Номінація |
Навчальний заклад |
Прізвище та ім’я учня |
Прізвище та ініціали вчителя |
«Майстер Краснопису» |
НВК №2 |
Канська Анастасія |
Карвацька І.С. |
ЗШ №3 |
Шевчук Анна |
Снігуренко І.П. |
|
ЗШ №5 |
Дорож Олександра |
Лузихіна Л.О. |
|
ЗШ №5 |
Педоренко Ілля |
Мурга О.В. |
|
НВК №7 |
Кот Іларія |
Іскра Н.О. |
|
ЗШ №9 |
Возик Софія |
Сельська З.П. |
|
ЗШ №18 |
Шеремета Анастасія |
Кудима Т.В. |
|
ЗШ №18 |
Богданюк Олександра |
Шипова Н.О. |
|
ЗШ №22 |
Щебелюк Ілля |
Керсова І.І. |
|
НВК №23 |
Гуцало Ірина |
Куц І.О. |
|
СЗШ №25 |
Вакалюк Марія |
Коваль О.Л. |
|
ЗШ № 26 |
Буряк Анна |
Водзінська С.В. |
|
НВК №29 |
Олійник Ольга |
Шалавінська Н.В. |
|
НВК №29 |
Парасунько Анастасія |
Скирда О.Г. |
|
ЗШ №33 |
Бойко Тетяна |
Гречухіна І.О. |
|
ЗШ №34 |
Чістякова Вероніка |
Ільїна Г.В. |
|
ЗШ №34 |
Польгуль Максим |
Ільїна Г.В. |
|
Лауреати конкурсу |
НВК №2 |
Ніколюк Софія |
Ковальчук І.М. |
НВК №2 |
Димкова Кіра |
Черната І.М. |
|
ЗШ №4 |
Надкренична Діана |
Щур Т.В. |
|
ЗШ №5 |
Піщук Софія |
Лузихіна Л.О. |
|
ЗШ №5 |
Янченко Іванна |
Майська Л.І. |
|
ЗШ №5 |
Літвіненко Єлизавета |
Злотник Г.І. |
|
НВК №6 |
Мотрук Павло |
Ромась Л.В. |
|
НВК №6 |
Ксендзова Катерина |
Ромась Л.В. |
|
НВК №6 |
Лазуренко Марічка |
Душко Т.А. |
|
НВК №7 |
Олексюк Юлія |
Пшеничнюк В.В. |
|
НВК №7 |
Кириченко Катерина |
Пшеничнюк В.В. |
|
ЗШ №8 |
Агафонова Ольга |
Мельник І.І. |
|
ЗШ №8 |
Самойлович Аріна |
Мельник І.І. |
|
ЗШ №8 |
Шарапов Олександр |
Огньова О.І. |
|
ЗШ №9 |
Рябошапко Анна |
Тороній В.А. |
|
ЗШ №10 |
Кругляк Вікторія |
Чернецька О.Г. |
|
ЗШ №11 |
Юхимець Ростислав |
Гречанюк Т.В. |
|
ЗШ №13 |
Скоринчук Ілона |
Бортник Л.М. |
|
ЗШ №13 |
Вітюк Світлана |
Побережник Т.П. |
|
ЗШ №15 |
Жук Тетяна |
Волошинська А.В. |
|
ЗШ №15 |
Торченюк Аріна |
Болюбаш А.В. |
|
ЗШ №16 |
Біліченко Анна |
Секретна Е.В. |
|
ЗШ №16 |
Захарова Анна |
Євпак А.В. |
|
ФМГ №17 |
Парфенюк Владислав |
Мироненко Т.Л. |
|
ФМГ №17 |
Соколовський Дмитро |
Васкевич О.В. |
|
ЗШ №18 |
Яковлева Ксенія |
Шкарпітна Л.С. |
|
ЗШ №19 |
Петрощук Анастасія |
Вдовиченко Т.Л. |
|
ЗШ №19 |
Ліневич Катерина |
Жорнова Н.О. |
|
ЗШ №20 |
Лісничук Дар’я |
Лучкова Л.В. |
|
ЗШ №20 |
Костюк Ірина |
Лучкова Л.В. |
|
ЗШ №20 |
Керанчук Марія |
Дода Л.Г. |
|
ЗШ №20 |
Шірпал Аліна |
Сиротіна О.Л. |
|
ЗШ №22 |
Голоскевич Софія |
Керсова І.І. |
|
ЗШ №22 |
Ковальчук Ілля |
Москвич В.А. |
|
НВК №23 |
Пасат Ірина |
Мандибура С.І. |
|
СЗШ №25 |
Андронійчук Крістіна |
Поліщук О.Л. |
|
СЗШ №25 |
Козар Владислава |
Коломієць Л.М. |
|
СЗШ №25 |
Войтко Дар’я |
Герматюк М.І. |
|
СЗШ №25 |
Дужак Олександр |
Хандрусь О.Д. |
|
ЗШ №26 |
Фоміна Анастасія |
Сторожук С.В. |
|
ЗШ №26 |
Панчук Ольга |
Водзінська С.В. |
|
ЗШ №27 |
Мазурець Андрій |
Тягун Н.Л. |
|
ЗШ №27 |
Небеська Сімона |
Тягун Н.Л. |
|
НВК №29 |
Бебих Вікторія |
Корніюк Л.Л. |
|
НВК №29 |
Пальченко Марія |
Федорова Н.Ю. |
|
НВК №30 |
Мотренко Дар’я |
Довгань Л.Д. |
|
НВК №30 |
Томченко Анна |
Малащинська А.А. |
|
ЗШ №32 |
Пальчук Злата |
Войцеховська І.І. |
|
ЗШ №32 |
Клапай Дар’я |
Терещенко Л.В. |
|
ЗШ №32 |
Нестерук Олександр |
Терещенко Л.В. |
|
ЗШ №33 |
Лавренюк Дмитро |
Дзюба Л.В. |
|
ЗШ №33 |
Лящук Артем |
Форостяна О.О. |
|
ЗШ №35 |
Любчак Юрій |
Паламарчук Т.Д. |
|
ЗШ №35 |
Рибак Максим |
Ковленко С.В. |
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |