Про вебінар "Особливості організації проєктного навчання на уроках іноземних мов з використанням технологій дистанційного навчання"
12 травня 2022 року відбувся вебінар з елементами тренінгу на тему "Особливості організації проєктного навчання на уроках іноземних мов з використанням технологій дистанційного навчання". Метод проектів - ефективна та перспективна технологія навчання, незамінний інструмент освітнього процесу сучасної української школи, актуальним завданням якої є реалізація компетентнісного підходу в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетенцій особистості.
Під час вебінару консультантка КУ "ЦПРПП" к.п.н. Лановенко А.О. обговорила з учасниками актуальність та особливості впровадження проектного навчання на уроках іноземних мов, завдання проектної діяльності, класифікацію проектів відповідно до домінуючого методу роботи, за галуззю виконання, за кількістю та складом учасників та ін. Також було розглянуто етапи створення проектів, особливості оцінювання, переваги та недоліки впровадження проектної технології в освітній процес.
Особливий інтерес учасників викликав виступ к.п.н. Жиле Л.І, учителя - методиста Вінницької гімназії №24, яка організувала майстерню зі створення проектів для різних вікових груп під час вивчення англійської мови, поділилась власним практичним досвідом впровадження цієї ефективної технолгії навчання та надала вчителям іноземних мов величезний об'єм своїх власних розробок для загального користування, що є дуже гарним прикладом для наслідування.
Спікери заходу відповіли на запитання учасників та надихнули вчителів на застосування проєктної технології у своїй педагогічній діяльності і надали готові розроблені матеріали для використання в роботі.
Всі матеріали заходу знаходяться на сторінці спільноти вчителів іноземних мов сайті КУ "ЦПРПП ВМР".
Про вебінар для вихователів ЗДО - слухачів Школи вихователя-стажера.
06 травня 2022 року консультантами КУ «ЦПРПП ВМР» Ніною Сокиринською, Ларисою Бондарчук, спільно з вихователем - методистом КЗ «ДНЗ № 73 ВМР» Оленою Колосовою проведено в рамках роботи міської школи молодого майстра «Стажер-вихователь» «Дебют» онлайн-вебінар на тему: «Освітній напрям «Гра дитини в світлі вимог оновленого Базового компонента. Особливості організації та керівництва грою дітей в закладах дошкільної освіти».
Ніна Сокиринська, консультант КУ «ЦПРПП ВМР», з використанням платформи ZOOM, надала теоретичні та практичні рекомендації щодо організації роботи закладів дошкільної освіти в умовах воєнного стану та розкрила питання впливу гри на особистий розвиток дитини у світлі вимог Державного стандарту дошкільної освіти.
Лариса Бондарчук консультант КУ «ЦПРПП ВМР» надала молодим педагогам методичні рекомендації та поради щодо особливостей формування ігрової компетенції в закладах дошкільної освіти та керівництва ігровою діяльністю.
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №73 ВМР» Олена Колосова, ознайомила присутніх педагогів з питанням важливості організації та проведення ігор-квестів та ігор-подорожей з дошкільнятами. Також під час практичної частини заходу, а саме онлайн-презентації гри «Найрозумніший», закріпила знання молодих педагогів щодо різновидів ігрової діяльності дітей в закладах дошкільної освіти.
Більш детально з матеріалами можна ознайомитися на сайті КУ «ЦПРПП ВМР», у рубриці «Професійна спільнота вихователів ЗДО».
Про інтервізійну зустріч працівників психологічної служби ЗЗСО ВМТГ
У непростий час війни маємо дбати про спокій та психологічну рівновагу наших дітей. Одним із методів заспокоєння є арт-терапія. Тому 5 травня 2022 року відбулася інтервізійна зустріч працівників психологічної служби (практичні психологи, соціальні педагоги) ЗЗСО ВМТГ. Психолог КУ «ЦПРПП ВМР» Жанна Воловодівська знайомила з арт-техніками на зниження рівня тривоги, пошуку внутрішніх ресурсів та формування бачення майбутнього. Фахівці ділилися своїм досвідом роботи. До зустрічі долучилася Лілія Немаш, психолог ГО «Генерація ідей добробуту», яка поглибила знання учасників що до рівнів функціонування людської психіки. Презентація «Арт техніки щодо зниження рівня тривоги, пошуку внутрішніх сил і ресурсів, формування бачення майбутнього»
Про вебінар для спільноти вчителів іноземних мов "Щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року".
5 травня 2022 року відбулась онлайн-зустріч спільноти вчителів іноземних мов "Щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року".
На зустрічі було розглянуто актуальні питання проведення підсумкового ( річного, семестрового) оцінювання у початковій та старшій школі, надано рекомендації щодо проведення семетрового контролю, оформлення журналу та інших питаннь, які цікавлять вчителів іноземних мов сьогодні.
Інформаціно-методичні матеріали для вчителів суспільних дисциплін, курсу " Захист України", класних керівників
Навчання в умовах воєнного стану, зумовленого розв’язаною масштабною агресією росії проти України, потребує від вчителів кваліфікованого підходу щодо формування критичного мислення вихованців, навиків протистояння пропаганді агресора, фейковому наступу на свідомість здобувачів .
На сторінках вище вказаних спільнот педагоги мають нагоду використати такі матеріали:
« Хронологія війн московитів проти Української держави (ХV- XVIст)»;
«Участь українців у походах Самозванців на Москву»;
МП « Серйозні порушення МГП».
Користуючись наданою автономією педагогічної діяльності, вчитель спроможний не лише переглянути, поновити ы поповнити власні знання, використати створені автором консультантом К. Маліцькою завдання до добірки інформації, а й додати власні завдання з урахуванням актуальності, складу здобувачів( вік, внутрішньо переміщені особи, діти з особливими освітніми потребами).
Мета створених матеріалів полягає у:
формуванні навиків розпізнавання маніпуляцій («братній народ», «єдині корені», клеймування українського народу, її держави різного роду злочинними безпідставними ярликами на кшталт «фашисти», «нацисти»);
підвищення рівня громадянськості, правової культури здобувачів, можливостей подолання правового нігілізму;
створення основ для інформаційної безпеки
.Длякласних керівників, вчителів історії на сторінці «Суспільні дисципліни» розміщена інформація про блок «Історія України» - складової НМТ- 2022.
На допомогу педагогічним працівникам, що працюють з учнями з ООП
Центр професійного розвитку педагогічних працівників пропонує огляд корисних ресурсів для педагогічних працівників, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, за квітень 2022 року:
ОНЛАЙН-КУРС ВІД «НА УРОК»: "Сучасні технології інклюзивного навчання". Курс орієнтований на педагогів, які прагнуть ефективно організовувати навчальну, виховну, корекційно-розвивальну роботу з дітьми із особливими освітніми потребами та створювати комфортне середовище для взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Курс безкоштовний, можливість проходження підсумкового тесту та отримання сертифікату платні. Обсяг - 20 годин. Програма курсу
ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ ВІД НУШ, ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ З ООП ПІД ЧАС ВІЙНИ:
чи говорити з дітьми з ООП про війну;
як рутинні справи можуть стати основою для підтримки та навчання дитини;
як визначити, над якими вміннями потрібно попрацювати;
як навчати дитину через ігри та побутові справи.
Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Про творчу майстерню «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів ЗЗСО.
17 квітня 2019 року о 14.30 у приміщенні HUB Місто змістів (адреса: м.Вінниця, вул. Пушкіна, 11) відбулась Творча майстерня «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти м.Вінниці.
Метою заходу була популяризація перспективного педагогічного досвіду освітян, які стали переможцями Х Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2018» та Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти - 2019», що відбулися впродовж 2018-2019 навчального року у м. Києві.
У роботі Творчої майстерні взяли участь: директор Департаменту освіти Вінницької міської ради, кандидат історичних наук - Яценко Оксана Василівна, голова постійної комісії Вінницької обласної ради з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини Станіславенко Людмила Анатоліївна, завідувач комунальної установи «Міський методичний кабінет» Москальчук Наталія Іванівна, заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна, завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти» Друзь Лариса Всеволодівна, методисти комунальної установи «Міський методичний кабінет».
Презентували свій досвід:
Дрозд Тетяна Михайлівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». «Неформальна освіта»
Олійник Оксана Вікторівна, вчитель німецької мови комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради». «Інноваційне освітнє середовище на уроках німецької мови як засіб формування лінгвокраїнознавчої компетентності учнів».
Корнійчук Надія Антонівна, вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради». Презентація електронного посібника «Людина та її організм»
Лепетун Людмила Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради». «Інтегроване навчання в умовах упровадження Концепції Нової української школи».
Воложаніна Олена Інокентіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Інноваційна діяльність закладу в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу "Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. №31 Вінницької міської ради". «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу в інноваційному освітньому середовищі».
Дем'янчук Тетяна Олександрівна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 Вінницької міської ради". «Інтегроване навчання як складова інноваційного освітнього середовища».
Алмазова Олена Леонідівна, вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №36 Вінницької міської ради». «Електронний посібник з української літератури «Від слова до пісні» як засіб розвитку компетентного учня».
Сокольвак Олена Костянтинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І ступеня №5 Вінницької міської ради». «Розвиток інноваційної особистості молодшого школяра в сучасному освітньому середовищі шляхом формування інформаційно-цифрової компетентності».
Поліщук Олена Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради». «Умови соціалізації особистості в закладі загальної освіти».
Слушний Олег Миколайович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради». «STEM-технології як освітній ресурс ХХІ століття».
Когут Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради». «Формування STEM-компетентностей учасників освітнього процесу школи-гімназії»
Дученко Анна Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Шляхи формування соціалізованої особистості здобувача освіти початкової школи в умовах сучасних викликів».
Скиба Віта Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради». «Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов у початковій школі».
Учасники мали можливість взяти участь у майстер – класах, які були представлені на міжнародних виставках:
Хто проводить
Заклад
Тема
Жиле Людмила Іванівна, вчитель англійської мови
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»
Майстер – клас
«Пасхальний декор»
Дзюрак Тетяна Вікторівна, вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради»
Майстер – клас «Іграшка з фетру «Совеня».
Пелипчук Анна Володимирівна,
вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»
Майстер-клас з виготовлення сувенірів «До Великодня»
Дремко Ірина Петрівна, практичний психолог
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»
Майстер-клас «Манна феєрія»
Шевчук Любов Вікторівна, вчитель трудового навчання
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 Вінницької міської ради
Майстер-клас «Пасхальний сувенір в техніці Kimekomi»
Флуд Людмила Михайлівна, педагог-організатор
Комунальний заклад «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради»
Майстер-класу у техніці декупаж «Свічка сувенір»
Проданюк Алла Анатоліївна, вчитель української мови та літератури
Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 Вінницької міської ради”
Майстер-клас «Виготовлення троянди з фоамірану»
Арсеєнко Валентина Василівна,
вчитель трудового навчання та технологій
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 36 Вінницької міської ради»
Майстер-клас по виготовленню іграшки «Янгол»
Дякуємо заступникам директорів закладів загальної середньої освіти №1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, ВТЛ за участь у проведенні Творчої майстерні.
Прес-реліз заходуБажаючим отримати повну версію фотозвіту про захід звертатись до Мельника Тараса Степановича - методиста ММК.