Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
18.03.2019

Про педагогічну майстерню для вчителів фізики та інформатики на тему «Реалізація компетентнісного підходу на уроках фізики та інформатики в контексті НУШ»

27 лютого 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №22 Вінницької міської ради» відбулась педагогічна майстерня для вчителів фізики та інформатики на тему «Реалізація компетентнісного підходу на уроках фізики та інформатики в контексті НУШ».
З вітальним словом до гостей звернулась директор Розторгуєва Г.С., яка презентувала роботу закладу, розповіла присутнім про досягнення та пріоритети колективу в умовах Нової української школи.
Педагогічна майстерня проходила у формі інтерактивного уроку, що розпочався з «емоційного налаштування» фрагментом виступу учнів початкової школи, який підготувала вчитель інформатики Максимова Ю.В. Разом із всезнаючими Фіксиками, весело та граючись, діти розповіли про найважливіші складові частини комп’ютера.
Під час «теоретичного екскурсу» учасники заходу ознайомились з можливостями реалізації компетентнісного підходу на уроках фізики та інформатики.
Методист з навчальних дисциплін КУ «Міський методичний кабінету» Мельник Т.С розглянув деякі можливості IKT, які можуть використовувати учителі на своїх уроках , а саме:
  • трансляція зображення екрану смартфона або планшета за допомогою програми TeemViewer,
  • знайомство з середовищем програмування застосунків для смартфонів та планшетів MIT App Inventor.
Також ним були представлені приклади використання середовища програмування Scretch для моделювання фізичних процесів.
«Закріплення отриманих знань» учасниками педмайстерні відбувалось в рамках «Лабораторії творчого пошуку», яку провели вчителі фізики Согур І.Б. і Платаш Б.О. та вчитель інформатики Краснов О.В. Присутні мали змогу поглибити свої практичні навички з використання інноваційних технологій BYOD (Bring Your Own Devices – «візьми свій власний пристрій»), QR-кодування, онлайн-сервісів Kahoot, Plickers та Google Forms на уроках фізики та інформатики.
В рамках підведення підсумків гості висловили подяку за надану можливість отримати надзвичайно цікаву та корисну інформацію, а також удосконалити власні практичні навички.
Останні новини
13.03.2019

Про відкриті уроки учасників конкурсу "Надія - 2019"

11 березня 2019 року учні 1-Б класу КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Вінницької міської ради» разом зі своєю першою вчителькою Джаламагою Анастасією Вячеславівною здійснили віртуальну подорож центральною вулицею нашого міста. Уважні школярі нової української школи побачили на вул. Соборній представників різних професій і навіть поміркували, кому личить яке професійне вбрання.
12 березня учні 5-Б класу КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 ім. М. Коцюбинського Вінницької міської ради» разом із вчителем математики Антонюк Мариною Михайлівною в досить незвичайний спосіб вивчали тему «Десяткові дроби». П’ятикласники порахували сімейний бюджет, з’ясувавши, скільки коштів на місяць може витратити родина на продукти харчування й розваги, комунальні витрати й засоби зв’язку.
Також 12 березня учні 5 класу КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 2 Вінницької міської ради» разом із вчителем англійської мови Солоненко Наталією Ігорівною приміряли на себе спеціальний одяг представників різних професій, спілкуючись винятково іноземною мовою.
13 березня конкурсну естафету прийняли найстарші учні. 11 клас КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 35 Вінницької міської ради» під керівництвом вчителя біології Буйного Олексія Віталійовича створив кроссенс, вивчаючи тему «Загальна характеристика біосфери».
А ще 13 березня учні 5-Б класу КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 26 Вінницької міської ради» стали активними учасниками аукціону знань та умінь. Саме в такій нетрадиційній формі запропонувала тему «Множення десяткових дробів» вчитель математики Павловська Олена Ігорівна.
Конкурс добігає завершення. До фінального випробування готуються ще двоє учасників. А члени журі зізнаються, що всі молоді вчителі вразили своєю професійністю, креативністю, турботою про учнів, позитивом, енергійністю.
Конкурс яскравих особистостей – саме так запам’ятається «Надія - 2019».
Останні новини
13.03.2019

Всеукраїнський семінар для вчителів англійської мови за участі автора підручників Буренко В.М. на тему «Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови у старшій школі»

11 березня 2019 року на базі КУ«ММК» відбувся Всеукраїнський семінар для вчителів англійської мови за участі кандидата педагогічних наук,доцента кафедри методики мов та літератури автора підручників Буренко В.М. на тему «Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови у старшій школі». Метою заняття було застосування компетентнісного підходу до навчання іноземної мови в контексті положень «Нової української школи» згідно з державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.
Останні новини
08.03.2019

Про педагогічну майстерню із рубрики «Я роблю це так…» на тему «Педагогічна майстерність. Проектна технологія навчання як засіб формування компетентностей учнів на уроках природничого циклу та в позаурочний час»

27.02.2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 Вінницької міської ради» було проведено педагогічну майстерню із рубрики «Я роблю це так…» на тему «Педагогічна майстерність. Проектна технологія навчання як засіб формування компетентностей учнів на уроках природничого циклу та в позаурочний час».
Всі присутні мали змогу не тільки отримати цікаву та змістовну інформацію, а також виготовити власноруч леп буки на різну тематику для учнів 5-х класів.
Останні новини
08.03.2019

Про тренінгове заняття в рамках майстерні психологічних практик на тему «Психотехніки управління стресом»

26 лютого 2019 року у КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназія № 30 ім. Т. Шевченка ВМР» в рамках майстерні психологічних практик відбулося тренінгове заняття на тему «Психотехніки управління стресом». Своїм досвідом роботи з практичними психологами закладів загальної середньої освіти міста ділилася Гаврилюк Г.М., практичний психолог КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназія № 30 ім. Т. Шевченка ВМР».
Учасники знайомилися з досягненнями психологічної науки з проблеми дитячих стресів, активізували увагу щодо особливостей перебігу стресу в учнів різних вікових категорій. Гаврилюк Г.М. демонструвала методи і форми роботи практичного психолога щодо профілактики стресів та надання допомоги учням постраждалим у стресових ситуаціях.
Останні новини
08.03.2019

​Розпочався фінальний етап міського конкурсу молодих педагогів «Надія - 2019».

4 березня 2019 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 21 Вінницької міської ради» вчителем англійської мови Фільварковою Анною Вікторівною було проведено урок у 4 класі на тему «Тварини. Зоопарк. Правила в зоопарку».
5 березня у КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради» разом із вчителем географії Шаповалом Ярославом Юрійовичем учні здійснили уявну подорож у Карпати, адже тему уроку визначили як «Гірські ландшафти Українських Карпат».
6 березня Даценко Вікторія Володимирівна, педагог-організатор КЗ «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М. І. Пирогова Вінницької міської ради», разом із лідерами учнівського самоврядування вдосконалили власні лідерські якості та покращили навички командної взаємодії, адже саме так сформулювали тему зустрічі: «Лідерство й командна взаємодія». Особливо творча атмосфера панувала й дякуючи тому, що зустріч відбулася у «Місті змістів», центрі креативних ідей небайдужих вінничан.
На черзі – конкурсні уроки ще 7 фіналістів. Усім бажаємо творчих ідей, впевненості в собі, підтримки від учнів і колег, нового досвіду й позитивних емоцій!

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

#лайфхаки для завуча

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Мельник Т.С.
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Менеджеру освіти (а таким званням можна назвати директора школи, заступника, методиста, вчителя, класного керівника тощо) за своїми посадовими обов’язками щодня потрібно переглядати чи готувати багато документів. Проект «#лайфхаки* для завуча» - колекція оптимальних прийомів роботи в офісних програмах для них.
Дані методи – це лише власний досвід автора, і вони ні в якому разі не претендують на абсолютну істину. Для повного розуміння методик та прийомів роботи з даним програмним забезпеченням потрібно читати оригінальні інструкції, великі товсті спеціальні книжки та переглядати тематичні відео.
В 2018-2019 навчальному році дані матеріали були представлені на уроках Школи активного навчання, що діє при комунальній установі «Міський методичний кабінет» Вінницької міської ради на яких педпрацівники нашого міста отримували практичні поради з використання ІКТ в своїй діяльності.
В цій книзі я зосередився на можливостях популярного офісного пакету Microsoft Office. Зараз я найчастіше використовую 10 версію пакету, тому приклади та скріншоти, якщо це не оговорюється окремо, стосуються саме його.
На разі, робота не завершується. В наступному навчальному році ми продовжимо знайомитись з можливостями Microsoft Office, тому готується до випуску наступна книжка цієї серії.

Короткий зміст публікації#Лайфхак01 Масштабування сторінок. 6
#Лайфхак02 Де взяти апостроф?. 8
#Лайфхак03 Як швидко змінити величину шрифта?. 11
#Лайфхак04 Як зробити всі літери у виділеному фрагменті великими?. 15
#Лайфхак05 Що робити зі словосполученнями, які не можна розривати?. 15
#Лайфхак06 Як можна виділяти фрагменти тексту. 17
#Лайфхак07 Назва закладу завжди під рукою.. 18
#Лайфхак08 Створюємо шаблон наказу навчального закладу. 22
  • Готуємо сторінку.. 22
  • Де взяти Герб ?.. 23
  • Як помістити Герб точно посередині документа?.. 24
  • Пишемо назву навчального закладу.. 25
  • Пишемо реквізити навчального закладу.. 28
  • Пишемо слово НАКАЗ.. 29
  • Пишемо дату, місце створення та номер документу.. 29
  • Пишемо назву наказу.. 32
  • Створення констатуючої частини наказу.. 34
  • Створення розпорядчої частини наказу.. 34
  • Підпис документа.. 36
  • Приклад готового наказу.. 36
#Лайфхак09 Стврорюємо шаблон листа навчального закладу. 40
  • Відмінності в оформленні листа і наказу.. 40
#Лайфхак10 Друкуємо грамоти. 42
  • Як було раніше. 42
  • Готуємо шаблон грамоти .. 43
  • Готуємо базу даних про нагороджених.. 49
  • Застосовуємо злиття.. 50
  • Роздруковуємо грамоти.. 56
#Лайфхак11 Що таке брошура?. 59
  • Або А4, або А5.. 59
  • Окреслимо основні проблеми.. 61
#Лайфхак12 Створення тіла брошури. 62
  • Звідки береться текст. 62
  • Редагуємо текст.. 65
  • Позбавляємось лишніх невидимих символів форматування. 65
  • Виправляємо граматичні помилки. 67
  • Коректно розтавляємо розділові знаки. 68
#Лайфхак13 Створюємо ієрархію тексту за допомогою форматування. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 69
  • Форматування за допомогою стилів. 71
  • Альтернативні методи форматування. 74
#Лайфхак14 Нумеруємо сторінки та оформляємо колонтитули розділів. 76
  • Для чого існують розриви розділів. 76
#Лайфхак15 Створюємо титульну сторінку. 79
  • Титулка з рамочкою. 80
#Лайфхак16 Вставка графічних елементів документа. 82
  • Таблиці.. 82
  • Векторні зображення.. 84
  • Картинки.. 84
  • Малюнок.. 85
  • Схеми.. 89
  • Діаграми.. 90
  • Впорядковуємо графічні об’єкти.. 91
#Лайфхак17 Створюємо зміст документу. 92
#Лайфхак18 Зноски та бібліографія. 95
  • Сторінкові зноски та кінцеві зноски.. 95
  • Список бібліографічних джерел.. 96
#Лайфхак19 Переддрукарська підготовка документу. 98
#Лайфхак20 Роздрук документів. 100
  • Роздрук малих брошур на струминному принтері. 100
  • Роздрук малих брошур на лазерному принтері. 106
  • Роздрук великих брошур.. 109
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО