Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
04.03.2017

Про засідання школи молодого учителя англійської мови на тему «Методика проведення інтерактивного уроку

26 січня 2017 року на базі КЗ»ЗШ І-ІІІ ст. №32 ВМР» відбулось заняття (майстер-клас) ШМУ англійської мови на тему «Методика проведення інтерактивного уроку. Традиції та інновації». Метою заняття було розвинути методичну компетенцію як сукупність професійних умінь планування навчального процесу та організації педагогічної діяльності, а також технологічна готовність професійно використовувати у навчальному процесі інформаційні і комунікаційні технології навчання.

Фотозвіт про захід

Останні новини
04.03.2017

Про засідання методоб'єднання вихователів-методистів міста на тему «Інтеграція роботи педагогів в процесі реабілітації дітей з обмеженнями життєдіяльності»

Метою цього методичного заходу було ознайомлення вихователів-методистів ДНЗ міста з основними вимогами і принципами інклюзивної освіти та інтеграції дітей з обмеженими можливостями в освітній простір. В ході роботи були визначені напрямки і зміст роботи дошкільних закладів з питань інтеграції та інклюзивної освіти.

Учасники були ознайомлені із системою роботи по включенню дітей з особливими освітніми потребами в групи загального розвитку. Була обговорена модель соціально-психологічної адаптації дітей-інвалідів для полегшення соціалізації.

В своєму виступі методист з дошкільного навчання Бондарчук Л.В. окреслила актуальний погляд на проблему «Нормативно-правова база забезпечення соціалізації дітей з особливими освітніми потребами».

Туранська Т.А., вихователь-методист закладу зробила педагогічний коментар «Система роботи педагогів в процесі абілітації вихованців з обмеженнями життєдіяльності».

Куляс В.М, вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 46 ВМР» та Смірнова Н.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 7 ВМР» поділились досвідом роботи «Реалії і сьогодення інклюзивних груп».

Також у ході засідання учасники побачили наступні відкриті заходи:

  • Заняття в рамках інтеграції дітей з вадами опорно-рухового апарату в навчальному просторі «Чарівне перетворення снігової королеви», яке провела вихователь І категорії Княжук Г.В.
  • Логопедичне заняття з елементами корекційно-розвивальної роботи для дітей з особливими освітніми потребами «Песик Рябко шукає друзів», яке провела вчитель-логопед І категорії Котова Л.В.

В методичному блоці заходу були проведені:

  • інтерактивна вправа «Місто, зручне для всіх людей - місто майбутнього»,
  • тренінг «Мікрофони»,
  • педагогічне лото «Портрет сучасного фахівця, який супроводжує дітей з особливими освітніми потребами».

Фотозвіт про захід

Останні новини
03.03.2017

Про заняття міської школи молодого вихователя на тему: «Інноваційні методики і технології в роботі сучасного дошкільного закладу»

22.02.2017 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №21 ВМР» відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкільна освіта) проведено заняття міської школи молодого вихователя (ІІ-й рік роботи) на тему: «Інноваційні методики і технології в роботі сучасного дошкільного закладу».

Фотозвіт про захід

Останні новини
02.03.2017

Про педагогічну майстерню для учителів англійської мови на тему «З досвіду роботи учителів англійської мови. Новорічний захід «Happy New Year»

19 січня 2017 року на базі КЗ «ЗШ І-ІІІ ст.№19 ВМР» в номінації «Педагогічна майстерня» відбувся позакласний захід на тему «З досвіду роботи учителів англійської мови. Новорічний захід «Happy New Year». Метою даного заходу було вдосконалення мовленнєвих навичок, активізація пізнавального інтересу, розвиток особистості учня,його творчих та індивідуальних здібностей. Позитивним моментом використання в навчальному процесі позакласних заходів є добровільна участь учнів.

Фотозвіт про захід

Останні новини
02.03.2017

Про майстер-клас для вчителів початкових класів з теми: «Подарунок для матусі»

2 березня 2017 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 ім. М. Коцюбинського Вінницької міської ради» проведений майстер-клас для вчителів початкових класів кваліфікаційної категорії спеціаліст з теми: «Подарунок для матусі».

До вступного слова були запрошені: методист з навчальних дисциплін Зима Л.Т. та заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Волинець О.М., познайомила з творчим колективом вчителів початкових класів. Учасники майстер-класу мали змогу познайомитись із технікою скрапбукінгу, а потім власними руками після презентації робіт Бондаренко О.П. виготовили власні вироби. Учасники відмітили високий рівень організації та проведення заходу.

Фотозвіт про захід

Останні новини
01.03.2017

Про майстер-клас для вчителів трудового навчання на тему «Виготовлення вітальної листівки в стилі кардмейкингу»

01 березня 2017 року на базі: Комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13» Вінницької міської ради відбувся майстер-клас для вчителів трудового навчання (жінки) на тему «Виготовлення вітальної листівки в стилі кардмейкингу»

Фотозвіт про захід


Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

​STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практика

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Півторак А.А. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше.

Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7
1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9
1.3 Структура STEM-освіти.............12
1.4 Зміст STEM-освіти........15
1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29
2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32
2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38
2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45
2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45
2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50
2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57
2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66
2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66
2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75
2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80
2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО