Про серпневе секційне методичне об’єднання старших медичних сестер ДНЗ міста
29.08.2017 року на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР» відбулося серпневе секційне методичне об’єднання старших медичних сестер ДНЗ міста на тему «Організація медико – педагогічного контролю в дошкільних навчальних закладах»
Порядок денний:
Упорядкування ділової документації медичного кабінету з урахуванням нормативно-правової та інструктивно-методичної бази. (Гарник Л.П., начальник відділу дошкільної освіти та обліку дітей Департаменту освіти ВМР).
Сучасний підхід до облаштування медичного кабінету ДНЗ до роботи в новому навчальному році. (Серебрінікова О.О., старша медична сестра КЗ «ДНЗ № 30 ВМР»).
Забезпечення оптимального загального навантаження на дітей у процесі фізкультурно-оздоровчого процесу. Взаємозв’язок керівника дошкільного закладу та медичного персоналу під час здійснення медико – педагогічного контролю. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
Забезпечення оптимального загального навантаження на дітей у процесі фізкультурно-оздоровчого процесу. Взаємозв’язок керівника дошкільного закладу та медичного персоналу під час здійснення медико – педагогічного контролю. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
Про серпневе секційне методичне об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР»
29.08.2017 hjre на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР» відбулося серпневе секційне методичне об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів. Тема зібрання:
«Інтеграція інноваційних освітніх методик і технологій здоров’я збережувального та здоров’яформувального спрямування як запорука успішної педагогічної роботи з дітьми на музичних та фізкультурних заняттях»
Порядок денний:
Комплексна реалізація освітніх методик і технологій здоров’язбережувального та здоров’яформувального спрямування шляхом створення екологічно сприятливого, безпечного життєвого простору дошкільного закладу. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
Умови успішної педагогічної роботи у процесі формування у дітей життєвої мистецької активності. Гармонізація емоційно-психічного стану та розвиток дитячої музикальності у процесі впровадження парціальної програми «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя». (Пишна Т.Д., музичний керівник КЗ «ДНЗ № 16 ВМР»).
Створення безпечного розвивального предметного середовища з метою збереження і зміцнення повноцінного і своєчасного розвитку фізичної, соціально-моральної, емоційно-ціннісної сфери дитячої особистості. (Мостовенко Л.А., інструктор з фізичної культури ДНЗ № 39).
Про серпневе секційне методичне об’єднання вчителів-логопедів та тифлопедагогів ДНЗ міста
28.08.2017 року на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР» проводилось серпневе секційне методичне об’єднання вчителів-логопедів та тифлопедагогів дошкільних навчальних закладів міста. Тема зібрання: "«Науково-методичні аспекти впровадження інноваційних технологій у навчально-реабілітаційний процес дітей з особливими потребами». Порядок денний:
Здійснення науково-методичного забезпечення при впровадженні інноваційних технологій у навчально-реабілітаційний процес з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Сучасний підхід до ведення документації. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
Основні науково-методичні аспекти корекційної роботи з дошкільниками з порушенням зору. Співпраця тифлопедагога та вчителя – логопеда ДНЗ. (Громова В.В., тифлопедагог; Каменюк І.М., вчитель-логопед КЗ «ДНЗ №28 ВМР»).
Забезпечення цілісності і системності логопедичної, психологічної і загально-виховної роботи в умовах дошкільного навчального закладу компенсуючого типу. (Король А.В., вчитель-логопед; Сторожук Л.В., практичний психолог КЗ «ДНЗ №4 ВМР»).
06 вересня 2017 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» відбувся Всеукраїнський семінар за участю автора підручника Буренко В.М. на тему «Реалізація нової державної програми з іноземних мов у початковій школі» для вчителів англійської мови,які викладають у 4 класі. Метою семінару було сприяти тому,щоб процес залучення учнів до вивчення предмета не тільки розширював їхній світогляд,але й сприяв глибшому розу-мінню власної культури та її ролі в духовному та моральному розвитку людства.
Про серпневу конференцію педагогічних працівників міста 28-30 серпня 2017 року
28-30 серпня 2017 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 ім. Д. Менделєєва Вінницької міської ради», КЗ «Дошкільний навчальний заклад № 3 Вінницької міської ради», КЗ «Дошкільний навчальний заклад № 27 Вінницької міської ради» відбулися секційні та пленарне засідання серпневої конференції педагогічних працівників міста «Про підсумки розвитку загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти м. Вінниці у 2016-2017 навчальному році та завдання на 2017-2018 навчальний рік».
Про секційне засідання вихователів груп раннього віку на базі ДНЗ №27
29.08.2017 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №27 Вінницької міської ради» відбулося секційне засідання вихователів груп раннього віку в рамках серпневої конференції педагогічних працівників освіти міста за темою : «Забезпечення дієвості особистісно орієнтованої освіти дітей раннього віку у розкритті індивідуальних можливостей кожної дитини».
В ході засідання методист КУ «ММК» Сокиринська Н.Д. обговорила з присутніми технології реалізації принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації навчання дітей раннього віку. Під час педагогічного фрістайлу, проведеного вихователем - методистом КЗ «ДНЗ №38 ВМР» Долгановою О.А., учасники методичного об’єднання презентували сучасні підходи до формування комунікативного компоненту соціальної компетентності дитини раннього віку.
Учасники заходу відзначили, що динамічна, різноманітна та інтерактивна форма проведення засідання є наочним прикладом, як можна будувати роботу з дітьми. Крім того, позитивне налаштування на роботу сприяє оптимістичному погляду вихователів на свою педагогічну діяльність, що дуже важливо, особливо для молодих педагогів.
Пізніше відбулося секційне засідання вихователів молодших груп за темою : «Актуальність творчого підходу педагогів до створення предметно – розвивального середовища як чинника всебічного розвитку дитини»
Мета- удосконалення та підвищення професійного рівня педагогів з питань побудови предметно – розвивального середовища для дітей молодшого дошкільного віку.
Методист з дошкільної освіти КУ «Міський методичний кабінет» Сокиринська Н.Д. в своєму виступі чітко окреслила програмово - методичні вимоги до створення сучасної моделі предметно – розвивального середовища, зазначила основні компоненти розв’язання освітнього завдання.
Іщенко Г.Т., керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп міста детально зупинилася на принципах створення розвивального середовища для дошкільників, його основних складових, структурі та змісті.
В практичному блоці Іщенко Г.М. провела з учасниками ділову гру «Креативні підходи до створення розвивального середовища», під час якої педагоги мали змогу поділитися власними ідеями щодо створення середовища, продумати предметно – ігрове наповнення до пізнавально – інтелектуального, фізкультурно – оздоровчого, ігрового, мовленнєвого, художньо – естетичного центрів та центру самоорганізації.
Всі зазначені заходи допомогли учасникам методичного об’єднання усвідомити, що облаштоване належним чином предметно – розвивальне середовище сприяє активності, ініціативності, особистісному зростанню та самовдосконаленню кожної дитини.
Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Про творчу майстерню «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів ЗЗСО.
17 квітня 2019 року о 14.30 у приміщенні HUB Місто змістів (адреса: м.Вінниця, вул. Пушкіна, 11) відбулась Творча майстерня «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти м.Вінниці.
Метою заходу була популяризація перспективного педагогічного досвіду освітян, які стали переможцями Х Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2018» та Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти - 2019», що відбулися впродовж 2018-2019 навчального року у м. Києві.
У роботі Творчої майстерні взяли участь: директор Департаменту освіти Вінницької міської ради, кандидат історичних наук - Яценко Оксана Василівна, голова постійної комісії Вінницької обласної ради з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини Станіславенко Людмила Анатоліївна, завідувач комунальної установи «Міський методичний кабінет» Москальчук Наталія Іванівна, заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна, завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти» Друзь Лариса Всеволодівна, методисти комунальної установи «Міський методичний кабінет».
Презентували свій досвід:
Дрозд Тетяна Михайлівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». «Неформальна освіта»
Олійник Оксана Вікторівна, вчитель німецької мови комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради». «Інноваційне освітнє середовище на уроках німецької мови як засіб формування лінгвокраїнознавчої компетентності учнів».
Корнійчук Надія Антонівна, вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради». Презентація електронного посібника «Людина та її організм»
Лепетун Людмила Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради». «Інтегроване навчання в умовах упровадження Концепції Нової української школи».
Воложаніна Олена Інокентіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Інноваційна діяльність закладу в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу "Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. №31 Вінницької міської ради". «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу в інноваційному освітньому середовищі».
Дем'янчук Тетяна Олександрівна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 Вінницької міської ради". «Інтегроване навчання як складова інноваційного освітнього середовища».
Алмазова Олена Леонідівна, вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №36 Вінницької міської ради». «Електронний посібник з української літератури «Від слова до пісні» як засіб розвитку компетентного учня».
Сокольвак Олена Костянтинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І ступеня №5 Вінницької міської ради». «Розвиток інноваційної особистості молодшого школяра в сучасному освітньому середовищі шляхом формування інформаційно-цифрової компетентності».
Поліщук Олена Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради». «Умови соціалізації особистості в закладі загальної освіти».
Слушний Олег Миколайович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради». «STEM-технології як освітній ресурс ХХІ століття».
Когут Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради». «Формування STEM-компетентностей учасників освітнього процесу школи-гімназії»
Дученко Анна Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Шляхи формування соціалізованої особистості здобувача освіти початкової школи в умовах сучасних викликів».
Скиба Віта Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради». «Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов у початковій школі».
Учасники мали можливість взяти участь у майстер – класах, які були представлені на міжнародних виставках:
Хто проводить
Заклад
Тема
Жиле Людмила Іванівна, вчитель англійської мови
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»
Майстер – клас
«Пасхальний декор»
Дзюрак Тетяна Вікторівна, вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради»
Майстер – клас «Іграшка з фетру «Совеня».
Пелипчук Анна Володимирівна,
вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»
Майстер-клас з виготовлення сувенірів «До Великодня»
Дремко Ірина Петрівна, практичний психолог
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»
Майстер-клас «Манна феєрія»
Шевчук Любов Вікторівна, вчитель трудового навчання
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 Вінницької міської ради
Майстер-клас «Пасхальний сувенір в техніці Kimekomi»
Флуд Людмила Михайлівна, педагог-організатор
Комунальний заклад «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради»
Майстер-класу у техніці декупаж «Свічка сувенір»
Проданюк Алла Анатоліївна, вчитель української мови та літератури
Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 Вінницької міської ради”
Майстер-клас «Виготовлення троянди з фоамірану»
Арсеєнко Валентина Василівна,
вчитель трудового навчання та технологій
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 36 Вінницької міської ради»
Майстер-клас по виготовленню іграшки «Янгол»
Дякуємо заступникам директорів закладів загальної середньої освіти №1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, ВТЛ за участь у проведенні Творчої майстерні.
Прес-реліз заходуБажаючим отримати повну версію фотозвіту про захід звертатись до Мельника Тараса Степановича - методиста ММК.