21 листопада 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Вінницької міської ради» відбувся семінар для керівників ЗНЗ на тему: «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес як засіб розвитку творчої активності учнів».
Теоретичну частину семінару було побудовано дещо по-новому. Нещодавно телеканал «Інтер» підготував для телеглядачів грандіозне шоу за участю улюблених українських виконавців «Україна від А до Я». Чудова, яскрава ідея, яку з успіхом було втілено у доповіді директора закладу Мельника Анатолія Васильовича. Педагоги впродовж семінару створили своєрідну абетку інновацій рідної школи: кожна її буква-символ розкривала перед учасниками семінару фрагменти шкільного буття, імена людей, досягнення і події, якими можна по праву гордитись. «Інновації Вісімнадцятої від А до Я!» - під таким гаслом пройшли змістовні та різноманітні заходи в рамках даного семінару.
Фотозвіт про захід
1 грудня 2016 року на базі закладу «Дошкільний навчальний заклад №30 ВМР» відбулося заняття міської Школи молодого вихователя (2-й рік роботи) «Творення» на тему: «Використання технології «мнемотехніка» в освітньому процесі ДНЗ».
Молоді вихователі міста ознайомилися з основними прийомами технології «мнемотехніка» в роботі з дітьми дошкільного віку та їх застосуванням для розвитку пам'яті, уяви та творчого мислення дошкільників. В процесі роботи слухачам Школи було презентовано досвід роботи педагогів ДНЗ №30, надано практичні рекомендації щодо використання технології «мнемотехніка» в роботі з дошкільниками.
Фотозвіт про захід
25.11.2016 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі КЗ «ДНЗ №51» проведено заняття міської Школи вихователя-стажера на тему: «Документація вихователя. Організація життєдіяльності дітей в ДНЗ». Заняття проводилось за планом:
Фотозвіт про захід
25 листопада 2016року в рамках проведення ІІ туру міського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року» на базі дошкільного навчального закладу №7 проведено комп’ютерне тестування учасниць (виконання тестових завдань з теорії та методики виховання).
У ІІ турі конкурсу беруть участь вихователі дошкільних навчальних закладів Лопатюк Наталія ( ДНЗ №24), Бондар Тетяна (ДНЗ №26), Гранальська Наталія (ДНЗ №45), Занога Світлана (ДНЗ №46).
Фотозвіт про захід
Розпочався перший (міський) тур всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017" у номінаціях «Біологія», «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Початкова освіта».
23-24 листопада 2016 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» та ЗШ І-ІІІ ступенів № 9 Вінницької міської ради відбулися конкурсні випробування відбіркового етапу: презентація «Моє педагогічне кредо» та «Тестування з фахової майстерності». На підставі матеріалів, поданих учасниками, до участі у Конкурсі долучилися:
Поетапний перебіг міського туру конкурсу висвітлюється на сайті міського методичного кабінету. За результатами проведеної роботи буде визначено, які конкурсанти продовжать участь у подальших конкурсних випробуваннях. Підведення підсумків міського туру Конкурсу заплановано на 23 грудня 2016 року.
Всім конкурсантам бажаємо успіху!
Таблиці результатів І туру конкурсу.
Фотозвіт про захід 23.11.2016 р.
24 листопада 2016 року на базі КЗ»ЗШ І-ІІІ ст.№9 ВМР» відбувся семінар для вчителів англійської мови середніх та старших класів на тему «Сучасний продуктивний урок англійської мови в середній школі» за участю методиста Міжнародного освітньо-методичного центру PEARSON-DINTERNAL .Семінар проводився на основі сучасних автентичних НМК і мав суто практичне спрямування - Працюймо разом заради досягнення міжнародних стандартів викладання англійської мови в Україні!
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |