Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
18.03.2022

Дихальні техніки проти тривоги й панічних атак

Дихальні техніки проти тривоги й панічних атак

Існує безліч дихальних технік, які дають змогу зменшити тривогу й зупинити панічну атаку, що починається. Тетяна Гурковська, психолог-консультант рекомендує три дихальні техніки, ефективність яких підтвердили та які дають змогу в складних ситуаціях зменшити тривогу і зупинити панічну атаку до того, як вона почнеться. Візьміть на озброєння запропоновані дихальні техніки та користуйтеся ними у різних професійних та особистих ситуаціях. Нехай вони допоможуть вам вберегтися від паніки, залишитися спокійним і незворушним. Детальна інформація розміщена на сторінці професійної спільноти вчителів- логопедів та тифлопедагогів ЗДО на сайті КУ «ЦПРПП ВМР».
Останні новини
17.03.2022

Про встановлення емоційної стабілізації при зустрічах вчителів з дітьми

Зараз кожен із нас – опора для іншого. І саме зараз для дітей ми – значно більше, ніж учителі. Будь-який дорослий, який перебуває поруч із дитиною, який може відчувати стабільність, обличчя якого зберегло жвавість, хто знаходить у собі сили дивитися в очі, може пояснювати, що відбувається, витримати погляд того, кому складно, витримати напруження, – є маяком і джерелом зцілення. Зараз ми всі – маяки та джерела зцілення для тих, хто поруч із нами. Тому корисним буде встановлення емоційної стабілізації при зустрічах педагогів з дітьми.
Останні новини
17.03.2022

В Україні започатковано проведення щоденно загальнонаціональної хвилини мовчання

Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України

Для вшанування світлої пам’яті, громадянської відваги і самовідданості, сили духу, стійкості та героїчного подвигу воїнів, полеглих під час виконання бойових завдань із захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України, мирних громадян, які загинули унаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України Президент Володимир Зеленський підписав Указ про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими.
Документом встановлено започаткувати проведення щоденно о 9 годині 00 хвилин загальнонаціональної хвилини мовчання, яку оголошувати у всіх засобах масової інформації незалежно від форми власності.
Проведення хвилини мовчання передбачено, у тому числі у закладах освіти.
За матеріалами пресслужби Міністерства освіти і науки України.  ( З сайту ДУ"УІРО"  https://uied.org.ua/)
Останні новини
15.03.2022

Інформація для педагогів " Що таке " геноцид"

Що таке «геноцид»
В умовах злочинної війни, яку розпочала РФ проти України, для вчителів суспільних дисциплін, курсів « Захист України», класних керівників і просто пересічних громадян дуже важливо бути обізнаними з нормами міжнародного гуманітарного права ( далі -МГП) та Кримінального кодексу України (ККУ), в якому йдеться про військові злочини.
Сьогодні досить часто звучить з уст Президента України Зеленського В.О., в ЗМІ поняття «геноцид», як класифікація злочину проти українського населення, вчиненого путінською армією РФ.
Згідно ч.1.ст.442 КК України « геноцидом» вважається «діяння будь-якої національної, етнічної, расової, чи релігійної групи шляхом позбавлення життя членів такої групи чи заподіяння їм тяжких тілесних ушкоджень, створення для групи життєвих умов, розрахованих на повне чи часткове її фізичне знищення, скорочення дітонародження чи запобігання йому в такій групі або шляхом насильницької передачі дітей з однієї групи в іншу»
Це визначення геноциду практично дослівно повторює визначення геноциду, дане в ст. ІІ Конвенції ООН від 9 грудня 1948 року «Про запобігання злочину геноциду і покарання за нього».
Згідно із законодавством України злочин, передбачений ч.1 ст.442 КК України, належить до категорії особливо тяжких, а злочин , передбачений ч.2 цієї статті, зокрема, публічні заклики до геноциду ( про це віщують на ТБ РФ) , виготовлення матеріалів із закликами до геноциду з метою їх розповсюдження або розповсюдження таких матеріалів – до злочинів середньої тяжкості.
Тяжкість злочинів проти людяності, до яких відноситься геноцид, обумовлюється як їх масовим характером, антилюдською спрямованістю, підривом основ міжнародного правопорядку, так і тим , що вони торкаються найдорожчого, що є у людини – здоров’я, фізична недоторканість і життя.
Ніякі строки давності не застосовуються до геноциду в частині застосування частини першої статті 442 КК України, незалежно від часу його вчинення.
 
Останні новини
15.03.2022

Поради від захисника України: МОН розробило інформаційний комікс для дітей у воєнний стан

Міністерство освіти і науки розробило інформаційний комікс для дітей у воєнний стан – це збірка інформаційних порад для дітей та їхніх близьких.
"Через воєнні дії в Україні сьогодні діти позбавлені спокою, вільного неба над головою, а також навчання. Щоб допомогти найменшим українцям емоційно у найважчі хвилини війни та підтримувати патріотичний дух нашої нації МОН представляє авторитетні поради від захисника України", - зазначив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.  ( З сайту МОН Україниhttps://mon.gov.ua/ua/news/poradi-vid-zahisnika-ukrayini-mon-rozrobilo-informacijnij-komiks-dlya-ditej-u-voyennij-stan)
 
Останні новини
15.03.2022

ЮНІСЕФ за підтримки МОН запускає дитячий онлайн-садок НУМО

ЮНІСЕФ за підтримки Міністерства освіти і науки запускає дитячий садок НУМО у форматі розвиваючих відео для дошкільнят. У цей складний час проєкт допоможе батькам зайняти дітей пізнавальними та розвиваючими активностями.
Зараз багато родин вимушено перебувають у сховищах, дорозі чи намагаються адаптуватися до нового місця. Проєкт НУМО допоможе батькам організувати дозвілля малечі та зберегти зв’язок із освітнім процесом.
Перший випуск зовсім скоро з'явиться на платформах Міністерства освіти і науки та ЮНІСЕФ, а згодом і на телебаченні.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Міський проект «Спілкуємось англійською» у закладах загальної середньої освіти

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Пелішенко Г.Ф. (автор-упорядник)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Даний посібник складається з розробок занять відповідно до концепції Нової української школи, за технологією «інтервального» навчання, кейс-методу,  мнемотехніки, із застосуванням елементів теорії множинності інтелектів та з метою формування ключових та предметних компетенцій та розвитку навичок критичного мислення. Розробки занять орієнтовані на вирішення конкретнопізнавальних, розвиваючих та соціально-орієнтованих завдань, форми і методи роботи спрямовані на інтенсивний всебічний розвиток особистості гуртківця, його творчої активності.
Матеріали посібника створено на допомогу керівникам гуртків, які працюють в рамках міського проекту «Спілкуємось англійською».

Короткий зміст публікаціїВСТУП
1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКА «СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ». ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ.
1.1. Мнемотехніка як форма організації навчально-виховної роботи. Тренінг для підвищення професійної майстерності педагогів. Пелішенко Г.Ф.
1.2. Мій дім. Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. Заняття гуртка з урахуванням концепції Нової української школи. Терлецька І.В.
1.3. Я, моя сім`я та друзі. Хобі моїх друзів. Формування та розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням ігрових технологій навчання. Милимко В.В.
1.4. Магазини і покупки. Продукти харчування. Здорове харчування. Розвиток навичок читання. Заняття гуртка з використанням елементів мнемотехніки. Гнатенко О.А.
1.5. Магазини і покупки. Продукти харчування. Улюблені страви. Заняття гуртка з використанням інтерактивних методів навчання. Дученко А.В.
2. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
2.1. Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії. Географічне положення. Національні символи. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією  Громадянська відповідальність» із застосуванням технології «інтервального» навчання. Стукаленко Л.В.
2.2. Засоби масової інформації у нашому житті. Інтернет. Преса. Періодичні видання. Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Громадянська відповідальність» із застосуванням кейс-методу. Парамзіна І.С.
2.3. Проблеми захисту навколишнього середовища. Проблеми забруднення навколишнього середовища Заняття гуртка за інтегрованою змістовою лінією «Екологічна безпека та сталий розвиток» з використанням елементів теорії множинності інтелектів. Стукаленко Л.В
3. РОЗРОБКИ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ВИСОКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ГУРТКІВЦІВ.
3.1. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Заняття гуртка з метою формування інформаційно-цифрової компетентності та екологічної грамотності. Проблеми захисту навколишнього середовища. Природні ресурси. Побережна Л.О.
3.2.Future Expectations. A letter to the future self. Заняття гуртка за технологією розвитку критичного мислення з метою формування ініціативності та підприємливості як однієї з ключових компетенцій. Future Expectations. Шуляк В.В.
3.3.Speaking about Art. Заняття гуртка з метою формування соціальною компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури. Козловський А.В.
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНТЕРНЕТ-ДЖЕРЕЛА 
Автори-упорядники:
Пелішенко Г.Ф. – методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»
Творча група:
Стукаленко Л.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, керівник творчої групи;
Кравчук Г.Д. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, голова методичного об‘єднання учителів іноземних мов міста Вінниці;
Вакало Л.О. – учитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Липовська А.Ю. – учитель англійської мови КЗ «ВТЛ», спеціаліст вищої категорії, учитель-методист;
Терлецька І.В. – учитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР», спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО