Про заняття міської школи молодого майстра, спільнота вихователів-методистів ЗДО
11.03.2021року консультантами КУ «ЦПРПП ВМР» Сокиринською Н.Д., Бондарчук Л.В., спільно з вихователем-методистом КЗ «ДНЗ №37 ВМР» Довгань Л.С. в онлайн - режимі проведено заняття Школи молодого майстра, спільноти вихователів – методистів ЗДО за темою «Організація роботи з документами в закладі дошкільної освіти», метою якого було ознайомлення слухачів із загальними вимогами до організації роботи з документами в закладах дошкільної освіти, переліком обов’язкових документів, за формування та зберігання яких відповідає вихователь-методист, надання методичної та практичної допомоги щодо ведення документації.
Бондарчук Л.В. у своєму виступі зазначила, що ведення діловодства й організація документообігу відіграють важливу роль в діяльності сучасних закладів освіти, ознайомила з порядком роботи з документами.
Сокиринська Н.Д. зупинилась на правилах систематизації документів та їхньому збереженні, дала рекомендації щодо створення номенклатури справ.
Довгань Л.С. ознайомила з пам’яткою «За які документи відповідає вихователь-методист», презентувала систему документального забезпечення діяльності методичної служби закладу дошкільної освіти відповідно до Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.10.2012 № 1059.
Слухачі школи набули необхідних знань щодо роботи з документами в закладі дошкільної освіти, практичних навичок ведення документації, що сприяло їхньому професійному зростанню, вмінню використовувати інформаційний простір, спрямовувати свої зусилля на ефективну організацію свого робочого часу.
Матеріали заходу розміщені на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» (Сторінка «Професійні спільноти. Дошкільна освіта. Вихователі-методисти ЗДО).
Безпека дітей у цифровому просторі - МОН надає рекомендації для педагогічних працівників та батьків
Останнім часом збільшилася кількість випадків небезпечної поведінки дітей, що загрожує їхньому життю та здоров’ю. Зокрема, йдеться про вплив соціальних мереж в інтернеті. Для підвищення обізнаності вчителів, керівників закладів освіти, батьків та їхніх дітей МОН розробило рекомендації для проведення додаткових профілактичних заходів закладами освіти серед дітей та інформування батьків. Натискай тут
Про заняття з елементами тренінгу "Методи корекції негативної поведінки та особистісних якостей у дітей" з вихователями ЗДО
10 березня 2021 року Воловодівською Ж.О., психологом КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників ВМР» проведено заняття з елементами тренінгу (онлайн) «Методи корекції негативної поведінки та особистісних якостей у дітей». Учасниками заняття стали вихователі ЗДО Вінницької міської територіальної громади.
Психолог разом з учасниками пропрацювали прийоми допомоги дітям, які за поведінковими ознаками можуть входити до груп «проблемно пасивні» або «проблемно активні». Вихователі ознайомилися з вправами для дітей на зняття емоційної напруги, рухової загальмованості, негативізму, імпульсивності.
Воловодівська Ж.О., психолог КУ «ЦПРПП ВМР», надала відповіді на запитання, які ставили вихователі.
Про інформаційно-консультативну зустріч з учасниками конкурсу «Надія-2021»
09.03.2021 року стартував другий відбірковий етап щорічного конкурсу молодих педагогів «Надія-2021». На цьогорічний конкурс було подано 20 заяв, серед яких представлені вчителі початкових класів, української мови та літератури, математики, музичного мистецтва, хімії, біології, інформатики, англійської та французької мов.
10.03.2021 року відбулася перша інформаційно-консультативна зустріч з учасниками, яку проводили директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вінницької міської ради» Владислав Качур та консультантки Альона Дідик та Тетяна Непочатенко.
Відкривала зустріч директор Департаменту освіти Вінницької міської ради – Оксана Яценко, яка побажала конкурсантам натхнення, креативності, сил та жаги до перемоги. Директор Центру, Владислав Качур, в своєму виступі звернув увагу на те, що були суттєво змінені цьогорічні випробування конкурсу молодих педагогів «Надія-2021». Продовжили зустріч переможці «Надія-2020» - Олена Пасіхова, вчитель математики КЗ «ФМГ №17 ВМР» та «Надія-2019» - Ярослав Шаповал, вчитель географії КЗ «ЗОШ І-ІІІ ступенів №20 ВМР», які поділилися своїм досвідом участі в даному конкурсі.
Наступним блоком зустрічі було знайомство учасників між собою, шляхом об’єднання в групи з самопрезентацією. Це надало змогу конкурсантам дізнатися одне про одного.
Після знайомства, член оргкомітету Альона Дідик акцентувала увагу на датах, умовах та критеріях оцінювання конкурсних випробувань «Надія-2021». А наостанок було проведено онлайн-жеребкування серед учасників конкурсу.
Ми бажаємо конкурсантам вдалого старту, підтримки від друзів і колег та отримання лише позитивних емоцій від участі в конкурсі «Надія-2021».
Про вебінар «Атестація та підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах оновленого змісту освіти»
03 березня 2021 року консультантами КУ «ЦПРПП ВМР» Косолаповою О.В. та Нарольською К.В. було проведено вебінар на тему «Атестація та підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах оновленого змісту освіти». В заході взяли участь педагогічні та бібліотечні працівники ЗЗСО №№13-24. В ході вебінару були висвітлені найпоширеніші питання про порядок проходження атестації та підвищення кваліфікації працівників ЗЗСО, зміни в освітньому законодавстві, особливості їх практичного застосування для успішної організації процесів атестації та підвищення фахового рівня педагогічних та бібліотечних працівників ЗЗСО.
Про методичне об"єднання професійної спільноти вихователів дітей молодшого віку ЗДО
02.03.2021року консультантом КУ «ЦПРПП ВМР» Сокиринською Н.Д. спільно з педагогами КЗ «ДНЗ №37 ВМР» проведено в онлайн - режимі методичне об’єднання на тему «Інтегрований підхід до формування у вихованців валеологічної свідомості, дбайливого ставлення до власного здоров’я», метою якого було удосконалення знань та практичних навичок педагогів щодо використання інтегративних видів діяльності дітей, які допоможуть сформувати у вихованців валеологічну свідомість, бережливе і дбайливе ставлення до власного здоров’я, здоров’я інших людей, як найвищої цінності.
Сокиринська Н.Д., в своєму виступі зазначила, що однією з провідних в останні роки стала ідея валеологізації освіти, згідно з якою здоров'я дітей розглядається як пріоритетна цінність, мета, необхідна умова і результат успішного педагогічного процесу.
Іщенко Г.Т., керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп ЗДО міста детально зупинилася на основних завданняхі компонентах інтегративного курсу «Валеологія» та загальних принципах концепції неперервної освіти.
Нанарова Н.В., вихователь КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» відмітила важливість створення сучасного освітнього простору в збереженні та зміцненні здоров’я дитини; наповнення всіх ігрових осередків, що дає змогу систематично, планомірно та якісно здійснювати валеологічне виховання дітей дошкільного віку.
Вихователь КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» Ніцевич Л.С., детально зупинилася на формах та засобах валеологічної роботи, що розкривають творчий потенціал кожної дитини, формують навички роботи в парах, в малих групах, розвивають комунікативні здібності.
Вихователь – методист закладу Довгань Л.С. розробила пам’ятки щодо взаємодії педагогів та батьків у формування ціннісного ставлення до здоров’я.
Бінарне заняттяна тему: «Вчаться малята здоров’я плекати» провели вихователі КЗ «ДНЗ №37 ВМР» Нанарова Н.В., Ніцевич Л.С., в ході якого познайомили дітей із правилами збереження та зміцнення власного здоров’я; вчили застосовувати засоби профілактичної спрямованості щодо гармонізації психоемоційного стану, виникнення порушень опорно-рухового апарату дошкільнят.
Психолого-педагогічний кейс «Якщо дитина захворіла…» провела Туркот Н.І., практичний психолог КЗ «ДНЗ № 37 ВМР», яка надала корисні поради та рекомендації , щодо дій в зазначеній ситуації.
Всі зазначені заходи допомогли учасникам методичного об’єднання усвідомити, що збереження фізичного здоров’я та психологічного благополуччя, валеологічної свідомості дошкільнят – основний напрямок роботи педагогів ЗДО.
Матеріали методичного об’єднання розміщені на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» на сторінці «Професійні спільноти»- вихователі ЗДО.
Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Про творчу майстерню «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів ЗЗСО.
17 квітня 2019 року о 14.30 у приміщенні HUB Місто змістів (адреса: м.Вінниця, вул. Пушкіна, 11) відбулась Творча майстерня «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти м.Вінниці.
Метою заходу була популяризація перспективного педагогічного досвіду освітян, які стали переможцями Х Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2018» та Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти - 2019», що відбулися впродовж 2018-2019 навчального року у м. Києві.
У роботі Творчої майстерні взяли участь: директор Департаменту освіти Вінницької міської ради, кандидат історичних наук - Яценко Оксана Василівна, голова постійної комісії Вінницької обласної ради з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини Станіславенко Людмила Анатоліївна, завідувач комунальної установи «Міський методичний кабінет» Москальчук Наталія Іванівна, заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна, завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти» Друзь Лариса Всеволодівна, методисти комунальної установи «Міський методичний кабінет».
Презентували свій досвід:
Дрозд Тетяна Михайлівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». «Неформальна освіта»
Олійник Оксана Вікторівна, вчитель німецької мови комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради». «Інноваційне освітнє середовище на уроках німецької мови як засіб формування лінгвокраїнознавчої компетентності учнів».
Корнійчук Надія Антонівна, вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради». Презентація електронного посібника «Людина та її організм»
Лепетун Людмила Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради». «Інтегроване навчання в умовах упровадження Концепції Нової української школи».
Воложаніна Олена Інокентіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Інноваційна діяльність закладу в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу "Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. №31 Вінницької міської ради". «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу в інноваційному освітньому середовищі».
Дем'янчук Тетяна Олександрівна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 Вінницької міської ради". «Інтегроване навчання як складова інноваційного освітнього середовища».
Алмазова Олена Леонідівна, вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №36 Вінницької міської ради». «Електронний посібник з української літератури «Від слова до пісні» як засіб розвитку компетентного учня».
Сокольвак Олена Костянтинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І ступеня №5 Вінницької міської ради». «Розвиток інноваційної особистості молодшого школяра в сучасному освітньому середовищі шляхом формування інформаційно-цифрової компетентності».
Поліщук Олена Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради». «Умови соціалізації особистості в закладі загальної освіти».
Слушний Олег Миколайович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради». «STEM-технології як освітній ресурс ХХІ століття».
Когут Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради». «Формування STEM-компетентностей учасників освітнього процесу школи-гімназії»
Дученко Анна Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Шляхи формування соціалізованої особистості здобувача освіти початкової школи в умовах сучасних викликів».
Скиба Віта Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради». «Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов у початковій школі».
Учасники мали можливість взяти участь у майстер – класах, які були представлені на міжнародних виставках:
Хто проводить
Заклад
Тема
Жиле Людмила Іванівна, вчитель англійської мови
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»
Майстер – клас
«Пасхальний декор»
Дзюрак Тетяна Вікторівна, вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради»
Майстер – клас «Іграшка з фетру «Совеня».
Пелипчук Анна Володимирівна,
вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»
Майстер-клас з виготовлення сувенірів «До Великодня»
Дремко Ірина Петрівна, практичний психолог
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»
Майстер-клас «Манна феєрія»
Шевчук Любов Вікторівна, вчитель трудового навчання
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 Вінницької міської ради
Майстер-клас «Пасхальний сувенір в техніці Kimekomi»
Флуд Людмила Михайлівна, педагог-організатор
Комунальний заклад «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради»
Майстер-класу у техніці декупаж «Свічка сувенір»
Проданюк Алла Анатоліївна, вчитель української мови та літератури
Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 Вінницької міської ради”
Майстер-клас «Виготовлення троянди з фоамірану»
Арсеєнко Валентина Василівна,
вчитель трудового навчання та технологій
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 36 Вінницької міської ради»
Майстер-клас по виготовленню іграшки «Янгол»
Дякуємо заступникам директорів закладів загальної середньої освіти №1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, ВТЛ за участь у проведенні Творчої майстерні.
Прес-реліз заходуБажаючим отримати повну версію фотозвіту про захід звертатись до Мельника Тараса Степановича - методиста ММК.