Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
02.05.2022

Уряд спростив умови організації інклюзивного навчання

У вівторок, 26 квітня 2022 року, Уряд затвердив зміни до порядків організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.

В умовах воєнного стану значна кількість осіб з особливим освітніми потребами була тимчасового переміщена до інших регіонів України. Зважаючи на це виникли нові умови організації освітнього процесу для осіб, які навчаються в інклюзивних групах і класах.

Наразі в жодному куточку України діти з ООП не відчувають себе в безпеці через відсутність належних умов для здобуття освіти, а також навантаження на батьків і заклади, які частково виконують функцію прихистку для біженців. З метою покращення ситуації, зміни до порядків знімають деякі обмеження на період дії воєнного стану, а саме:

гранична кількість дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах або групах не застосовується, заклад не може відмовити в організації інклюзивного навчання та створенні інклюзивної групи;
психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги чи допомога можуть надаватися фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів і педагогічними працівниками закладу (за умови дотримання безпеки учасників освітнього процесу);
допускається застосування змішаної форми здобуття освіти в інклюзивних класах ЗЗСО;
до закладу освіти можуть подаватися копії документа, що посвідчують особу, а також висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи (за наявності);
засідання Команд психолого-педагогічного супроводу в закладах освіти можуть проходити в режимі онлайн або у змішаному очно-дистанційному форматі;
у закладі освіти можуть формуватися тимчасові інклюзивні міжкласні групи.

Головною метою прийняття змін є створення умов для продовження надання освітніх послуг особам з ООП у закладах дошкільної та загальної середньої освіти в період воєнного часу.
Останні новини
26.04.2022

Про демонстарційний варіант національного мультипредметного тесту

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив демонстраційний варіант національного мультипредметного тесту.

Документ зручний для тих, у кого наразі повільний інтернет або немає можливості працювати упродовж 90 хвилин за комп’ютером. Демонстраційний тест можна завантажити у форматі .pdf за посиланням.

Окрім завдань, тут є правильні відповіді, що дає можливість одразу перевірити себе. Слід пам’ятати, що під час виконання завдань з математики можна користуватися довідковими матеріалами.

Також найближчим часом з’явиться можливість попрактикуватися в онлайн-версії випробування на сайті Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти. Цей варіант допоможе відчути атмосферу тестування, потренуватися виконувати завдання в онлайн-режимі, навчитися розподіляти час на виконання 60 завдань з трьох навчальних предметів. Після завершення роботи над тестом також буде можливість отримати результати тестування.
 
Останні новини
22.04.2022

Про вебінар для вчителів іноземних мов «Модельні навчальні програми та підручники з іноземних мов для 5 класів НУШ у 2022/2023 н.р.Досвід пілотування НУШ у КЗ "Вінницький ліцей №12».

  21 квітня 2022 року проведено вебінар на тему «Модельні навчальні програми та підручники з іноземних мов для 5 класів НУШ у 2022/2023 н.р. Досвід пілотування НУШ у КЗ "Вінницький ліцей №12».
  Консультантка КУ «ЦПРПП ВМР», к.п.н. Лановенко А.О. охарактеризувала особливості впровадження Державного стандарту базової середньої освіти (5-9 кл.), який застосовуватиметься з 1 вересня 2022 року., також проаналізувала модельні навчальні програми з іноземних мов та акцентувала увагу учасників заходу на особливостях кожного запропонованого підручника з іноземних мов, розроблених для 5-х класів НУШ  відповідно до модельних навчальних програм.
  Учителька англійської мови  Родомська Н.М. поділилась власним досвідом пілотування НУШ, яке здійснюється з початку 2021-2022 н.р. у «Вінницькому ліцеї № 12», визначила особливості навчання учнів у НУШ та провела детальний аналіз підручника «Prepare», який входить в перелік підручників з іноземних мов, запропонованих вчителям різними авторськими колективами для конкурсного відбору підручників НУШ.
   Матеріали заходу та модельні навчальні програми з іноземних мов для базової середньої освіти розміщені на сторінці спільноти вчителів іноземних мов на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» або за покликанням https://mmk.edu.vn.ua/inozemni-movy.

 
Останні новини
22.04.2022

Про зустріч - консультацію психолога з педагогами ЗЗСО ВМТГ

21 квітня 2022 року педагоги ЗЗСО ВМТГ отримали консультацію від психолога КУ «ЦПРПП ВМР» Жанни Воловодівської з питань: як мотивувати себе до професійної діяльності в умовах воєнного часу; як мотивувати учнів на навчання під час війни.
З мотиваційними орієнтирами ознайомтеся за   покликанням


 
Останні новини
20.04.2022

Про вебінар психолога для вихователів

20 квітня 2022 року психолог КУ "ЦПРПП ВМР" Антоніна Рогаль провела вебінар для вихователів ЗДО на тему "Методи та способи реагування дорослих на дитячі істерики". Розглянули форми поведінки, як відрізнити маніпуляцію від істерики, отримали відповіді на питання що з цим робити, алгоритм дій дорослого, прийоми стабілізації, заспокоєння та відновлення безпеки та близькості.
Презентаційні матеріали можна переглянути за покликанням
https://sites.google.com/d/1R2u6Cy08rinvMttnVhyeGRGPtzKptutg/p/1lxtvlLd6DWAol5iPPy_0b4AGMcfvCxv0/edit
Останні новини
20.04.2022

Про онлайн-зустріч для шкільних бібліотекарів

19.04.2022 консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Вінницької міської ради Нарольською Катериною було проведено онлайн-зустріч зі шкільними бібліотекарями Вінницької міської територіальної громади. Учасники заходу отримали практичні рекомендації щодо безпечного спілкування в популярних месенджерах. Зокрема були розглянуті питання про те, яку інформацію про себе не слід вказувати в месенджерах, як захистити свої дані та листування, які основні правила безпеки в цифровому просторі під час війни. Із матеріалами зустрічі можна ознайомитися на сторінках професійної спільноти шкільних бібліотекарів міста (безпека спілкування у Telegram, безпека спілкування у Viber).

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

#лайфхаки для завуча

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Мельник Т.С.
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Менеджеру освіти (а таким званням можна назвати директора школи, заступника, методиста, вчителя, класного керівника тощо) за своїми посадовими обов’язками щодня потрібно переглядати чи готувати багато документів. Проект «#лайфхаки* для завуча» - колекція оптимальних прийомів роботи в офісних програмах для них.
Дані методи – це лише власний досвід автора, і вони ні в якому разі не претендують на абсолютну істину. Для повного розуміння методик та прийомів роботи з даним програмним забезпеченням потрібно читати оригінальні інструкції, великі товсті спеціальні книжки та переглядати тематичні відео.
В 2018-2019 навчальному році дані матеріали були представлені на уроках Школи активного навчання, що діє при комунальній установі «Міський методичний кабінет» Вінницької міської ради на яких педпрацівники нашого міста отримували практичні поради з використання ІКТ в своїй діяльності.
В цій книзі я зосередився на можливостях популярного офісного пакету Microsoft Office. Зараз я найчастіше використовую 10 версію пакету, тому приклади та скріншоти, якщо це не оговорюється окремо, стосуються саме його.
На разі, робота не завершується. В наступному навчальному році ми продовжимо знайомитись з можливостями Microsoft Office, тому готується до випуску наступна книжка цієї серії.

Короткий зміст публікації#Лайфхак01 Масштабування сторінок. 6
#Лайфхак02 Де взяти апостроф?. 8
#Лайфхак03 Як швидко змінити величину шрифта?. 11
#Лайфхак04 Як зробити всі літери у виділеному фрагменті великими?. 15
#Лайфхак05 Що робити зі словосполученнями, які не можна розривати?. 15
#Лайфхак06 Як можна виділяти фрагменти тексту. 17
#Лайфхак07 Назва закладу завжди під рукою.. 18
#Лайфхак08 Створюємо шаблон наказу навчального закладу. 22
  • Готуємо сторінку.. 22
  • Де взяти Герб ?.. 23
  • Як помістити Герб точно посередині документа?.. 24
  • Пишемо назву навчального закладу.. 25
  • Пишемо реквізити навчального закладу.. 28
  • Пишемо слово НАКАЗ.. 29
  • Пишемо дату, місце створення та номер документу.. 29
  • Пишемо назву наказу.. 32
  • Створення констатуючої частини наказу.. 34
  • Створення розпорядчої частини наказу.. 34
  • Підпис документа.. 36
  • Приклад готового наказу.. 36
#Лайфхак09 Стврорюємо шаблон листа навчального закладу. 40
  • Відмінності в оформленні листа і наказу.. 40
#Лайфхак10 Друкуємо грамоти. 42
  • Як було раніше. 42
  • Готуємо шаблон грамоти .. 43
  • Готуємо базу даних про нагороджених.. 49
  • Застосовуємо злиття.. 50
  • Роздруковуємо грамоти.. 56
#Лайфхак11 Що таке брошура?. 59
  • Або А4, або А5.. 59
  • Окреслимо основні проблеми.. 61
#Лайфхак12 Створення тіла брошури. 62
  • Звідки береться текст. 62
  • Редагуємо текст.. 65
  • Позбавляємось лишніх невидимих символів форматування. 65
  • Виправляємо граматичні помилки. 67
  • Коректно розтавляємо розділові знаки. 68
#Лайфхак13 Створюємо ієрархію тексту за допомогою форматування. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 69
  • Форматування за допомогою стилів. 71
  • Альтернативні методи форматування. 74
#Лайфхак14 Нумеруємо сторінки та оформляємо колонтитули розділів. 76
  • Для чого існують розриви розділів. 76
#Лайфхак15 Створюємо титульну сторінку. 79
  • Титулка з рамочкою. 80
#Лайфхак16 Вставка графічних елементів документа. 82
  • Таблиці.. 82
  • Векторні зображення.. 84
  • Картинки.. 84
  • Малюнок.. 85
  • Схеми.. 89
  • Діаграми.. 90
  • Впорядковуємо графічні об’єкти.. 91
#Лайфхак17 Створюємо зміст документу. 92
#Лайфхак18 Зноски та бібліографія. 95
  • Сторінкові зноски та кінцеві зноски.. 95
  • Список бібліографічних джерел.. 96
#Лайфхак19 Переддрукарська підготовка документу. 98
#Лайфхак20 Роздрук документів. 100
  • Роздрук малих брошур на струминному принтері. 100
  • Роздрук малих брошур на лазерному принтері. 106
  • Роздрук великих брошур.. 109
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО