Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
11.04.2022

Про круглий стіл на тему:"Дражливі питання" в історії міждержавних сусідських відносин України"


Про те, як складалися і складаються відносини держав- сусідів України в минулому і тепер, йшлося 08.04.2022 р. на засіданні круглого столу вчителів освітньої галузі « Суспільствознавство» Вінницької міської територіальної громади.
Учасники зібрання обговорили в контексті ситуації, що склалася в умовах російсько-української війни, історію розвитку міждержавних відносин України із сусідніми Угорщиною, Молдовою, Польщею. Були розглянуті версії щодо розвитку подальших міждержавних відносин зокрема, причин та загроз загострення відносин, породження конфліктів.
Педагоги висловили своє бачення щодо змісту, методики опрацювання навчального матеріалу на уроках історії.
Особливу увагу учасники круглого столу акцентували на усунення у свідомості здобувачів освіти статусу меншовартості, власної неспроможності України на світовій арені при вживанні таких понять як: «вєлікій рускій народ», « дружній народ», «братній народ», « держава-сестра» та ін.
Такий підхід впродовж тривалого періоду в системі радянської шкільної історичної освіти призвів до вкорінення у частини населення стереотипу «меншої сестри», частковій втраті національної ідентичності. Адже сьогодні саме Україна демонструє перед усим світом свою велич, спроможність протистояти ордам «другої армії світу» « братньої росії».
Нехтування вчителем історії наданою йому автономією, простий переказ сторінок підручника – хибний шлях, що перечить визначеним завданням компетентнісного підходу в освіті, концептуальним положення патріотичного виховання.
Актуальними, на думку консультанта К.Маліцької, залишаються слова:
« Ворог іде туди, де програє вчитель і священник».Завдання вчителя- зайняти передові рубежі у формуванні відповідального громадянина-патріота, який вміє протистояти маніпуляціям різного роду, критично мислить, досліджує, проявляє громадянську свідомість, сповідує загальнолюдські цінності.
В роботі « круглого столу» взяли участь 36 педагогів ВМТГ.
Вчителі правознавства також отримали дві презентації з Міжнародного гуманітарного права та методики вивчення норм МГП, ККУ щодо порівняння понять « військові» та « воєнні» злочини.
Останні новини
07.04.2022

Про зустріч - консультацію з психологом педагогів ЗЗСО ВМТГ

Людина щодня приймає якісь рішення – прості, незначні, що стосуються побуту і повсякденного життя, і дуже серйозні, часом навіть глобальні, яким під силу істотно змінити звичний усталений хід життя.
Прості рішення даються абсолютно легко, швидко і практично без особливої напруги. Але якщо на порядку денному дуже серйозне питання, то зробити потрібний вибір дійсно дуже складно.
Сьогодні, здається, що людина "загнана в кут". Проте немає складних ситуацій, і знайти вихід можна завжди.
Так 06 квітня 2022 року педагоги ЗЗСО ВМТГ разом з психологом КУ «ЦПРПП ВМР» Жанною Воловодівською, говорили та отримували консультацію про відчуття підтримки та опори, про те, що піддається нашим силам, про самозбереження.
Останні новини
07.04.2022

Про воркшоп "Формування успішної особистості дитини" з соціальними педагогами ЗЗСО ВМР

Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального і духовного життя потребує нових джерел для розвитку успішної особистості.
Корисні поради та вправи для організації своєї роботи з учнями отримали соціальні педагоги ЗЗСО ВМТГ, прийнявши участь у воркшопі з тематикою «Формування успішної особистості дитини», який відбувся 5 квітня 2022 року та був організований Воловодівською Ж.О., психологом КУ «ЦПРПП ВМР».
 
Останні новини
07.04.2022

ВСТУП-2022. РОЗ’ЯСНЕННЯ ПРО ЗМІСТ, СТРУКТУРУ Й ОЦІНЮВАННЯ БЛОКУ НМТ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Команда Українського центру оцінювання якості освіти підготувала роз’яснення про зміст, структуру й оцінювання блоку національного мультипредметного тестування з української мови. Зміст завдань блоку НМТ з української мови буде відповідати чинній програмі ЗНО з української мови. Зверніть увагу, що у відповідній програмі вас має цікавити лише та частина, що стосується української мови.
Останні новини
07.04.2022

В Інституті модернізації змісту освіти підготовлено ресурс «Навчально-методична скарбниця. НУШ 5-6 класи»

Для ефективного орієнтування у новоствореному навчальному контенті Інститутом модернізації змісту освіти підготовлено ресурс «Навчально-методична скарбниця. НУШ 5-6 класи», де усі навчальні та навчально-методичні матеріали розподілено за освітніми галузями Державного стандарту базової середньої освіти та відповідно до модельних навчальних програм (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mC99CMln4MEbhW_G4v62ptgK8i0MpJAv/edit#gid=1559956736).

Увесь запропонований контент пройшов комплексну експертизу та рекомендований/схвалений для впровадження в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти.

Наразі ресурс «Навчально-методична скарбниця. НУШ 5-6 класи» містить модельні навчальні програми, підручники і посібники для 5 класу закладів загальної середньої освіти, але він поступово наповнюватиметься новими компонентами для 5 і 6 класів після надання їм відповідних грифів Міністерства освіти і науки України.
Останні новини
06.04.2022

Поради для організації інклюзивного навчання під час війни.

Відповідно до рекомендацій МОН, з 14 березня 2022 року в тих областях нашої держави, де є можливість навчатись, відновлено освітній процес. Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України розроблено рекомендації щодо організації навчального процесу для дітей із порушеннями зору, слуху та інтелектуального розвитку.
Під час війни діти з особливими освітніми потребами постійно перебувають у стані невизначеності. Звук повітряної тривоги та вибухів, дорога та незнайомий простір у випадку евакуації – усе це викликає страх, розгубленість і тривогу. Оскільки ці діти мають обмежені можливості швидко реагувати та обробляти інформацію з навколишнього середовища, важливо запроваджувати у навчальний процес кроки підтримки, які допоможуть мінімізувати наслідки психологічної травми.
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України розробив відповідні поради та рекомендації:
для дітей з порушеннями зору;
для дітей з порушеннями слуху;
для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
(З сайту МОН України)

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

#лайфхаки для завуча

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Мельник Т.С.
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Менеджеру освіти (а таким званням можна назвати директора школи, заступника, методиста, вчителя, класного керівника тощо) за своїми посадовими обов’язками щодня потрібно переглядати чи готувати багато документів. Проект «#лайфхаки* для завуча» - колекція оптимальних прийомів роботи в офісних програмах для них.
Дані методи – це лише власний досвід автора, і вони ні в якому разі не претендують на абсолютну істину. Для повного розуміння методик та прийомів роботи з даним програмним забезпеченням потрібно читати оригінальні інструкції, великі товсті спеціальні книжки та переглядати тематичні відео.
В 2018-2019 навчальному році дані матеріали були представлені на уроках Школи активного навчання, що діє при комунальній установі «Міський методичний кабінет» Вінницької міської ради на яких педпрацівники нашого міста отримували практичні поради з використання ІКТ в своїй діяльності.
В цій книзі я зосередився на можливостях популярного офісного пакету Microsoft Office. Зараз я найчастіше використовую 10 версію пакету, тому приклади та скріншоти, якщо це не оговорюється окремо, стосуються саме його.
На разі, робота не завершується. В наступному навчальному році ми продовжимо знайомитись з можливостями Microsoft Office, тому готується до випуску наступна книжка цієї серії.

Короткий зміст публікації#Лайфхак01 Масштабування сторінок. 6
#Лайфхак02 Де взяти апостроф?. 8
#Лайфхак03 Як швидко змінити величину шрифта?. 11
#Лайфхак04 Як зробити всі літери у виділеному фрагменті великими?. 15
#Лайфхак05 Що робити зі словосполученнями, які не можна розривати?. 15
#Лайфхак06 Як можна виділяти фрагменти тексту. 17
#Лайфхак07 Назва закладу завжди під рукою.. 18
#Лайфхак08 Створюємо шаблон наказу навчального закладу. 22
  • Готуємо сторінку.. 22
  • Де взяти Герб ?.. 23
  • Як помістити Герб точно посередині документа?.. 24
  • Пишемо назву навчального закладу.. 25
  • Пишемо реквізити навчального закладу.. 28
  • Пишемо слово НАКАЗ.. 29
  • Пишемо дату, місце створення та номер документу.. 29
  • Пишемо назву наказу.. 32
  • Створення констатуючої частини наказу.. 34
  • Створення розпорядчої частини наказу.. 34
  • Підпис документа.. 36
  • Приклад готового наказу.. 36
#Лайфхак09 Стврорюємо шаблон листа навчального закладу. 40
  • Відмінності в оформленні листа і наказу.. 40
#Лайфхак10 Друкуємо грамоти. 42
  • Як було раніше. 42
  • Готуємо шаблон грамоти .. 43
  • Готуємо базу даних про нагороджених.. 49
  • Застосовуємо злиття.. 50
  • Роздруковуємо грамоти.. 56
#Лайфхак11 Що таке брошура?. 59
  • Або А4, або А5.. 59
  • Окреслимо основні проблеми.. 61
#Лайфхак12 Створення тіла брошури. 62
  • Звідки береться текст. 62
  • Редагуємо текст.. 65
  • Позбавляємось лишніх невидимих символів форматування. 65
  • Виправляємо граматичні помилки. 67
  • Коректно розтавляємо розділові знаки. 68
#Лайфхак13 Створюємо ієрархію тексту за допомогою форматування. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 69
  • Форматування за допомогою стилів. 71
  • Альтернативні методи форматування. 74
#Лайфхак14 Нумеруємо сторінки та оформляємо колонтитули розділів. 76
  • Для чого існують розриви розділів. 76
#Лайфхак15 Створюємо титульну сторінку. 79
  • Титулка з рамочкою. 80
#Лайфхак16 Вставка графічних елементів документа. 82
  • Таблиці.. 82
  • Векторні зображення.. 84
  • Картинки.. 84
  • Малюнок.. 85
  • Схеми.. 89
  • Діаграми.. 90
  • Впорядковуємо графічні об’єкти.. 91
#Лайфхак17 Створюємо зміст документу. 92
#Лайфхак18 Зноски та бібліографія. 95
  • Сторінкові зноски та кінцеві зноски.. 95
  • Список бібліографічних джерел.. 96
#Лайфхак19 Переддрукарська підготовка документу. 98
#Лайфхак20 Роздрук документів. 100
  • Роздрук малих брошур на струминному принтері. 100
  • Роздрук малих брошур на лазерному принтері. 106
  • Роздрук великих брошур.. 109
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО