організація зустрічі відбувалася двома блоками: теоретичний та практичний. В першому блоці у музичних керівників була можливість пригадати, що таке дитяча хореографія, завдання (виховні, основні, розвивальні) хореографічної освіти дітей від 3-х до 7-ми років; структуру змістовних ліній програми: «Таємниці Терпсихори»:
«Дитяча образно-ігрова веселка»
«Українські музично-хореографічні традиції»
«Танцювальні подорожі світом»
«Запрошення до балу»
«Сучасне пластично-образне танцювання»У практичному блоці розглядали базові танцювальні рухи, які поєднувались із теоретичною інформацією та практичним вправлянням. Відбулося більш детальне ознайомлення із змістовною лінією «Танцювальні подорожі світом».
В роботі «ШАН» були опрацьовані основні рухи таночків: польський танок, естонська полька, чеська полька, російський та грузинський таночки, молдавський, грецький та танок американських ковбоїв.
Семінар-практикум для музичних керівників сприяв активізації в роботі по хореографії з дошкільниками.
Про методичне об’єднання старших медичних сестер на дуже актуальну, наразі,тему «Впровадження у закладах дошкільної освіти постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
На базі КЗ «ДНЗ № 30 ВМР» відбулося методичне об’єднання старших медичних сестер на дуже актуальну, наразі,тему «Впровадження у закладах дошкільної освіти постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Перед початком роботи методичного об’єднання з учасниками заходу проведено інструктаж відвідувачів харчоблоку відповідно вимог Системи НАССР.
На методичному об’єднанні були заслухані питання:
1. Основні віхи в еволюції стандартів харчових продуктів (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
2. Нормативно-правові акти, які зобов’язують заклади дошкільної освіти розробити та впровадити систему НАССР (Гарник Л.П., начальник відділу дошкільної освіти та обліку дітей Департаменту освіти ВМР).
3. Як запровадити систему НАССР: із досвіду роботи
(керівник М/О Серебрінікова О.О., старша медична сестра КЗ «ДНЗ № 30 ВМР»).
Метою заходу було сприяння систематизації знань медичних сестер щодо:
- впровадження постійно діючої Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР);
- створення внутрішніх стандартів закладу з управління безпечністю харчових продуктів;
- вибудовування виробничих і управлінських процесів відповідно до принципів НАССР;
- упорядкування ділової документації (НАССР).
Під час екскурсії-брифінгу «Аналіз небезпечних чинників на харчоблоці КЗ «ДНЗ № 30 ВМР» присутні мали можливість ознайомитися із діючою системою безпечності харчових продуктів заснованих на принципах НАССР та повправлятися у визначенні ККТ (контрольних критичних точок) та їх меж.
Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Про творчу майстерню «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів ЗЗСО.
17 квітня 2019 року о 14.30 у приміщенні HUB Місто змістів (адреса: м.Вінниця, вул. Пушкіна, 11) відбулась Творча майстерня «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти м.Вінниці.
Метою заходу була популяризація перспективного педагогічного досвіду освітян, які стали переможцями Х Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2018» та Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти - 2019», що відбулися впродовж 2018-2019 навчального року у м. Києві.
У роботі Творчої майстерні взяли участь: директор Департаменту освіти Вінницької міської ради, кандидат історичних наук - Яценко Оксана Василівна, голова постійної комісії Вінницької обласної ради з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини Станіславенко Людмила Анатоліївна, завідувач комунальної установи «Міський методичний кабінет» Москальчук Наталія Іванівна, заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна, завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти» Друзь Лариса Всеволодівна, методисти комунальної установи «Міський методичний кабінет».
Презентували свій досвід:
Дрозд Тетяна Михайлівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». «Неформальна освіта»
Олійник Оксана Вікторівна, вчитель німецької мови комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради». «Інноваційне освітнє середовище на уроках німецької мови як засіб формування лінгвокраїнознавчої компетентності учнів».
Корнійчук Надія Антонівна, вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради». Презентація електронного посібника «Людина та її організм»
Лепетун Людмила Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради». «Інтегроване навчання в умовах упровадження Концепції Нової української школи».
Воложаніна Олена Інокентіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Інноваційна діяльність закладу в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу "Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. №31 Вінницької міської ради". «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу в інноваційному освітньому середовищі».
Дем'янчук Тетяна Олександрівна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 Вінницької міської ради". «Інтегроване навчання як складова інноваційного освітнього середовища».
Алмазова Олена Леонідівна, вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №36 Вінницької міської ради». «Електронний посібник з української літератури «Від слова до пісні» як засіб розвитку компетентного учня».
Сокольвак Олена Костянтинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І ступеня №5 Вінницької міської ради». «Розвиток інноваційної особистості молодшого школяра в сучасному освітньому середовищі шляхом формування інформаційно-цифрової компетентності».
Поліщук Олена Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради». «Умови соціалізації особистості в закладі загальної освіти».
Слушний Олег Миколайович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради». «STEM-технології як освітній ресурс ХХІ століття».
Когут Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради». «Формування STEM-компетентностей учасників освітнього процесу школи-гімназії»
Дученко Анна Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Шляхи формування соціалізованої особистості здобувача освіти початкової школи в умовах сучасних викликів».
Скиба Віта Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради». «Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов у початковій школі».
Учасники мали можливість взяти участь у майстер – класах, які були представлені на міжнародних виставках:
Хто проводить
Заклад
Тема
Жиле Людмила Іванівна, вчитель англійської мови
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»
Майстер – клас
«Пасхальний декор»
Дзюрак Тетяна Вікторівна, вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради»
Майстер – клас «Іграшка з фетру «Совеня».
Пелипчук Анна Володимирівна,
вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»
Майстер-клас з виготовлення сувенірів «До Великодня»
Дремко Ірина Петрівна, практичний психолог
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»
Майстер-клас «Манна феєрія»
Шевчук Любов Вікторівна, вчитель трудового навчання
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 Вінницької міської ради
Майстер-клас «Пасхальний сувенір в техніці Kimekomi»
Флуд Людмила Михайлівна, педагог-організатор
Комунальний заклад «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради»
Майстер-класу у техніці декупаж «Свічка сувенір»
Проданюк Алла Анатоліївна, вчитель української мови та літератури
Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 Вінницької міської ради”
Майстер-клас «Виготовлення троянди з фоамірану»
Арсеєнко Валентина Василівна,
вчитель трудового навчання та технологій
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 36 Вінницької міської ради»
Майстер-клас по виготовленню іграшки «Янгол»
Дякуємо заступникам директорів закладів загальної середньої освіти №1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, ВТЛ за участь у проведенні Творчої майстерні.
Прес-реліз заходуБажаючим отримати повну версію фотозвіту про захід звертатись до Мельника Тараса Степановича - методиста ММК.