Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
02.05.2022

Уряд спростив умови організації інклюзивного навчання

У вівторок, 26 квітня 2022 року, Уряд затвердив зміни до порядків організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.

В умовах воєнного стану значна кількість осіб з особливим освітніми потребами була тимчасового переміщена до інших регіонів України. Зважаючи на це виникли нові умови організації освітнього процесу для осіб, які навчаються в інклюзивних групах і класах.

Наразі в жодному куточку України діти з ООП не відчувають себе в безпеці через відсутність належних умов для здобуття освіти, а також навантаження на батьків і заклади, які частково виконують функцію прихистку для біженців. З метою покращення ситуації, зміни до порядків знімають деякі обмеження на період дії воєнного стану, а саме:

гранична кількість дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах або групах не застосовується, заклад не може відмовити в організації інклюзивного навчання та створенні інклюзивної групи;
психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги чи допомога можуть надаватися фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів і педагогічними працівниками закладу (за умови дотримання безпеки учасників освітнього процесу);
допускається застосування змішаної форми здобуття освіти в інклюзивних класах ЗЗСО;
до закладу освіти можуть подаватися копії документа, що посвідчують особу, а також висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи (за наявності);
засідання Команд психолого-педагогічного супроводу в закладах освіти можуть проходити в режимі онлайн або у змішаному очно-дистанційному форматі;
у закладі освіти можуть формуватися тимчасові інклюзивні міжкласні групи.

Головною метою прийняття змін є створення умов для продовження надання освітніх послуг особам з ООП у закладах дошкільної та загальної середньої освіти в період воєнного часу.
Останні новини
26.04.2022

Про демонстарційний варіант національного мультипредметного тесту

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив демонстраційний варіант національного мультипредметного тесту.

Документ зручний для тих, у кого наразі повільний інтернет або немає можливості працювати упродовж 90 хвилин за комп’ютером. Демонстраційний тест можна завантажити у форматі .pdf за посиланням.

Окрім завдань, тут є правильні відповіді, що дає можливість одразу перевірити себе. Слід пам’ятати, що під час виконання завдань з математики можна користуватися довідковими матеріалами.

Також найближчим часом з’явиться можливість попрактикуватися в онлайн-версії випробування на сайті Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти. Цей варіант допоможе відчути атмосферу тестування, потренуватися виконувати завдання в онлайн-режимі, навчитися розподіляти час на виконання 60 завдань з трьох навчальних предметів. Після завершення роботи над тестом також буде можливість отримати результати тестування.
 
Останні новини
22.04.2022

Про вебінар для вчителів іноземних мов «Модельні навчальні програми та підручники з іноземних мов для 5 класів НУШ у 2022/2023 н.р.Досвід пілотування НУШ у КЗ "Вінницький ліцей №12».

  21 квітня 2022 року проведено вебінар на тему «Модельні навчальні програми та підручники з іноземних мов для 5 класів НУШ у 2022/2023 н.р. Досвід пілотування НУШ у КЗ "Вінницький ліцей №12».
  Консультантка КУ «ЦПРПП ВМР», к.п.н. Лановенко А.О. охарактеризувала особливості впровадження Державного стандарту базової середньої освіти (5-9 кл.), який застосовуватиметься з 1 вересня 2022 року., також проаналізувала модельні навчальні програми з іноземних мов та акцентувала увагу учасників заходу на особливостях кожного запропонованого підручника з іноземних мов, розроблених для 5-х класів НУШ  відповідно до модельних навчальних програм.
  Учителька англійської мови  Родомська Н.М. поділилась власним досвідом пілотування НУШ, яке здійснюється з початку 2021-2022 н.р. у «Вінницькому ліцеї № 12», визначила особливості навчання учнів у НУШ та провела детальний аналіз підручника «Prepare», який входить в перелік підручників з іноземних мов, запропонованих вчителям різними авторськими колективами для конкурсного відбору підручників НУШ.
   Матеріали заходу та модельні навчальні програми з іноземних мов для базової середньої освіти розміщені на сторінці спільноти вчителів іноземних мов на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» або за покликанням https://mmk.edu.vn.ua/inozemni-movy.

 
Останні новини
22.04.2022

Про зустріч - консультацію психолога з педагогами ЗЗСО ВМТГ

21 квітня 2022 року педагоги ЗЗСО ВМТГ отримали консультацію від психолога КУ «ЦПРПП ВМР» Жанни Воловодівської з питань: як мотивувати себе до професійної діяльності в умовах воєнного часу; як мотивувати учнів на навчання під час війни.
З мотиваційними орієнтирами ознайомтеся за   покликанням


 
Останні новини
20.04.2022

Про вебінар психолога для вихователів

20 квітня 2022 року психолог КУ "ЦПРПП ВМР" Антоніна Рогаль провела вебінар для вихователів ЗДО на тему "Методи та способи реагування дорослих на дитячі істерики". Розглянули форми поведінки, як відрізнити маніпуляцію від істерики, отримали відповіді на питання що з цим робити, алгоритм дій дорослого, прийоми стабілізації, заспокоєння та відновлення безпеки та близькості.
Презентаційні матеріали можна переглянути за покликанням
https://sites.google.com/d/1R2u6Cy08rinvMttnVhyeGRGPtzKptutg/p/1lxtvlLd6DWAol5iPPy_0b4AGMcfvCxv0/edit
Останні новини
20.04.2022

Про онлайн-зустріч для шкільних бібліотекарів

19.04.2022 консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Вінницької міської ради Нарольською Катериною було проведено онлайн-зустріч зі шкільними бібліотекарями Вінницької міської територіальної громади. Учасники заходу отримали практичні рекомендації щодо безпечного спілкування в популярних месенджерах. Зокрема були розглянуті питання про те, яку інформацію про себе не слід вказувати в месенджерах, як захистити свої дані та листування, які основні правила безпеки в цифровому просторі під час війни. Із матеріалами зустрічі можна ознайомитися на сторінках професійної спільноти шкільних бібліотекарів міста (безпека спілкування у Telegram, безпека спілкування у Viber).

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освіти

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Пелішенко Г.Ф. (автор-упорядник)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу,  мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності.
Матеріали посібника створено на допомогу керівникам гуртків, які працюють в рамках міського проекту «Спілкуємось англійською».

Короткий зміст публікаціїВСТУП
1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ.
1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В.
1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В.
1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А.
1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією  Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С.
2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В.
3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА 
Автори-упорядники:
Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи;
Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці;
Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО