Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
24.02.2021

Про інструктивно-методичну нараду для шкільних бібліотекарів «Участь ЗЗСО в конкурсному відборі підручників 8 класів»

22 лютого 2021 року консультантом КУ «ЦПРПП ВМР» Нарольською К.В. було проведено інструктивно-методичну нараду на тему «Участь ЗЗСО в конкурсному відборі підручників 8 класів». В заході взяли участь шкільні бібліотекарі та особи, відповідальні за оформлення результатів вибору підручників в ЗЗСО. Учасники були ознайомлені із переліками підручників для 8 класу, що друкуватимуться в 2021 році  та нормативною документацією, що регулює питання участі ЗЗСО у ІІ етапі конкурсного відбору підручників. Інформаційна підтримка ЗЗСО з питань участі у конкурсному відборі відбуватиметься через електронну сторінку "Шкільна бібліотека" сайту КУ "ЦПРПП ВМР" (розділ "Конкурс підручників"). Переглянути презентацію.
Останні новини
24.02.2021

Про вебінар для педагогів (молодих спеціалістів) ЗЗСО ВМТГ на тему «Отримання довгострокових знань та навичок. Практичні підходи».

23 лютого 2021 року Воловодівська Ж.О., психолог КУ «ЦПРПП ВМР» в рамках проекту «Основні принципи психології для здійснення освітнього процесу» провела 2-й вебінар на тему «Отримання довгострокових знань та навичок. Практичні підходи». Слухачами вебінару були педагоги (молоді спеціалісти) закладів загальної середньої освіти Вінницької міської територіальної громади.
Жанна Олексіївна в ході вебінару ознайомила учасників з технологіями формування довготривалої пам'яті, методами та кроками впровадження практичних завдань щодо формування довгосторокових знань та навичок.
Учасники вебінару долучилися до практичних вправ, які можна застосовувати у роботі з дітьми.
Матеріали вебінару за посиланням https://sites.google.com/view/ppszprpp/ (розділ «Практико-конструктивна підтримка»)
Останні новини
22.02.2021

Про ​безпечне освітнє середовище та формування поведінки дітей в інтернеті

Міністерство освіти і науки України надзвичайно стурбоване трагічними подіями, що сталися з підлітками через небезпечні ігри в соціальних мережах.
Цифрове середовище, дійсно, є небезпечнішим, ніж здається. Діти можуть сприймати свою активність у соціальних мережах як гру та не розуміти наслідків своїх дій, що може призводити до катастрофічних випадків.
Створення безпечного освітнього середовища, зокрема в інтернеті, формування навичок цифрової грамотності та поведінки у дітей у Всесвітній мережі, соціально-емоційна грамотність є важливими завданнями для Міністерства.
Наявність відповідних професійних компетентностей у вчителів включено до професійних стандартів та стандартів підготовки. Обов’язковість формування цифрових компетентностей у дітей включено до стандартів освіти та реалізується в освітньому процесі.
На сайті МОН можна знайти розділ «БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ» для підвищення рівня обізнаності батьків і вчителів bit.ly/3axYT62. Зокрема, розміщені поради для батьків щодо організації взаємодії «дитина-інтернет-мобільний зв'язок» від Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі.
Чат-бот «КІБЕРПЕС» у Telegram і Viber допоможе дізнатись про те, як діяти дітям, батькам і вчителям у разі кібербулінгу та анонімно отримати допомогу.
Також можна знайти матеріали для проведення уроків та квестів для різних вікових груп щодо безпечної поведінки в інтернеті.
Окрім того, у розділі розміщені рекомендовані Міністерством посібники для використання батьками та педагогами щодо навчання дітей безпечному користуванню інтернетом.
Хочемо повідомити, що діють телефони «гарячих ліній», за якими діти можуть отримати психологічну підтримку в разі, якщо вони потрапили в ризиковані для здоров’я ситуації, в тому числі випадки, пов’язані із соціальними мережами. І Міністерство постійно звертає увагу у своїх зверненнях до департаментів освіти і науки ОДА, щоб насамперед діти знали, куди вони можуть анонімно звернутися за допомогою.
Національна дитяча гаряча лінія:
0-800-500-225 (безкоштовно зі стаціонарних)
116111 (безкоштовно з мобільних)
Безкоштовна цілодобова гаряча лінія для жертв домашнього насильства – 15-47
Безкоштовна Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства – 116-123
Докладніше: bit.ly/3uapTAt
Останні новини
22.02.2021

Про майстер-клас для вчителів 4-х (майбутніх 1-х) класів та молодих педагогів початкової школи

19 лютого 2021року консультантом КУ «ЦПРПП ВМР» Антонішиною Ю.М. , було організовано та проведено майстер-клас для вчителів 4-х (майбутніх 1-х) класів та молодих педагогів початкової школи з теми «Використання LEGO на уроках у 1-му класі». В заході взяли участь 64 педагоги. Антонішина Ю.М. розповіла про методику використання конструктора LEGO в початковій школі. Круківська М.Ф. та Тарасюк А.В., вчителі початкових класів КУ «НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ст.-гімназія № 30 ім. Т.Г. Шевченка ВМР», поділилися досвідом використання цеглинок LEGO на уроках мовно-літературної та математичної галузей. Максименко Н.В., вчителька початкових класів КУ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 22 ВМР», надала колегам поради щодо використання конструктора LEGO на уроках «Я досліджую світ». Висловлюємо щиру подяку спікерам за участь у заході. Матеріали майстер-класу можна переглянути на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» у розділі «Професійні спільноти» на сторінці «Початкова школа» «Вчителі початкової школи».
Останні новини
19.02.2021

Про вебінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему «Актуальні питання в роботі заступника директора»

18.02.2021 р. директор КУ «ЦПРПП ВМР» Владислав Качур та консультантка Тетяна Непочатенко провели вебінар на тему «Актуальні питання в роботі заступника директора» для заступників директорів з НВР школи ІІ-ІІІ ступенів.

На вебінарі були розглянуті питання педагогічної інтернатури та розбудови внутрішньої системи якості освіти в ЗЗСО.
Під час обговорення питання педагогічної інтернатури, заступники мали змогу не лише перевірити та поповнити свої знання, а й поділитися досвідом організації роботи і власними лайфхаками.

Не менш актуальним в роботі заступника є питання внутрішньої системи якості освіти. Це була перша зустріч із серії вебінарів, які планується провести. Основною метою було з’ясувати ступінь обізнаності заступників із даного питання та обговорити основні етапи/кроки у розбудові внутрішньої системи якості освіти.

Матеріали вебінару розміщені на сторінці професійної спільноти заступників директорів з навчально-виховної роботи ІІ-ІІІ ступенів (Розділ «Професійні спільноти» - «Середня та старша школа»).
Останні новини
17.02.2021

Про онлайн – панорамне заняття «Комплексна підтримка дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти. Роль психолога» з практичними психологами ЗЗСО.

    16 лютого 2021 року в рамках діяльності професійної спільноти практичних психологів закладів загальної середньої освіти Вінницької міської територіальної громади відбулося онлайн – панорамне заняття на тему «Комплексна підтримка дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти. Роль психолога». Учасниками заняття стали практичні психологи закладів загальної середньої освіти.
     Спікерами були: Дрогобецька Інна Анатоліївна, практичний психолог КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 33 Вінницької міської ради» та Воловодівська Жанна Олексіївна, психолог КУ "ЦПРПП ВМР".  Інна Анатоліївна ділилася досвідом роботи, а саме: висвітлила етапи психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП. Зупинилася на особливостях нозологій захворювань. Акцентувала увагу на видах та формах роботи, саме практичного психолога закладу освіти. Жанна Олексіївна сфокусувала увагу на взаємодії практичного псмихолога з педагогами щодо підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
     Також учасники заняття були залученні до практичних вправ «Онлайн-дискусія», «Вибір». По завершенню заняття методом «рефлексії» практичні психологи висловили свої думки, враження, побажання.
 

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освіти

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Пелішенко Г.Ф. (автор-упорядник)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу,  мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності.
Матеріали посібника створено на допомогу керівникам гуртків, які працюють в рамках міського проекту «Спілкуємось англійською».

Короткий зміст публікаціїВСТУП
1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ.
1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В.
1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В.
1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А.
1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією  Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С.
2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В.
3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА 
Автори-упорядники:
Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи;
Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці;
Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО