Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
18.03.2022

Дихальні техніки проти тривоги й панічних атак

Дихальні техніки проти тривоги й панічних атак

Існує безліч дихальних технік, які дають змогу зменшити тривогу й зупинити панічну атаку, що починається. Тетяна Гурковська, психолог-консультант рекомендує три дихальні техніки, ефективність яких підтвердили та які дають змогу в складних ситуаціях зменшити тривогу і зупинити панічну атаку до того, як вона почнеться. Візьміть на озброєння запропоновані дихальні техніки та користуйтеся ними у різних професійних та особистих ситуаціях. Нехай вони допоможуть вам вберегтися від паніки, залишитися спокійним і незворушним. Детальна інформація розміщена на сторінці професійної спільноти вчителів- логопедів та тифлопедагогів ЗДО на сайті КУ «ЦПРПП ВМР».
Останні новини
17.03.2022

Про встановлення емоційної стабілізації при зустрічах вчителів з дітьми

Зараз кожен із нас – опора для іншого. І саме зараз для дітей ми – значно більше, ніж учителі. Будь-який дорослий, який перебуває поруч із дитиною, який може відчувати стабільність, обличчя якого зберегло жвавість, хто знаходить у собі сили дивитися в очі, може пояснювати, що відбувається, витримати погляд того, кому складно, витримати напруження, – є маяком і джерелом зцілення. Зараз ми всі – маяки та джерела зцілення для тих, хто поруч із нами. Тому корисним буде встановлення емоційної стабілізації при зустрічах педагогів з дітьми.
Останні новини
17.03.2022

В Україні започатковано проведення щоденно загальнонаціональної хвилини мовчання

Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України

Для вшанування світлої пам’яті, громадянської відваги і самовідданості, сили духу, стійкості та героїчного подвигу воїнів, полеглих під час виконання бойових завдань із захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України, мирних громадян, які загинули унаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України Президент Володимир Зеленський підписав Указ про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими.
Документом встановлено започаткувати проведення щоденно о 9 годині 00 хвилин загальнонаціональної хвилини мовчання, яку оголошувати у всіх засобах масової інформації незалежно від форми власності.
Проведення хвилини мовчання передбачено, у тому числі у закладах освіти.
За матеріалами пресслужби Міністерства освіти і науки України.  ( З сайту ДУ"УІРО"  https://uied.org.ua/)
Останні новини
15.03.2022

Інформація для педагогів " Що таке " геноцид"

Що таке «геноцид»
В умовах злочинної війни, яку розпочала РФ проти України, для вчителів суспільних дисциплін, курсів « Захист України», класних керівників і просто пересічних громадян дуже важливо бути обізнаними з нормами міжнародного гуманітарного права ( далі -МГП) та Кримінального кодексу України (ККУ), в якому йдеться про військові злочини.
Сьогодні досить часто звучить з уст Президента України Зеленського В.О., в ЗМІ поняття «геноцид», як класифікація злочину проти українського населення, вчиненого путінською армією РФ.
Згідно ч.1.ст.442 КК України « геноцидом» вважається «діяння будь-якої національної, етнічної, расової, чи релігійної групи шляхом позбавлення життя членів такої групи чи заподіяння їм тяжких тілесних ушкоджень, створення для групи життєвих умов, розрахованих на повне чи часткове її фізичне знищення, скорочення дітонародження чи запобігання йому в такій групі або шляхом насильницької передачі дітей з однієї групи в іншу»
Це визначення геноциду практично дослівно повторює визначення геноциду, дане в ст. ІІ Конвенції ООН від 9 грудня 1948 року «Про запобігання злочину геноциду і покарання за нього».
Згідно із законодавством України злочин, передбачений ч.1 ст.442 КК України, належить до категорії особливо тяжких, а злочин , передбачений ч.2 цієї статті, зокрема, публічні заклики до геноциду ( про це віщують на ТБ РФ) , виготовлення матеріалів із закликами до геноциду з метою їх розповсюдження або розповсюдження таких матеріалів – до злочинів середньої тяжкості.
Тяжкість злочинів проти людяності, до яких відноситься геноцид, обумовлюється як їх масовим характером, антилюдською спрямованістю, підривом основ міжнародного правопорядку, так і тим , що вони торкаються найдорожчого, що є у людини – здоров’я, фізична недоторканість і життя.
Ніякі строки давності не застосовуються до геноциду в частині застосування частини першої статті 442 КК України, незалежно від часу його вчинення.
 
Останні новини
15.03.2022

Поради від захисника України: МОН розробило інформаційний комікс для дітей у воєнний стан

Міністерство освіти і науки розробило інформаційний комікс для дітей у воєнний стан – це збірка інформаційних порад для дітей та їхніх близьких.
"Через воєнні дії в Україні сьогодні діти позбавлені спокою, вільного неба над головою, а також навчання. Щоб допомогти найменшим українцям емоційно у найважчі хвилини війни та підтримувати патріотичний дух нашої нації МОН представляє авторитетні поради від захисника України", - зазначив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.  ( З сайту МОН Україниhttps://mon.gov.ua/ua/news/poradi-vid-zahisnika-ukrayini-mon-rozrobilo-informacijnij-komiks-dlya-ditej-u-voyennij-stan)
 
Останні новини
15.03.2022

ЮНІСЕФ за підтримки МОН запускає дитячий онлайн-садок НУМО

ЮНІСЕФ за підтримки Міністерства освіти і науки запускає дитячий садок НУМО у форматі розвиваючих відео для дошкільнят. У цей складний час проєкт допоможе батькам зайняти дітей пізнавальними та розвиваючими активностями.
Зараз багато родин вимушено перебувають у сховищах, дорозі чи намагаються адаптуватися до нового місця. Проєкт НУМО допоможе батькам організувати дозвілля малечі та зберегти зв’язок із освітнім процесом.
Перший випуск зовсім скоро з'явиться на платформах Міністерства освіти і науки та ЮНІСЕФ, а згодом і на телебаченні.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

#лайфхаки для завуча

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Мельник Т.С.
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Менеджеру освіти (а таким званням можна назвати директора школи, заступника, методиста, вчителя, класного керівника тощо) за своїми посадовими обов’язками щодня потрібно переглядати чи готувати багато документів. Проект «#лайфхаки* для завуча» - колекція оптимальних прийомів роботи в офісних програмах для них.
Дані методи – це лише власний досвід автора, і вони ні в якому разі не претендують на абсолютну істину. Для повного розуміння методик та прийомів роботи з даним програмним забезпеченням потрібно читати оригінальні інструкції, великі товсті спеціальні книжки та переглядати тематичні відео.
В 2018-2019 навчальному році дані матеріали були представлені на уроках Школи активного навчання, що діє при комунальній установі «Міський методичний кабінет» Вінницької міської ради на яких педпрацівники нашого міста отримували практичні поради з використання ІКТ в своїй діяльності.
В цій книзі я зосередився на можливостях популярного офісного пакету Microsoft Office. Зараз я найчастіше використовую 10 версію пакету, тому приклади та скріншоти, якщо це не оговорюється окремо, стосуються саме його.
На разі, робота не завершується. В наступному навчальному році ми продовжимо знайомитись з можливостями Microsoft Office, тому готується до випуску наступна книжка цієї серії.

Короткий зміст публікації#Лайфхак01 Масштабування сторінок. 6
#Лайфхак02 Де взяти апостроф?. 8
#Лайфхак03 Як швидко змінити величину шрифта?. 11
#Лайфхак04 Як зробити всі літери у виділеному фрагменті великими?. 15
#Лайфхак05 Що робити зі словосполученнями, які не можна розривати?. 15
#Лайфхак06 Як можна виділяти фрагменти тексту. 17
#Лайфхак07 Назва закладу завжди під рукою.. 18
#Лайфхак08 Створюємо шаблон наказу навчального закладу. 22
  • Готуємо сторінку.. 22
  • Де взяти Герб ?.. 23
  • Як помістити Герб точно посередині документа?.. 24
  • Пишемо назву навчального закладу.. 25
  • Пишемо реквізити навчального закладу.. 28
  • Пишемо слово НАКАЗ.. 29
  • Пишемо дату, місце створення та номер документу.. 29
  • Пишемо назву наказу.. 32
  • Створення констатуючої частини наказу.. 34
  • Створення розпорядчої частини наказу.. 34
  • Підпис документа.. 36
  • Приклад готового наказу.. 36
#Лайфхак09 Стврорюємо шаблон листа навчального закладу. 40
  • Відмінності в оформленні листа і наказу.. 40
#Лайфхак10 Друкуємо грамоти. 42
  • Як було раніше. 42
  • Готуємо шаблон грамоти .. 43
  • Готуємо базу даних про нагороджених.. 49
  • Застосовуємо злиття.. 50
  • Роздруковуємо грамоти.. 56
#Лайфхак11 Що таке брошура?. 59
  • Або А4, або А5.. 59
  • Окреслимо основні проблеми.. 61
#Лайфхак12 Створення тіла брошури. 62
  • Звідки береться текст. 62
  • Редагуємо текст.. 65
  • Позбавляємось лишніх невидимих символів форматування. 65
  • Виправляємо граматичні помилки. 67
  • Коректно розтавляємо розділові знаки. 68
#Лайфхак13 Створюємо ієрархію тексту за допомогою форматування. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 69
  • Форматування за допомогою стилів. 71
  • Альтернативні методи форматування. 74
#Лайфхак14 Нумеруємо сторінки та оформляємо колонтитули розділів. 76
  • Для чого існують розриви розділів. 76
#Лайфхак15 Створюємо титульну сторінку. 79
  • Титулка з рамочкою. 80
#Лайфхак16 Вставка графічних елементів документа. 82
  • Таблиці.. 82
  • Векторні зображення.. 84
  • Картинки.. 84
  • Малюнок.. 85
  • Схеми.. 89
  • Діаграми.. 90
  • Впорядковуємо графічні об’єкти.. 91
#Лайфхак17 Створюємо зміст документу. 92
#Лайфхак18 Зноски та бібліографія. 95
  • Сторінкові зноски та кінцеві зноски.. 95
  • Список бібліографічних джерел.. 96
#Лайфхак19 Переддрукарська підготовка документу. 98
#Лайфхак20 Роздрук документів. 100
  • Роздрук малих брошур на струминному принтері. 100
  • Роздрук малих брошур на лазерному принтері. 106
  • Роздрук великих брошур.. 109
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО