Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
01.04.2019

Про засідання методичного об'єднання вихователів старших груп з теми

28 березня 2019 року на базі КЗ "Дошкільний навчальний заклад №27 ВМР" відбулося засідання методичного об'єднання вихователів старших груп з теми "Інтеграція LEGO-конструювання у освітній прроцес дошкільного закладу освіти".
==================================================
Звіт про проведення заходу
Останні новини
01.04.2019

Про засідання міської школи молодого вихователя «Творення» на тему «Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дитини старшого дошкільного віку за інноваційною технологією Н.Гавриш»

19.03.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» на базі КЗ «ДНЗ № 61 ВМР» відбулося засідання міської школи молодого вихователя «Творення» на тему «Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дитини старшого дошкільного віку за інноваційною технологією Н.Гавриш».
В інформаційному блоці засідання школи методист з дошкільної освіти комунальної установи «Міський методичний кабінет» Бондарчук Л.В. розкрила питання «Сучасні підходи до мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку», вихователь КЗ «ДНЗ №21 ВМР» Волошенюк Н.Л. презентувала досвід роботи «Розвивально-коректурні таблиці як засіб розвитку мовлення дошкільників».
В практичній частині було організовано перегляд інтегрованого заняття в старшій групі на тему: «Як богатирі картину шукали» (вихователь Борисюк Т.В.); воркшоп « Прийоми розвитку зв᾿язного мовлення, про які мають знати педагоги» (керівник школи «Творення» Долганова О.А.); ділова гра « Мовленнєвий марафон» (вихователь-методист КЗ «ДНЗ №61 ВМР» Крамар Т.В.); психологічна вправа на розвиток художньо-мовленнєвої активності педагогів «Я малюю весну» (практичний психолог КЗ «ДНЗ №38 ВМР»Хоронжук Т.С.).
Підсумки засідання підведено під час вправи «Головне – другорядне». Всі зазначені заходи сприяли підвищенню професійного рівня молодих педагогів щодо використання в освітній роботі методів і прийомів розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку.

 
Останні новини
01.04.2019

Про методичне об’єднання вчителів – дефектологів ЗДО на тему «Використання методів сенсорної інтеграції у роботі з дошкільниками з порушеннями зору»

14.03.2019 року на базі  КЗ «Дошкільний навчальний заклад №28 ВМР» відбулося методичне об’єднання вчителів – дефектологів ЗДО на тему «Використання методів сенсорної інтеграції у роботі з дошкільниками з порушеннями зору»
Мета: Підвищення рівня фахової майстерності педагогів по формуванню та збагаченню сенсорного досвіду, стійких пізнавальних інтересів у дошкільників з порушеннями зору шляхом використання різноманітних ігор та вправ.
Робоча програма заходу:
  1. Організаційний блок
    • Реєстрація учасників методичного об’єднання.
    • Вступне слово керівника методичного об’єднання вчителів – дефектологів міста, тифлопедагога КЗ «ДНЗ № 28 ВМР» Громової В.В.
    • Вітальне слово методиста дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
  2. Інформаційний блок
    • "Сенсорна інтеграція – підґрунтя цілісного розвитку особистості дитини з порушенням зору." Бондарчук Л.В. – методист КУ «ММК»
Лариса Василівна у своєму виступі зазначила, що сенсорна інтеграція - це несвідомий процес у головному мозку, який організує та фільтрує сенсорну інформацію (отриману від органів чуття), та дозволяє усвідомлено та адаптивно реагувати на цю інформацію. Сенсорна інтеграція одночасно задіює тіло, мозок та органи чуття. Успішна інтеграція сенсорної інформації формує базу для соціальної поведінки і оволодіння навчальними навичками. Процес сенсорної інтеграції активно розвивається з пренатального періоду до кінця дошкільного віку
  • ​"Напрями сенсорної інтеграції дошкільників з порушеннями зору." Шевченко О.В. тифлопедагог КЗ «ДНЗ №28 ВМР»
Оксана Вікторівна зауважила: в останніх зарубіжних наукових досліджен­нях щодо розвитку дітей з різними порушен­нями широко ви­користовують термін «сенсорна інтеграція», під яким розуміють здатність сприймати інформацію за допомогою органів чуття, поєднувати цю ін­формацію з іншими відомостями, що зберігають­ся в пам'яті, та фізично діяти відповідно до одер­жаної інформації.Для розвитку різних видів чутливості у дітей з порушеннями зору необхідно створити спеціаль­не предметно-просторове розвивальне середовище, в якому будуть зібрані основні перцептивні стимули, з якими дитина зустрічатиметься найчастіше спочат­ку в малому просторі, далі цей простір треба розширювати, вводячи до нього нові стимули та рухові дії, опанування яких необхідне дитині.
      2. Практичний блок
  • Майстер – клас « Інтеграція сенсорних систем ( пропріоцептивної, тактильної, вестибулярної) засобами гри. тифлопедагоги КЗ»ДНЗ № 28 ВМР»
Основним засобом сенсорної інтеграції для дитини з порушеннями психофізичного розвитку є сенсорна стимуляція у формі навчальних вправ та дидактичних ігор, під час яких активізуються різноманітні відчут­тя: дотикові, пропріорецептивні (система глибинно­го м’язового відчуття), вестибулярні, смакові, нюхові, слухові, зорові як ізольовано, так і в поєднанні. Ро­биться це відповідно до перцептивних потреб і мож­ливостей дитини, за допомогою всіх засобів, які не викликають почуття дискомфорту.
  • Тренінг «Танцювально – рухова психотерапія як метод сенсорної інтеграції». практичний психолог КЗ «ДНЗ № 28 ВМР» Бондарчук В.В. 
Тілесна терапія і танцювально-рухова терапія – це методи самовідновлення організму, застосування яких є доцільним як з метою формування, так і зміцнення і збереження здоров’я дітей. Танцювальна терапія, по-перше, дає дитині можливість усвідомити, як і чому щось відбувається в її тілі. По-друге, за допомогою спеціальних вправ допомагає зняти чи знизити рівень “заблокованості” тіла, саме знизити, а не знищити, адже жодна людина не може жити без своїх захисних механізмів: м’язового панцира, який починає формуватися з раннього дитинства.

     3. Аналітичний блок
  • Обмін думками та враженнями – керівник методичного об’єднання Громова В.В.
Результативність: Презентовані ігри допомагають дитині поступово інтерпретувати свої сенсорні відчуття і адаптуватися до нових. Вони можуть ускладнюватися, можуть вводитися елементи тренінгів для поліпшення моторики і тілесної координації, все в залежності від індивідуального результату.

Основним досягненням зібрання стало те, що педагоги поділились досвідом та думками, щодо організації різноманітних цікавих ігор та вправ по розвитку сенсорного досвіду дітей з порушеннями зору, а також як створити атмосферу невимушеності та психологічного комфорту і при цьому стимулювати розвиток різних сенсорних систем.
Останні новини
29.03.2019

Про семінар для заступників з навчально-виховної роботи з теми «Подолання інертності мислення та впровадження інклюзивного навчання як перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу НУШ»

13 березня 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради» проведений семінар для заступників з навчально-виховної роботи по школі І ступеня з теми «Подолання інертності мислення та впровадження інклюзивного навчання як перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу НУШ». До вступного слова були запрошені головний спеціаліст відділу загальної середньої освіти, дистанційної освіти та впровадження ІКТ Л.Діденко, яка познайомила із останніми досягненнями закладів загальної середньої освіті міста з облаштування сучасного освітнього середовища по забезпеченню доступності для дітей з особливими освітніми потребами, директор закладу Н.Сидоренко, яка представила роботу закладу з формування освітнього середовища для рівного доступу до якісної освіти усіх дітей. Теоретична частина семінару була забезпечена виступом заступника з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Н.Бойко з теми семінару та презентацією методичного об’єднання початкового навчання керівником М/О О.Форостяною. Під час проведення практичної частини до уваги учасників семінару були презентовані:
інтерактивне спілкування у смарт-класі;
фрагменти уроків учителів І.Гречухвної, Л.Матоли, О.Павловської, О.Собчук, Т.Березнюк, В.Фащіліної;
педагогічний практикум «Сучасний вектор інклюзивного навчання» заступника директора з навчально-виховної роботи В.Скиби та практичного психолога І.Дрогобецької;
виступом представника ІРЦ О.Гарлінської «Алгоритм призначення асистента вчителя, кроки вчителів та батьків»;
тренінгом О.Крижанівської «Дитяча інклюзивна література як дієвий інструмент формування сприятливого простору в сфері освіти».
Останні новини
29.03.2019

Про педагогічну майстерню для вчителів початкових класів І кваліфікаційної категорії з теми «Впровадження дослідницької діяльності в освітній простір Нової української школи»

05 березня 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 Вінницької міської ради» проведена педагогічна майстерня для вчителів початкових класів І кваліфікаційної категорії з теми «Впровадження дослідницької діяльності в освітній простір Нової української школи». До вступного слова була запрошена методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет» Зима Л.Т. Вчитель початкових класів Камінська А.А. познайомила присутніх з можливостями впровадження дослідницької діяльності в початковій школі. Піч час практичної роботи в групах вчителі мали змогу побачити та здійснити досліди «кулька-йог», «скляні брати», «мертве море», «світлофор», «солодка райдуга», «підводний човен», «лампа-лава», «шпигунські чорнила», «чарівні сірники».
Останні новини
28.03.2019

Про педагогічну майстерню для педагогів-організаторів з теми «Використання ігрових технологій при проведенні масових заходів»

20.03 .2019 року о 14.00. на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3 ім. М. Коцюбинського Вінницької міської ради» відбулась педагогічна майстерня для педагогів-організаторів з теми «Використання ігрових технологій при проведенні масових заходів».
Директор закладу Лепко Надія Іллівна привітала гостей та ознайомила з особливостями роботи навчального закладу. Тему «Використання ігрових технологій під час проведення масових заходів» розкрила педагог-організатор Дячок Юлія Юріївна. До активної та творчої роботи залучила колег Юлія Юріївна у практичній частині заходу. Педагоги-організатори створювали та презентували ігри за поданим реквізитом.
По закінченню педагогічної майстерні методист з виховної роботи КУ «ММК» Побережна Ірина Віталіївна вручила учасникам сертифікати та подякувала за участь у роботі всім присутнім і організаторам педагогічної майстерні!

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

#лайфхаки для завуча

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Мельник Т.С.
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Менеджеру освіти (а таким званням можна назвати директора школи, заступника, методиста, вчителя, класного керівника тощо) за своїми посадовими обов’язками щодня потрібно переглядати чи готувати багато документів. Проект «#лайфхаки* для завуча» - колекція оптимальних прийомів роботи в офісних програмах для них.
Дані методи – це лише власний досвід автора, і вони ні в якому разі не претендують на абсолютну істину. Для повного розуміння методик та прийомів роботи з даним програмним забезпеченням потрібно читати оригінальні інструкції, великі товсті спеціальні книжки та переглядати тематичні відео.
В 2018-2019 навчальному році дані матеріали були представлені на уроках Школи активного навчання, що діє при комунальній установі «Міський методичний кабінет» Вінницької міської ради на яких педпрацівники нашого міста отримували практичні поради з використання ІКТ в своїй діяльності.
В цій книзі я зосередився на можливостях популярного офісного пакету Microsoft Office. Зараз я найчастіше використовую 10 версію пакету, тому приклади та скріншоти, якщо це не оговорюється окремо, стосуються саме його.
На разі, робота не завершується. В наступному навчальному році ми продовжимо знайомитись з можливостями Microsoft Office, тому готується до випуску наступна книжка цієї серії.

Короткий зміст публікації#Лайфхак01 Масштабування сторінок. 6
#Лайфхак02 Де взяти апостроф?. 8
#Лайфхак03 Як швидко змінити величину шрифта?. 11
#Лайфхак04 Як зробити всі літери у виділеному фрагменті великими?. 15
#Лайфхак05 Що робити зі словосполученнями, які не можна розривати?. 15
#Лайфхак06 Як можна виділяти фрагменти тексту. 17
#Лайфхак07 Назва закладу завжди під рукою.. 18
#Лайфхак08 Створюємо шаблон наказу навчального закладу. 22
  • Готуємо сторінку.. 22
  • Де взяти Герб ?.. 23
  • Як помістити Герб точно посередині документа?.. 24
  • Пишемо назву навчального закладу.. 25
  • Пишемо реквізити навчального закладу.. 28
  • Пишемо слово НАКАЗ.. 29
  • Пишемо дату, місце створення та номер документу.. 29
  • Пишемо назву наказу.. 32
  • Створення констатуючої частини наказу.. 34
  • Створення розпорядчої частини наказу.. 34
  • Підпис документа.. 36
  • Приклад готового наказу.. 36
#Лайфхак09 Стврорюємо шаблон листа навчального закладу. 40
  • Відмінності в оформленні листа і наказу.. 40
#Лайфхак10 Друкуємо грамоти. 42
  • Як було раніше. 42
  • Готуємо шаблон грамоти .. 43
  • Готуємо базу даних про нагороджених.. 49
  • Застосовуємо злиття.. 50
  • Роздруковуємо грамоти.. 56
#Лайфхак11 Що таке брошура?. 59
  • Або А4, або А5.. 59
  • Окреслимо основні проблеми.. 61
#Лайфхак12 Створення тіла брошури. 62
  • Звідки береться текст. 62
  • Редагуємо текст.. 65
  • Позбавляємось лишніх невидимих символів форматування. 65
  • Виправляємо граматичні помилки. 67
  • Коректно розтавляємо розділові знаки. 68
#Лайфхак13 Створюємо ієрархію тексту за допомогою форматування. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 69
  • Форматування за допомогою стилів. 71
  • Альтернативні методи форматування. 74
#Лайфхак14 Нумеруємо сторінки та оформляємо колонтитули розділів. 76
  • Для чого існують розриви розділів. 76
#Лайфхак15 Створюємо титульну сторінку. 79
  • Титулка з рамочкою. 80
#Лайфхак16 Вставка графічних елементів документа. 82
  • Таблиці.. 82
  • Векторні зображення.. 84
  • Картинки.. 84
  • Малюнок.. 85
  • Схеми.. 89
  • Діаграми.. 90
  • Впорядковуємо графічні об’єкти.. 91
#Лайфхак17 Створюємо зміст документу. 92
#Лайфхак18 Зноски та бібліографія. 95
  • Сторінкові зноски та кінцеві зноски.. 95
  • Список бібліографічних джерел.. 96
#Лайфхак19 Переддрукарська підготовка документу. 98
#Лайфхак20 Роздрук документів. 100
  • Роздрук малих брошур на струминному принтері. 100
  • Роздрук малих брошур на лазерному принтері. 106
  • Роздрук великих брошур.. 109
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО