Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
24.11.2016

Про методичне об’єднання музичних керівників ДНЗ на тему: «Музично -фольклорне середовище як джерело формування культурно-національної свідомості дошкільників»

24.11.2016 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі КЗ «ДНЗ №17» проведено методичне об’єднання музичних керівників на тему: «Музично -фольклорне  середовище як джерело формування культурно-національної  свідомості дошкільників», метою якого було удосконалення рівня теоретичної та практичної підготовки музичних керівників ДНЗ міста  щодо розвитку музичних здібностей дошкільників засобами українського фольклору в умовах сьогодення, підвищення  професійної компетентності педагогів з питань організації музичної діяльності у дошкільному навчальному закладі.

В практичному блоці методичного об’єднання музичний керівник закладу Щербацька Н.С. презентувала стилізований фольклорний захід «Свято українського борщу» для дітей старшого дошкільного віку. 

Прес-реліз заходу

Фотозвіт про захід

Останні новини
24.11.2016

Про методичний семінар-практикум для вчителів початкових класів з теми:«Формування інформаційно-комунікаційної компетентності молодшого школяра – запорука успішної реалізації творчого потенціалу і соціалізації у суспільстві»

24 листопада 2016 рокуна базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21 Вінницької міської ради» проведено методичний семінар-практикум для вчителів початкових класів першої кваліфікаційної категорії з теми:«Формування інформаційно-комунікаційної компетентності молодшого школяра – запорука успішної реалізації творчого потенціалу і соціалізації у суспільстві».На семінарі-практикумі присутніми вчителями початкової школи міста обговорювались питання зміщення акцентів із знаннєвих результатів на діяльнісні, реалізації диференційованого підходу до учнів із різними навчальними можливостями; використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних та правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації

Обговорювалась нагальна потреба створення такої освітньої моделі, яка  була б орієнтована на виклики інформаційного суспільства, що сформує систему цінностей і пріоритетів інформаційного суспільства для використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні особистості як молодшого школяра, так і випускника.

Також під час семінару-практикуму вчителі шкіл міста мали можливість переглянути фрагменти інтегрованих уроків:

  • з природознавства та трудового навчання на тему: «Подорожуємо разом із бджілкою» (2-Б клас, вчитель Вільчинська І.В.);
  • з інформатики та природознавства на тему: «Створення колективної презентації» (3-Б клас, вчитель Капустянчик В.І.)

у ході яких пересвідчитись у доступності, результативності та необхідності використання інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення уроків в початковій школі. 

Фотозвіт про захід

Останні новини
23.11.2016

Про марафон психологічних ситуацій «Професійне вигорання або Робота в радість» для вихователів ДНЗ міста

23 листопада 2016 року в міському методичному кабінеті в рамках Школи активного навчання проведений марафон психологічних ситуацій «Професійне вигорання або Робота в радість» для вихователів ДНЗ міста. Під час заходу методист з практичної психології та соціальної роботи Щеголева Тетяна Анатоліївна  розповіла про головні показники, які характеризують синдром емоційного вигорання. Учасники розглянули та засвоїли методи і прийоми самодопомоги в ситуаціях професійного стресу. Також  присутнім були запропоновані рекомендації щодо профілактики та подолання синдрому професійного вигорання.

Фотозвіт про захід

Останні новини
23.11.2016

Про міський етап обласного конкурсу «SpellingBee»

В рамках заходів до Року англійської мови та з метою пошуку,підтримки, розвитку творчого потенціалу учнів, сприяння та популяризації вивченню англійської мови серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів 23.11.2016 року було проведено міський етап обласного конкурсу «SpellingBee» в навчальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів із спеціалізованими класами з поглибленим вивченням математики і фізики №34 Вінницької міської ради».Конкурс відбувався за 3 номінаціями: 5-6 класи,в якій взяло участь 23 переможця шкільних етапів;7-9 класи – 22 учасника;10-11 класи – 22 учня, які продемонстрували гарний рівень володіння англійською мовою.                           

Останні новини
22.11.2016

Про методичне об’єднання вихователів старших груп ДНЗ на тему «Економічне виховання дітей старшого дошкільного віку з використанням мнемо таблиць».

22 листопада 2016 року  на базі  дошкільного навчального закладу №30 відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) проведено  методичне об’єднання вихователів  старших груп  дошкільних навчальних закладів на тему  «Економічне виховання дітей старшого дошкільного віку з використанням мнемо таблиць». 

Прес-реліз заходу

Фотозвіт про захід

Останні новини
18.11.2016

Про практикум з елементами тренінгу на тему «Культура спілкування в системі «вчитель-учень» як чинник позитивного мікроклімату в шкільному середовищі»

18 листопада 2016 року в комунальній установі «Міський методичний кабінет» в рамках Школи активного навчання з педагогами ЗНЗ проведено практикум з елементами тренінгу на тему «Культура спілкування в системі «вчитель-учень» як чинник позитивного мікроклімату в шкільному середовищі».

Разом з методистом з практичної психології та соціальної роботи Ж.О.Воловодівською педагоги обговорили чому виникають труднощі спілкування між педагогами та учнями. У практичних вправах педагоги встановлювали контакт між співрозмовниками застосовуючи рекомендації психолога.

Фотозвіт про захід


Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

​STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практика

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Півторак А.А. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше.

Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7
1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9
1.3 Структура STEM-освіти.............12
1.4 Зміст STEM-освіти........15
1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29
2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32
2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38
2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45
2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45
2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50
2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57
2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66
2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66
2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75
2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80
2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО