26 січня 2017 року на базі КЗ»ЗШ І-ІІІ ст. №32 ВМР» відбулось заняття (майстер-клас) ШМУ англійської мови на тему «Методика проведення інтерактивного уроку. Традиції та інновації». Метою заняття було розвинути методичну компетенцію як сукупність професійних умінь планування навчального процесу та організації педагогічної діяльності, а також технологічна готовність професійно використовувати у навчальному процесі інформаційні і комунікаційні технології навчання.
Фотозвіт про захід
Метою цього методичного заходу було ознайомлення вихователів-методистів ДНЗ міста з основними вимогами і принципами інклюзивної освіти та інтеграції дітей з обмеженими можливостями в освітній простір. В ході роботи були визначені напрямки і зміст роботи дошкільних закладів з питань інтеграції та інклюзивної освіти.
Учасники були ознайомлені із системою роботи по включенню дітей з особливими освітніми потребами в групи загального розвитку. Була обговорена модель соціально-психологічної адаптації дітей-інвалідів для полегшення соціалізації.
В своєму виступі методист з дошкільного навчання Бондарчук Л.В. окреслила актуальний погляд на проблему «Нормативно-правова база забезпечення соціалізації дітей з особливими освітніми потребами».
Туранська Т.А., вихователь-методист закладу зробила педагогічний коментар «Система роботи педагогів в процесі абілітації вихованців з обмеженнями життєдіяльності».
Куляс В.М, вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 46 ВМР» та Смірнова Н.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 7 ВМР» поділились досвідом роботи «Реалії і сьогодення інклюзивних груп».
Також у ході засідання учасники побачили наступні відкриті заходи:
В методичному блоці заходу були проведені:
Фотозвіт про захід
22.02.2017 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №21 ВМР» відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкільна освіта) проведено заняття міської школи молодого вихователя (ІІ-й рік роботи) на тему: «Інноваційні методики і технології в роботі сучасного дошкільного закладу».
Фотозвіт про захід
19 січня 2017 року на базі КЗ «ЗШ І-ІІІ ст.№19 ВМР» в номінації «Педагогічна майстерня» відбувся позакласний захід на тему «З досвіду роботи учителів англійської мови. Новорічний захід «Happy New Year». Метою даного заходу було вдосконалення мовленнєвих навичок, активізація пізнавального інтересу, розвиток особистості учня,його творчих та індивідуальних здібностей. Позитивним моментом використання в навчальному процесі позакласних заходів є добровільна участь учнів.
Фотозвіт про захід
2 березня 2017 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 ім. М. Коцюбинського Вінницької міської ради» проведений майстер-клас для вчителів початкових класів кваліфікаційної категорії спеціаліст з теми: «Подарунок для матусі».
До вступного слова були запрошені: методист з навчальних дисциплін Зима Л.Т. та заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Волинець О.М., познайомила з творчим колективом вчителів початкових класів. Учасники майстер-класу мали змогу познайомитись із технікою скрапбукінгу, а потім власними руками після презентації робіт Бондаренко О.П. виготовили власні вироби. Учасники відмітили високий рівень організації та проведення заходу.
Фотозвіт про захід
01 березня 2017 року на базі: Комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13» Вінницької міської ради відбувся майстер-клас для вчителів трудового навчання (жінки) на тему «Виготовлення вітальної листівки в стилі кардмейкингу»
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освітиНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу, мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ. 1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В. 1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В. 1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А. 1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В. 2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С. 2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В 3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В. 3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В. Автори-упорядники: Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи; Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці; Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист; Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель |
Посилання для скачування електронної версії публікації |