Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
11.09.2017

Про серпневе секційне методичне об’єднання старших медичних сестер ДНЗ міста

29.08.2017 року на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР» відбулося серпневе секційне методичне об’єднання старших медичних сестер ДНЗ міста на тему «Організація медико – педагогічного контролю в дошкільних навчальних закладах»
Порядок денний:
  1. Упорядкування ділової документації медичного кабінету з урахуванням нормативно-правової та інструктивно-методичної бази. (Гарник Л.П., начальник відділу дошкільної освіти та обліку дітей Департаменту освіти ВМР).
  2. Сучасний підхід до облаштування медичного кабінету ДНЗ до роботи в новому навчальному році. (Серебрінікова О.О., старша медична сестра КЗ «ДНЗ № 30 ВМР»).
  3. Забезпечення оптимального загального навантаження на дітей у процесі фізкультурно-оздоровчого процесу. Взаємозв’язок керівника дошкільного закладу та медичного персоналу під час здійснення медико – педагогічного контролю. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).














Забезпечення оптимального загального навантаження на дітей у процесі фізкультурно-оздоровчого процесу. Взаємозв’язок керівника дошкільного закладу та медичного персоналу під час здійснення медико – педагогічного контролю. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
Останні новини
11.09.2017

Про серпневе секційне методичне об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР»

29.08.2017 hjre на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР» відбулося серпневе секційне методичне об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів. Тема зібрання:
«Інтеграція інноваційних освітніх методик і технологій здоров’я збережувального та здоров’яформувального спрямування як запорука успішної педагогічної роботи з дітьми на музичних та фізкультурних заняттях»
Порядок денний:
  1. Комплексна реалізація освітніх методик і технологій здоров’язбережувального та здоров’яформувального спрямування шляхом створення екологічно сприятливого, безпечного життєвого простору дошкільного закладу. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
  2. Умови успішної педагогічної роботи у процесі формування у дітей життєвої мистецької активності. Гармонізація емоційно-психічного стану та розвиток дитячої музикальності у процесі впровадження парціальної програми «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя». (Пишна Т.Д., музичний керівник КЗ «ДНЗ № 16 ВМР»).
  3. Створення безпечного розвивального предметного середовища з метою збереження і зміцнення повноцінного і своєчасного розвитку фізичної, соціально-моральної, емоційно-ціннісної сфери дитячої особистості. (Мостовенко Л.А., інструктор з фізичної культури ДНЗ № 39).
Останні новини
10.09.2017

Про серпневе секційне методичне об’єднання вчителів-логопедів та тифлопедагогів ДНЗ міста

28.08.2017 року на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР» проводилось серпневе секційне методичне об’єднання вчителів-логопедів та тифлопедагогів дошкільних навчальних закладів міста. Тема зібрання: "«Науково-методичні аспекти впровадження інноваційних технологій у навчально-реабілітаційний процес дітей з особливими потребами». Порядок денний:
  1. Здійснення науково-методичного забезпечення при впровадженні інноваційних технологій у навчально-реабілітаційний процес з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Сучасний підхід до ведення документації. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
  2. Основні науково-методичні аспекти корекційної роботи з дошкільниками з порушенням зору. Співпраця тифлопедагога та вчителя – логопеда ДНЗ. (Громова В.В., тифлопедагог; Каменюк І.М., вчитель-логопед КЗ «ДНЗ №28 ВМР»).
  3. Забезпечення цілісності і системності логопедичної, психологічної і загально-виховної роботи в умовах дошкільного навчального закладу компенсуючого типу. (Король А.В., вчитель-логопед; Сторожук Л.В., практичний психолог КЗ «ДНЗ №4 ВМР»).
Останні новини
10.09.2017

06 вересня 2017 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» відбувся Всеукраїнський семінар за участю автора підручника Буренко В.М. на тему «Реалізація нової державної програми з іноземних мов у початковій школі» для вчителів англійської мови,які викладають у 4 класі. Метою семінару було сприяти тому,щоб процес залучення учнів до вивчення предмета не тільки розширював їхній світогляд,але й сприяв глибшому розу-мінню власної культури та її ролі в духовному та моральному розвитку людства.
Останні новини
04.09.2017

Про серпневу конференцію педагогічних працівників міста 28-30 серпня 2017 року

28-30 серпня 2017 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 ім. Д. Менделєєва Вінницької міської ради», КЗ «Дошкільний навчальний заклад № 3 Вінницької міської ради», КЗ «Дошкільний навчальний заклад № 27 Вінницької міської ради» відбулися секційні та пленарне засідання серпневої конференції педагогічних працівників міста «Про підсумки розвитку загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти м. Вінниці у 2016-2017 навчальному році та завдання на 2017-2018 навчальний рік».
Останні новини
28.08.2017

Про секційне засідання вихователів груп раннього віку на базі ДНЗ №27

29.08.2017 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №27 Вінницької міської ради» відбулося секційне засідання вихователів груп раннього віку в рамках серпневої конференції педагогічних працівників освіти міста за темою : «Забезпечення дієвості особистісно орієнтованої освіти дітей раннього віку у розкритті індивідуальних можливостей кожної дитини».
В ході засідання методист КУ «ММК» Сокиринська Н.Д. обговорила з присутніми технології реалізації принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації навчання дітей раннього віку. Під час педагогічного фрістайлу, проведеного вихователем - методистом КЗ «ДНЗ №38 ВМР» Долгановою О.А., учасники методичного об’єднання презентували сучасні підходи до формування комунікативного компоненту соціальної компетентності дитини раннього віку.
Учасники заходу відзначили, що динамічна, різноманітна та інтерактивна форма проведення засідання є наочним прикладом, як можна будувати роботу з дітьми. Крім того, позитивне налаштування на роботу сприяє оптимістичному погляду вихователів на свою педагогічну діяльність, що дуже важливо, особливо для молодих педагогів.

Пізніше відбулося секційне засідання вихователів молодших груп за темою : «Актуальність творчого підходу педагогів до створення предметно – розвивального середовища як чинника всебічного розвитку дитини»
Мета- удосконалення та підвищення професійного рівня педагогів з питань побудови предметно – розвивального середовища для дітей молодшого дошкільного віку.
Методист з дошкільної освіти КУ «Міський методичний кабінет» Сокиринська Н.Д. в своєму виступі чітко окреслила програмово - методичні вимоги до створення сучасної моделі предметно – розвивального середовища, зазначила основні компоненти розв’язання освітнього завдання.
Іщенко Г.Т., керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп міста детально зупинилася на принципах створення розвивального середовища для дошкільників, його основних складових, структурі та змісті.
В практичному блоці Іщенко Г.М. провела з учасниками ділову гру «Креативні підходи до створення розвивального середовища», під час якої педагоги мали змогу поділитися власними ідеями щодо створення середовища, продумати предметно – ігрове наповнення до пізнавально – інтелектуального, фізкультурно – оздоровчого, ігрового, мовленнєвого, художньо – естетичного центрів та центру самоорганізації.
Всі зазначені заходи допомогли учасникам методичного об’єднання усвідомити, що облаштоване належним чином предметно – розвивальне середовище сприяє активності, ініціативності, особистісному зростанню та самовдосконаленню кожної дитини.
 

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освіти

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Пелішенко Г.Ф. (автор-упорядник)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу,  мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності.
Матеріали посібника створено на допомогу керівникам гуртків, які працюють в рамках міського проекту «Спілкуємось англійською».

Короткий зміст публікаціїВСТУП
1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ.
1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В.
1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В.
1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А.
1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією  Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С.
2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В.
3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА 
Автори-упорядники:
Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи;
Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці;
Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО