2 листопада 2016 року в комунальному закладі «НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія № 6 ВМР» практичний психолог Березюк Т.Є. показала майстер-клас з проведення тренінгового заняття на тему «Формування позитивного образу майбутнього та конструктивного цілепокладання».
Тренінгове заняття розраховане на учнів 8-11 класів. Метою заняття є: сформувати мотивацію на свідому постановку життєвих і навчально-професійних цілей. Вчити досягати поставлених цілей.
Використовувалися методи роботи: робота в групах, робота в колі. Учасники заняття створювали індивідуальні колажі майбутнього.
Фотозвіт про захід
У загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №11 м. Вінниці 02.11. 2016 для вчителів Предмету "Захист Вітчизни" проведено майстер – клас учителя Кас’яненко В.Є. на тему: «Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях».
На початку відбулася презентація навчального закладу, досягнень його учителів та учнів директором закладу Середюком В.В. Після того, вчитель предмету "Захист Вітчизни" закладу продемонстрував відео фрагменти навчальних занять в школі та бомбосховищі за межами закладу. Проведено невеликий тренінг практичної спрямованості.
Під час роботи вчителі відвідали музей школи присвячений учням, що що були учасниками бойових дій в Афганістані, зоні АТО, а також подій на майдані.
Учасники зібрання щиро дякують господарям за цікавий захід та гостинність.
Фотозвіт про захід
2 листопада 2016 року завершився перший (очний) етап тренінгу «Мистецтво педагогічної комунікації». Учасники тренінгової групи, що працювала упродовж вересня – жовтня 2016 року на базі міського методичного кабінету, зазначили, що проведені заняття сприяли розвитку комунікативної компетентності та особистісних якостей. На черзі: робота у дистанційному режимі, індивідуальні консультації та підсумковий етап, що являє собою публічний виступ перед незнайомою аудиторією.
В історії консультативно-тренінгового центру «Крок» з’явилися нові, яскраві імена: Харчук Альона Віталіївна (ЗШ №10), Безпалько Тетяна Миколаївна (ЗШ №10), Шерера Альона Михайлівна (ЗШ №11), Янахманова Ольга Рафаїлівна (ЗШ №14), Швець Оксана Олександрівна (ФМГ №17), Жеребкова Наталя Олександрівна (ЗШ №18), Коваль Ольга Василівна (ЗШ №18), Гаврилюк Оксана Павлівна (НВК №23), Ягорлицька Марина Андріївна (ЗШ №26), Даценко Вікторія Олександрівна (ЗШ №33), Манзюк Галина Петрівна (ЗШ №33), Матвійчук Світлана Миколаївна (ЗШ №35), Іванова Катерина Ігорівна (ЗШ №35), Швидка Олена Борисівна (НВК «Ор Менахем Вінниця»). Бажаємо плідної підготовки до виступу, впевненості у собі, успіхів у професійній діяльності, позитивного погляду на життя, адже, як каже мудра притча, все у наших руках.
Фотозвіт про захід
1 листопада 2016 рокуна базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Вінницької міської ради» проведено методичний семінар-практикум для молодих вчителів початкових класів до 3-х років роботи з теми:«Індивідуальний освітній маршрут або акцент успішного навчання та виховання». До вступного слова були запрошені директор закладу Куца Світлана Валентинівна, яка окреслила проблеми колективу в формуванні успішних кадрів початкової школи, методист КУ «ММК» Зима Л.Т. звернула увагу на необхідність формування індивідуального освітнього маршруту для кожного педагога, та заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Чернецька О.Г. познайомила присутніх з технологією підвищення кваліфікації вчителя «Індивідуальний освітній маршрут». В естафеті вчительських здивувань з використання інтерактивних форм і методів роботи взяли участь: І.Шкляр. познайомила з тонкощами написання есе; Л.Кравець презентувала створення загадок за допомогою синквейна; Н.Пайчук продемонструвала можливості «Піктограм» у роботі над віршами; Н.Гуцало познайомила з технологією «Поєднання непоєднаного»; С.Богуславська зробила психологічний екскурс «Шість граней характеру». В презентаційному message «А я роблю це так…» з використанням міжпредметної інтеграції взяли участь: О.Козак, О.Мазур та А.Харчук. До уваги слухачів був запропонований творчий захист проекту «Пазли доброти» під керівництвом Н.Савчук. Учасники відмітили високий рівень організації та проведення заходу.
1 листопада 2016 рокуна базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Вінницької міської ради» проведено методичний семінар-практикум для молодих вчителів початкових класів до 3-х років роботи з теми:«Індивідуальний освітній маршрут або акцент успішного навчання та виховання». До вступного слова були запрошені директор закладу Куца Світлана Валентинівна, яка окреслила проблеми колективу в формуванні успішних кадрів початкової школи, методист КУ «ММК» Зима Л.Т. звернула увагу на необхідність формування індивідуального освітнього маршруту для кожного педагога, та заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Чернецька О.Г. познайомила присутніх з технологією підвищення кваліфікації вчителя «Індивідуальний освітній маршрут».
В естафеті вчительських здивувань з використання інтерактивних форм і методів роботи взяли участь: І.Шкляр. познайомила з тонкощами написання есе; Л.Кравець презентувала створення загадок за допомогою синквейна; Н.Пайчук продемонструвала можливості «Піктограм» у роботі над віршами; Н.Гуцало познайомила з технологією «Поєднання непоєднаного»; С.Богуславська зробила психологічний екскурс «Шість граней характеру». В презентаційному message «А я роблю це так…» з використанням міжпредметної інтеграції взяли участь: О.Козак, О.Мазур та А.Харчук. До уваги слухачів був запропонований творчий захист проекту «Пазли доброти» під керівництвом Н.Савчук. Учасники відмітили високий рівень організації та проведення заходу.
Фотозвіт про захід
З 26 по 28 жовтня 2016 року в рамках Міської інформаційної школи «Працюємо за новим Державним стандартом» та «Школи активного навчання вчителів початкових класів» - міжпредметної асоціації вчителів інформатики та початкових класів на базі Комунальної установи «Фізико-математична гімназія №17 Вінницької міської ради» проведено ІІ очний етап навчання вчителів початкових класів методиці викладання навчального курсу «Інформатика». Організовано лекційний курс завідувачем ЛІКТ (ФМГ №17) Пасіховим Ю.Я. «Методика викладання інформатики в початковій школі» та проведені практичні майстер-класи завідувачем ЛІКТ (ФМГ №17) Пасіховим Ю.Я. та вчителями інформатики ФМГ №17 Чайкою В.В., та Непомнящим Г.І.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |