Заклад | Історія козацтва | Стрибки через скакалку | Комбінована естафета | Стрибки змісця | Човнико вий біг 4х9 | Перетягування канату | Сума місць з випробу-вань | Загальне місце |
КЗ «Гман-ітарна гім-назія № 1» | 20 | 16 | 19 | 14-15 | 7 | 7 | 83 | 16 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 4 | 12 | 12 | 11 | 18 | 5 | 6 | 64 | 11-12 |
КЗ НВК: ЗШ I-III ст.-гімназія №6 | 3 | 5 | 14 | 3 | 9 | 5 | 39 | 3 |
КЗ ЗШ I-III ст.№ 9 | 5 | 18 | 10 | 13 | 18 | 15 | 79 | 15 |
КЗ ЗШ I- III ст. № 10 | 18 | 19 | 17 | 19 | 20 | 13 | 106 | 19 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 12» | 13 | 9 | 3 | 6 | 3 | 17 | 51 | 7 |
КЗ «ЗШ I – III ст.№ 13» | 8 | 13 | 6 | 1 | 15 | 9 | 52 | 8 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 14» | 16 | 20 | 20 | 20 | 19 | 18 | 113 | 20 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 18» | 2 | 2 | 15 | 7 | 16 | 14 | 56 | 10 |
КЗ «ЗШ I – III ст.№ 20» | 15 | 16 | 4 | 17 | 13-14 | 20 | 85 | 17 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 21» | 19 | 2 | 9 | 4 | 10 | 1 | 45 | 6 |
КЗ «НВК: ЗШ I – III ст..-гімназія № 23» | 9 | 6 | 2 | 8 | 17 | 2 | 44 | 5 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 27» | 10 | 4 | 1 | 2 | 1 | 4 | 22 | 1 |
КЗ «НВК: ЗШ I – III ст.-колегіум № 29" | 14 | 10 | 8 | 9 | 2 | 10 | 53 | 9 |
НВК: ЗШ I – III ст.-гімназія № 30 | 1 | 15 | 16 | 11 | 13-14 | 8 | 64 | 11-12 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 31» | 6 | 7 | 7 | 5 | 6 | 3 | 34 | 2 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 32» | 11 | 14 | 19 | 14-15 | 12 | 16 | 86 | 18 |
КЗ 2ЗШ I – III ст. № 34» | 4 | 1 | 5 | 16 | 4 | 12 | 42 | 4 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 35» | 17 | 11 | 12 | 12 | 11 | 11 | 74 | 14 |
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |