Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
10.11.2016

Про семінар для молодих учителів української мови та літератури «Формування гуманістичних цінностей на уроках словесності»

10 листопада 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 35 ВМР» відбувся семінар для молодих учителів української мови та літератури «Формування гуманістичних цінностей на уроках словесності».Семінар проведено вчителями української мови та літератури на високому методичному рівні.

Фотозвіт про захід

Останні новини
10.11.2016

Про методичне об’єднання інструкторів з фізкультури, вихователів санаторних та спеціалізованих груп компенсуючого типу на тему: «Формування у дошкільників здоров'язбережувальних компетенцій з урахуванням принципів природовідповідності фізичного виховання»

10.11.2016р.на базі ДНЗ №35 проведено методичне об’єднання інструкторів з фізкультури, вихователів санаторних та спеціалізованих груп компенсуючого типу на тему: «Формування у дошкільників здоров'язбережувальних компетенцій з урахуванням принципів природовідповідності фізичного виховання».

Метою проведеного заходу  було ознайомлення учасників  з досвідом роботи  ДНЗ, використанням інноваційних оздоровчих технологій для зміцнення фізичного та психічного здоров'я дошкільників та методами формування у вихованців здоров'язбережувальних компетенцій.

Дошкільний заклад має власну систему оздоровлення, лікувально–профілактичної роботи   та інноваційних технологійдля зміцнення фізичного та психічногоздоров'я дошкільників. Цю систему висвітлила та презентувала  методист Пилявець О.В. 

ГлущенкоІ.Б., інструктор з фізкультури ДНЗ, поділилися власною  авторською розробкою занять з оздоровчо-інтелектуального  розвитку дошкільників за методикою М.М. Єфименка. Учасники заходу разом з вихованцями(дайверами)не лише занурились у «Світ морських пригод», а й отримали енциклопедичні знання. Присутні на методичному об’єднанні мали нагоду перейняти позитивні емоції, активізувати «гормон щастя» під час перегляду гурткової роботи ізфітнес стрибків на батутах «SkyJumping» та спортивного фітнес-таночку«Fіtnesdance».

Під час майстер-класу з організації та техніки проведення олімпійських змагань з виду спорту “Городки» педагоги не лише мали можливість відновити  знання, а й перевірити власні сили у даному виді спорту.  

Експрес-бюлетень «ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ З УРАХУВАННЯМ ПРИНЦИПІВ ПРИРОДОВІДПОВІДНОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ»

Фотозвіт про захід

Останні новини
10.11.2016

Про семінар-практикум для соціальних педагогогів ЗНЗ на тему «Особливості соціального захисту у роботі соціального педагога в умовах загальноосвітнього навчального закладу»

10 листопада 2016 року в комунальній установі «Міський методичний кабінет» в рамках Школи активного навчання соціальними педагогами ЗНЗ  проведено семінар-практикум на тему «Особливості соціального захисту у роботі соціального педагога в умовах загальноосвітнього навчального закладу».

Разом з методистом з практичної психології та соціальної роботи Ж.О.Воловодівською характеризували категорії дітей, які потребують соціального захисту, розглядали алгоритм обстеження житлово-побутових умов дітей, які потребують соціального захисту, уточнювали види роботи соціального педагога щодо соціального захисту дітей.

Останні новини
10.11.2016

Про майстер-клас на тему «Робота з візуальними джерелами на уроках історії»

10 листопада 2016 року майстер-клас на тему « Робота з візуальними джерелами на уроках історії» провели учителі історії закладу  «Загальноосвітня школа І-ІІІ с м. Вінниці  т. №21 Вінницької міської ради» Учителі міста отримали методичні рекомендації щодо:  використання візуальних джерел як засобу формування і розвитку предметних компетентностей учнів ( заступник директора школи - Вовк А.Р.), прийомів методу історичної реконструкції з дослідження  візуальних джерел  (Несторович А.О, учитель історії закладу) , особливостей аналізу фотографій, карикатур, плакатів ( Юрченко – Слічна Н.Д., учитель історії). Аналізу творів образотворчого мистецтва на уроках історії  учасників майстер-класу навчав завідувач відділом галереї обласного художнього музею Медончак П.В.10 листопада 2016 року майстер-клас на тему « Робота з візуальними джерелами на уроках історії» провели учителі історії закладу  «Загальноосвітня школа І-ІІІ с м. Вінниці  т. №21 Вінницької міської ради» Учителі міста отримали методичні рекомендації щодо:  використання візуальних джерел як засобу формування і розвитку предметних компетентностей учнів ( заступник директора школи - Вовк А.Р.), прийомів методу історичної реконструкції з дослідження  візуальних джерел  (Несторович А.О, учитель історії закладу) , особливостей аналізу фотографій, карикатур, плакатів ( Юрченко – Слічна Н.Д., учитель історії). Аналізу творів образотворчого мистецтва на уроках історії  учасників майстер-класу навчав завідувач відділом галереї обласного художнього музею Медончак П.В.

Фотозвіт про захід

Останні новини
09.11.2016

Про майстер-клас та відкритий урок на тему: «Палітра здоров’я»

19 жовтня 2016 р. у НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназії № 6 для вчителів основ здоров’я, спеціалістів усіх кваліфікаційних категорій були проведені майстер-клас та відкритий урок на тему: «Палітра здоров’я».Заходи провела Черняк Леся Анатоліївна.

Фотозвіт про захід

Останні новини
09.11.2016

Про зустріч учнів 5-11 класів та вчителів-філологів з поетами Вінниччини.

9 листопада в День української писемності та мови в рамках проекту «Спільний поетичний простір» в закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 21 ВМР» відбулася зустріч учнів 5-11 класів та вчителів-філологів Гаврилюк В.С., Ковальчук М.М., Довгошей В.А., Пилипенко Н.І., Федотов В.В з поетами Вінниччини.

Майстри поетичного слова Андрій Стебелєв, Микола Антощак, Анатолій Мартинюк   провели для поетів-початківців майстер-клас, що сприяв розкриттю та розвитку їх таланту.

Фотозвіт про захід


Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

​STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практика

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Півторак А.А. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше.

Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7
1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9
1.3 Структура STEM-освіти.............12
1.4 Зміст STEM-освіти........15
1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29
2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32
2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38
2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45
2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45
2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50
2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57
2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66
2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66
2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75
2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80
2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО