15 березня 2017 року на базі закладу КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради» відбувся семінар-практикум на тему «Використання технології «перевернутого» навчання». Організатори семінару вдало поєднали теоретичний блок із практичним. Учасники мали змогу самостійно спроектувати певний етап уроку за даною технологією. Родзинкою заходу став майстер-клас з елементами тренінгу «Пташиний вернісаж».
20 березня 2017 року в актовій залі комунальної установи «Міський методичний кабінет» Департаменту освіти Вінницької міської ради підведено підсумки та вручено сертифікати учасникам Конкурсу. Члени журі та молоді вчителі поділилися враженнями та планами на майбутнє. Наказ «Про підсумки проведення міського конкурсу молодих педагогів «Надія - 2017» розміщено на сайті в рубриці «Фахові конкурси педагогів».
Вітаємо переможців, лауреатів, усіх учасників, бажаємо нашій окриленій освітянській юні творчих професійних злетів!
Фотозвіт про захід
02 березня 2017 року на базі КЗ «Гуманітарна гімназія ім.М.Пирогова №1 ВМР» відбувся Республіканський практичний семінар для вчителів німецької мови на тему:«Опрацювання лексики на уроці німецької мови на прикладі підручника для підлітків «BesterFreunde».Метою заняття було розвивати в учнів уміння правильно вживати іншомовну лексику на уроках німецької мови, сформувати уявлення учнів про нові лексичні одиниці та розвивати вміння логічно викладати свої думки.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |