Про заняття міської школи молодого майстра (вихователі, третій рік роботи)
03 червня 2022 року проведено заняття міської школи молодого майстра для вихователів ЗДО ВМТГ у форматі онлайн-зустрічі «Вектори художньо-продуктивної діяльності дошкільників за оновленим стандартом дошкільної освіти».
До зустрічі були залучені спікери - практичний психолог КЗ «ДНЗ №31 ВМР» Світлана Плахотнюк) та практичний психолог КЗ «ДНЗ № 34 ВМР» Анна Слива.
В організаційному блоці Світлана Плахотнюк провела з учасниками
арт-терапевтичну вправу «Кактус – це не тільки голочки».
Тему методичного дайджесту «Художньо-продуктивна діяльність дітей дошкільного віку як засіб формування мистецько-творчої компетентності»
опрацювала з молодими вихователями консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Лариса Бондарчук.
Про необхідність використання нетрадиційних технік ліплення, як виду художньо-продуктивної діяльності дошкільників донесла слухачам консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Ніна Сокиринська у форматі інформаційно-методичного меседжу.
Про завдання і можливості тісто-пластики як методу АРТ-терапії PLAY-DOH та форми організації освітньої діяльності з тісто пластики («Мукосольки», «Рейки-рейки», моделювання дидактичної гри «Фантастична тваринка») молоді педагоги дізнались на майстер-класі, який провела практичний психолог КЗ «ДНЗ № 34 ВМР» Анна Слива.
Учасники зустрічі усвідомили, що на сучасному етапі головним для дитини мають бути радість, задоволення від самого процесу художньо-продуктивної діяльності та відзначили продуктивність, насиченість та дієвість онлайн-заняття.
Більш детально з матеріалами онлайн-зустрічі можна ознайомитись на сайті КУ «ЦПРПП ВМР», які розміщені на сторінці «Професійні спільноти» у рубриці – «Дошкільна освіта», «Вихователі».
Про заняття міської Школи молодого майстра (вихователі ЗДО зі стажем роботи до 1р.)
31 травня 2022 в рамках роботи міської школи молодого майстра «Стажер-вихователь» «Дебют» відбувся онлайн - вебінар на тему: «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти. Дитяче експериментування та винахідництво. Особливості реалізації освітніх завдань».
Ніна Сокиринська, консультант КУ «ЦПРПП ВМР», з використанням платформи ZOOM, надала практичні рекомендації педагогам щодо забезпечення якості дошкільної освіти й створення безпечного освітнього середовища у воєнний час, розкрила питання впливу розвивального предметного середовища на особистий розвиток дитини, та розповіла про орієнтовне наповнення ігрових осередків в закладах дошкільної освіти.
Лариса Бондарчук, консультант КУ «ЦПРПП ВМР» надала молодим педагогам методичні рекомендації та поради щодо особливостей реалізації освітніх завдань розділу «Дитяче експериментування та винахідництво» у світлі вимог Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №73 ВМР» Олена Колосова познайомила присутніх педагогів з досвідом роботи закладу, а саме -реалізації проєктної діяльності «Експериментальне конструювання в розвитку інженерного мислення дошкільнят».
Під час практичної частини заходу - мовленнєвої гри «Винахідники», молоді педагоги мали змогу повправлятись в умінні розвивати інтерес до творчих та дослідницьких завдань у дітей. На закінчення онлайн-заходу була проведена вправа-рефлексія «Зворотній зв’язок», під час якої учасники поділились своїми враженнями.
У заході взяли участь 30 вихователів, які відзначили змістовну організацію, важливість та актуальність зустрічі, надання своєчасних теоретичних та практичних рекомендацій, порад.
З матеріалами заходу можна ознайомитися на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» на сторінці «Професійні спільноти», «Дошкільна освіта», у рубриці «Вихователі».
Український інститут розвитку освіти пропонує до вашої увагиосвітній репозитарій НУШ, створений за результатами низки вебінарів, які проходили за підтримки проєкту “Фінська підтримка реформи української школи (Навчаємось разом)”. Вебінари здійснювалися за участі Міністерства освіти і науки України, Українського інституту розвитку освіти, Інституту модернізації змісту освіти, Lego foundation, Команди підтримки реформ МОН (RST), Національної академії педагогічних наук, Британської Ради в Україні, Європейського центру імені Вергеланда, а також фінськими експертами проєкту “Навчаємось разом”.
Найщиріші вітання переможцям та лауреатам першого етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2022» Вінницької міської територіальної громади
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вінницької міської ради» щиро вітає переможців та лауреатів Вінницької міської територіальної громади в першому етапі всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2022»: Номінація «Мистецтво»:
Гончарук Надія Василівна, вчитель КЗ «Вінницький ліцей № 12» - І місце
Корченюк Наталія Петрівна, вчитель КЗ «Вінницький ліцей №3 ім.М.Коцюбинського» - ІІ місце
Водзинська Наталія Олександрівна, КЗ «Вінницький гуманітарний ліцей №1 імені М.І.Пирогова» - ІІІ місце
Номінація «Інформатика»:
Осадчук Сергій Юрійович, вчитель КЗ «Вінницький ліцей №33» - ІІ місце
Номінація «Основи правознавства»:
Чепікова-Літвінова Надія Олексіївна, вчитель КЗ «Вінницький ліцей №35» - ІІ місце
Номінація «Біологія»:
Похвалюк Сергій Петрович, вчитель КЗ «Вінницький ліцей №23» - ІІІ місце
Тож, щиро зичимо нашим колегам міцного здоров’я, щастя, невичерпної енергії, оптимізму, сили та наснаги у виконанні почесної місії Вчителя – творінні добра, навчанні та вихованні учнівської молоді. Нехай кожен день приносить вам, шановні педагоги, радість і задоволення від зробленого, а ваші щирість і талант знаходять відгук у серцях вихованців.
Про презентацію освітнього проекту «Болдеринг як засіб зміцнення всебічного здоров’я дошкільників» у форматі онлайн-зустрічі
26 травня 2022 року в онлайн-режимі відбулась презентація освітнього проекту КЗ «ДНЗ №35 ВМР» «Болдеринг як засіб зміцнення всебічного здоров’я дошкільників» у форматі онлайн-зустрічі з інструкторами з фізичного виховання та вихователями ЗДО ВМТГ за темою «Інноватика у спортивному житті дошкільнят». Метою онлайн-зустрічі постало вирішення завдань:
стимулювання педагогів до активного пошуку та впровадження інноваційних форм роботи, що сприяють всебічному розвитку дітей та зміцненню їх здоров’я;
ознайомлення учасників з різноманітними формами фізичного виховання дітей дошкільного віку, а саме з системою роботи педагогічного колективу КЗ «ДНЗ №35 ВМР» щодо впровадження інноваційних технік оздоровлення, а саме - заняття болдерингом в умовах дошкільного закладу.
Консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Бондарчук Л.В. у методичному дайджесті донесла до слухачів інформацію про інноватику у спортивному житті дошкільнят, про виклики часу, які спрямовані на потребу сучасних дітей покоління «Альфа».
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №35 ВМР» Павловська І.А. презентувала учасникам зустрічі проект «Болдеринг як засіб зміцнення всебічного здоров’я дошкільників», який став переможцем міського конкурсу освітніх проектів в дошкільній освіті - 2021.
Проведена онлайн-зустріч у такому форматі надала можливість 101 учаснику усвідомити значущість застосування варіативних ефективних фізкультурно-оздоровчих інноваційних технологій в освітньому процесі ЗДО та отримали приємні враження від презентації новітньої здоров’я збережувальної технології.
Більш детально з матеріалами онлайн-зустрічі можна ознайомитись на сайті КУ «ЦПРПП ВМР», які розміщені у рубриці – «Дошкільна освіта», «Професійна спільнота інструкторів з фізичного виховання ЗДО».
Про антистрес-майстерку для практичних психологів ЗДО ВМТГ "Play Dough як метод арт-терапії в роботі з дошкільниками"
Розвиток у дітей дошкільного віку творчих навичок не тільки дарує їй захопливе дозвілля, а й відкриває перед ними ряд можливостей для розвитку самостійної особистості. Тому, з метою обміну досвідом для практичних психологів ЗДО 24 травня 2022 року за ініціативи психолога КУ "ЦПРПП ВМР" Антоніни Рогаль було організовано антистрес-майстерку "Play Dough як метод арт-терапії в роботі з дошкільниками". Спікером зустрічі була практичний психолог КЗ "ДНЗ №34 ВМР" Анна Слива, яка поділилась з колегами своєю методикою роботи з використанням "Play Dough".
Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Про творчу майстерню «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів ЗЗСО.
17 квітня 2019 року о 14.30 у приміщенні HUB Місто змістів (адреса: м.Вінниця, вул. Пушкіна, 11) відбулась Творча майстерня «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти м.Вінниці.
Метою заходу була популяризація перспективного педагогічного досвіду освітян, які стали переможцями Х Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2018» та Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти - 2019», що відбулися впродовж 2018-2019 навчального року у м. Києві.
У роботі Творчої майстерні взяли участь: директор Департаменту освіти Вінницької міської ради, кандидат історичних наук - Яценко Оксана Василівна, голова постійної комісії Вінницької обласної ради з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини Станіславенко Людмила Анатоліївна, завідувач комунальної установи «Міський методичний кабінет» Москальчук Наталія Іванівна, заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна, завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти» Друзь Лариса Всеволодівна, методисти комунальної установи «Міський методичний кабінет».
Презентували свій досвід:
Дрозд Тетяна Михайлівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». «Неформальна освіта»
Олійник Оксана Вікторівна, вчитель німецької мови комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради». «Інноваційне освітнє середовище на уроках німецької мови як засіб формування лінгвокраїнознавчої компетентності учнів».
Корнійчук Надія Антонівна, вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради». Презентація електронного посібника «Людина та її організм»
Лепетун Людмила Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради». «Інтегроване навчання в умовах упровадження Концепції Нової української школи».
Воложаніна Олена Інокентіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Інноваційна діяльність закладу в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу "Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. №31 Вінницької міської ради". «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу в інноваційному освітньому середовищі».
Дем'янчук Тетяна Олександрівна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 Вінницької міської ради". «Інтегроване навчання як складова інноваційного освітнього середовища».
Алмазова Олена Леонідівна, вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №36 Вінницької міської ради». «Електронний посібник з української літератури «Від слова до пісні» як засіб розвитку компетентного учня».
Сокольвак Олена Костянтинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І ступеня №5 Вінницької міської ради». «Розвиток інноваційної особистості молодшого школяра в сучасному освітньому середовищі шляхом формування інформаційно-цифрової компетентності».
Поліщук Олена Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради». «Умови соціалізації особистості в закладі загальної освіти».
Слушний Олег Миколайович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради». «STEM-технології як освітній ресурс ХХІ століття».
Когут Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради». «Формування STEM-компетентностей учасників освітнього процесу школи-гімназії»
Дученко Анна Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Шляхи формування соціалізованої особистості здобувача освіти початкової школи в умовах сучасних викликів».
Скиба Віта Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради». «Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов у початковій школі».
Учасники мали можливість взяти участь у майстер – класах, які були представлені на міжнародних виставках:
Хто проводить
Заклад
Тема
Жиле Людмила Іванівна, вчитель англійської мови
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»
Майстер – клас
«Пасхальний декор»
Дзюрак Тетяна Вікторівна, вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради»
Майстер – клас «Іграшка з фетру «Совеня».
Пелипчук Анна Володимирівна,
вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»
Майстер-клас з виготовлення сувенірів «До Великодня»
Дремко Ірина Петрівна, практичний психолог
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»
Майстер-клас «Манна феєрія»
Шевчук Любов Вікторівна, вчитель трудового навчання
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 Вінницької міської ради
Майстер-клас «Пасхальний сувенір в техніці Kimekomi»
Флуд Людмила Михайлівна, педагог-організатор
Комунальний заклад «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради»
Майстер-класу у техніці декупаж «Свічка сувенір»
Проданюк Алла Анатоліївна, вчитель української мови та літератури
Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 Вінницької міської ради”
Майстер-клас «Виготовлення троянди з фоамірану»
Арсеєнко Валентина Василівна,
вчитель трудового навчання та технологій
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 36 Вінницької міської ради»
Майстер-клас по виготовленню іграшки «Янгол»
Дякуємо заступникам директорів закладів загальної середньої освіти №1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, ВТЛ за участь у проведенні Творчої майстерні.
Прес-реліз заходуБажаючим отримати повну версію фотозвіту про захід звертатись до Мельника Тараса Степановича - методиста ММК.