Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
03.04.2019

​Про заняття в рамках міської школи «Стажер – вихователь «Дебют» відбулось на тему : «Фізкультурно-оздоровча робота в закладі дошкільної освіти»

21.03.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» в рамках міської школи «Стажер – вихователь «Дебют» відбулось заняття на тему: «Фізкультурно-оздоровча робота в закладі дошкільної освіти».
Відкрила захід методист кабінету з дошкільної освіти КУ «ММК» Л.Бондарчук, яка зробила експрес-аналіз нормативно-правового забезпечення фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах дошкільної освіти. Увагу молодих педагогів було акцентовано на Інструктивно-методичних рекомендаціях МОН України від 02.09.2016р. № 1/9-456.
Н.Сокиринська, методист з дошкільної освіти КУ «ММК» звернула увагу вихователів на арсенал оздоровчих методів та технологій, що використовуються в закладах дошкільної освіти. Надала методичні рекомендації щодо планування роботи та створення сприятливих умов для збереження фізичного та психологічного здоров’я дітей.
Керівник школи, вихователь-методист КЗ «ЗДО № 73 ВМР» Олена Маричева, звернула увагу слухачів на взаємодію з батьками вихованців під час організації та проведення різних форм фізкультурно-оздоровчої роботи.
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» Лілія Довгань презентувала досвід роботи закладу з питань оздоровлення та збереження здоров’я малюків.
Під час практичної частини заходу педагоги мали змогу переглянути інтегроване заняття з використанням оздоровчих технологій: фітомодуля, елементів стоун-терапії, кольоротерапії, сольової анамації.
Чудові методи щодо збереження власного психічного здоров’я для усіх присутніх презентувала психолог КЗ «ДНЗ № 37 ВМР», Туркот Наталія під час майстер-класу «Техніки збереження здоров’я».
Останні новини
02.04.2019

Про майстер-клас для практичних психологів ЗДО на тему «Формування соціального досвіду у дітей з порушенням зору шляхом створення цілісних образів завдяки активізації та розвитку збережених аналізаторів»

27 березня 2019 року у КЗ « ДНЗ № 60 ВМР» відбувся майстер-клас для практичних психологів дошкільних навчальних закладів на тему «Формування соціального досвіду у дітей з порушенням зору шляхом створення цілісних образів завдяки активізації та розвитку збережених аналізаторів».
В теоретичному блоці презентувала роботу закладу з даного напрямку «Створення інноваційного освітнього середовища для дітей з порушенням зору в закладі дошкільної освіти» Станіславчук І.В., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 60 ВМР». Також презентувала свою роботу практичний психолог Нідзельська З.І. «Розвиток збережених аналізаторів у дошкільників з порушенням зору».
З метою реалізації завдань активізації та розвитку сенсорних аналізаторів у дошкільників, формування соціальної компетентності дошкільників з порушенням зору в практичній частині учасники навчалися роботі з тактильними доріжками як одної з технік розвитку сенсорних аналізаторів дошкільника.
Останні новини
02.04.2019

Про круглий стіл для вчителів початкових класів теми «Практичне застосування стратегій критичного мислення як засіб формування компетентностей молодших школярів»

19 березня 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради» проведений круглий стіл для вчителів початкових класів першої та другої кваліфікаційної категорії з теми «Практичне застосування стратегій критичного мислення як засіб формування компетентностей молодших школярів». До вступного слова були запрошені Лученко С.В., директор закладу, та Зима Л.Т., методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». Заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Кучерук Л.Д. презентувала виступ «Технології критичного мислення». Під час практичної частини круглого столу учасники відвідали уроки вчителів:
Шеремети Я.В., з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для учнів 1 класу;
Прибеги І.І., з літературного читання для учнів 3 класу;
Гонько Л.І., з літературного читання для учнів 4 класу.Практичний психолог закладу Ярута О.П. провела тренінгові заняття «Професійне самовдосконалення вчителя».

Останні новини
02.04.2019

Про засідання школи молодого вихователя-методиста на тему: «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти»

26.03.2019 року на базі КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» відбулося заняття міської школи молодого вихователя-методиста на тему: «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти».
Методист кабінету дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В. ознайомила слухачів із основними законодавчими документами забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти, вказала на основні засади Концепції Нової української школи.
Молоді спеціалісти ознайомились із методичними рекомендаціями щодо механізму здійснення наступності, форм взаємодії закладу дошкільної освіти та школи, розкритих методистом кабінету дошкільної освіти КУ «ММК» Сокиринською Н.Д.
Довгань Л.С., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» ознайомила присутніх з основними завдання підготовки дитини до шкільного життя, забезпечення її фізичної та психічної зрілості в закладі дошкільної освіти. Вона презентувала методичні матеріали, оформлені в методичному кабінеті на допомогу вихователям.
Молоді спеціалісти стали учасниками практичного заняття з обстеження готовності дітей до шкільного життя.
Слухачі школи набули нових знань, засвоїли теоретичні знання та практичні вміння щодо організації роботи з питань забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти, що сприяло їхньому професійному зростанню, вмінню спрямовувати спільні зусилля на відповідність освітнього процесу вимогам Нової української школи.
Останні новини
02.04.2019

Про майстер-клас для вчителів перших класів з теми «Методика проведення інтегрованого уроку. Освітня галузь «Я досліджую світ»

20 березня 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 ім. Д.І.Менделєєва Вінницької міської ради» проведений майстер-клас для вчителів перших класів з теми «Методика проведення інтегрованого уроку. Освітня галузь «Я досліджую світ»». До вступного слова були запрошені Стебньовська А.В., заступник директора з навчально-виховної роботи по школи І ступеня закладу, та Зима Л.Т., методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». Вчитель початкових класів Міхаліна Т.С. презентувала виступ «Інтегровані уроки в НУШ». Під час практичної частини майстер-класу учасники обговорювали відео-фрагменти уроків вчителів:
  • Богач Ю.Г., ранкова зустріч з теми «У світі казки»;
  • Мелащенко Н.М., з курсу «Я досліджую світ»;
  • Щур Т.В., з курсу «Я досліджую світ».Також до уваги учасників був представлений педагогічний практикум «Суперботи UA».
Останні новини
02.04.2019

Про чергове засідання Школи молодого заступника директора закладу загальної середньої освіти м. Вінниці

27 березня 2019 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Вінницької міської ради» відбулося засідання Школи молодого заступника директора закладу загальної середньої освіти м. Вінниці. Участь у роботі взяли 12 заступників директорів з навчально-виховної та виховної роботи зі стажем роботи на цій посаді до 2 років та досвідчені заступники - наставники. Запропоновані до розгляду питання, а це «Використання ІКТ як запорука модернізації діяльності методичної служби ЗЗСО. Моніторинг освітньої діяльності» (О. П. Подорожняк, ЗЗСО №18), «Поточне та перспективне планування роботи. Річний план роботи закладу освіти» (О. А. Статкевич, ЗЗСО №23), «Участь ЗЗСО в експериментальній та грантовій діяльності, проектах та програмах різних рівнів» (І. В. Михайлова, ЗЗСО №27), «Нові підходи у роботі з обдарованими дітьми» (Н. П. Підлісна, ВМПДЮ), «Система забезпечення якості освіти: Інституційний аудит. Сертифікація вчителів» (О. М. Слушний, ЗЗСО №20), «Мотиваційна стратегія управління персоналом» (Т. М. Дрозд, КУ «ММК») викликали зацікавлення та активне обговорення.
Традиційно роботі Школи молодого заступника притаманні доброзичлива атмосфера спілкування, творчості, невимушеного й доречного обміну досвіду, налагодження професійної та особистісної комунікації. Дякуємо наставникам за численні поради, молодим управлінцям – за активність. Бажаємо всім успіхів!

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

#лайфхаки для завуча

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Мельник Т.С.
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Менеджеру освіти (а таким званням можна назвати директора школи, заступника, методиста, вчителя, класного керівника тощо) за своїми посадовими обов’язками щодня потрібно переглядати чи готувати багато документів. Проект «#лайфхаки* для завуча» - колекція оптимальних прийомів роботи в офісних програмах для них.
Дані методи – це лише власний досвід автора, і вони ні в якому разі не претендують на абсолютну істину. Для повного розуміння методик та прийомів роботи з даним програмним забезпеченням потрібно читати оригінальні інструкції, великі товсті спеціальні книжки та переглядати тематичні відео.
В 2018-2019 навчальному році дані матеріали були представлені на уроках Школи активного навчання, що діє при комунальній установі «Міський методичний кабінет» Вінницької міської ради на яких педпрацівники нашого міста отримували практичні поради з використання ІКТ в своїй діяльності.
В цій книзі я зосередився на можливостях популярного офісного пакету Microsoft Office. Зараз я найчастіше використовую 10 версію пакету, тому приклади та скріншоти, якщо це не оговорюється окремо, стосуються саме його.
На разі, робота не завершується. В наступному навчальному році ми продовжимо знайомитись з можливостями Microsoft Office, тому готується до випуску наступна книжка цієї серії.

Короткий зміст публікації#Лайфхак01 Масштабування сторінок. 6
#Лайфхак02 Де взяти апостроф?. 8
#Лайфхак03 Як швидко змінити величину шрифта?. 11
#Лайфхак04 Як зробити всі літери у виділеному фрагменті великими?. 15
#Лайфхак05 Що робити зі словосполученнями, які не можна розривати?. 15
#Лайфхак06 Як можна виділяти фрагменти тексту. 17
#Лайфхак07 Назва закладу завжди під рукою.. 18
#Лайфхак08 Створюємо шаблон наказу навчального закладу. 22
  • Готуємо сторінку.. 22
  • Де взяти Герб ?.. 23
  • Як помістити Герб точно посередині документа?.. 24
  • Пишемо назву навчального закладу.. 25
  • Пишемо реквізити навчального закладу.. 28
  • Пишемо слово НАКАЗ.. 29
  • Пишемо дату, місце створення та номер документу.. 29
  • Пишемо назву наказу.. 32
  • Створення констатуючої частини наказу.. 34
  • Створення розпорядчої частини наказу.. 34
  • Підпис документа.. 36
  • Приклад готового наказу.. 36
#Лайфхак09 Стврорюємо шаблон листа навчального закладу. 40
  • Відмінності в оформленні листа і наказу.. 40
#Лайфхак10 Друкуємо грамоти. 42
  • Як було раніше. 42
  • Готуємо шаблон грамоти .. 43
  • Готуємо базу даних про нагороджених.. 49
  • Застосовуємо злиття.. 50
  • Роздруковуємо грамоти.. 56
#Лайфхак11 Що таке брошура?. 59
  • Або А4, або А5.. 59
  • Окреслимо основні проблеми.. 61
#Лайфхак12 Створення тіла брошури. 62
  • Звідки береться текст. 62
  • Редагуємо текст.. 65
  • Позбавляємось лишніх невидимих символів форматування. 65
  • Виправляємо граматичні помилки. 67
  • Коректно розтавляємо розділові знаки. 68
#Лайфхак13 Створюємо ієрархію тексту за допомогою форматування. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 69
  • Форматування за допомогою стилів. 71
  • Альтернативні методи форматування. 74
#Лайфхак14 Нумеруємо сторінки та оформляємо колонтитули розділів. 76
  • Для чого існують розриви розділів. 76
#Лайфхак15 Створюємо титульну сторінку. 79
  • Титулка з рамочкою. 80
#Лайфхак16 Вставка графічних елементів документа. 82
  • Таблиці.. 82
  • Векторні зображення.. 84
  • Картинки.. 84
  • Малюнок.. 85
  • Схеми.. 89
  • Діаграми.. 90
  • Впорядковуємо графічні об’єкти.. 91
#Лайфхак17 Створюємо зміст документу. 92
#Лайфхак18 Зноски та бібліографія. 95
  • Сторінкові зноски та кінцеві зноски.. 95
  • Список бібліографічних джерел.. 96
#Лайфхак19 Переддрукарська підготовка документу. 98
#Лайфхак20 Роздрук документів. 100
  • Роздрук малих брошур на струминному принтері. 100
  • Роздрук малих брошур на лазерному принтері. 106
  • Роздрук великих брошур.. 109
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО