09.11 .2016 року о 14.00. на базі закладу «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради» відбувся семінар-презентація програми з виховної роботи в початковій школі «Я – Людина». Координувала роботу семінару методист з виховної роботи КУ «ММК» Побережна Ірина Віталіївна. Презентувала виховну програму «Я – Людина» заступник з виховної роботи Коваленко Тетяна Юріївна.
Голова МОКК Власюк Інна Михайлівна провела цікаве практичне заняття «Використання елементів тренінгу під час проведення виховних годин». Творчі та яскраві роботи учнів представлених на виставці «У світі дитинства», вразили учасників семінару. Фрагмент заняття «Пісочна терапія як засіб розкриття внутрішнього потенціалу дитини та її соціалізації», проведений практичним психологом Семенчук Альоною Олексіївною, захопв всіх учасників семінару та подарував незабутні хвилини релаксації. Гарним закінченням заходу став виступ вокального ансамблю «Срібні дзвіночки» під керівництвом вчителя музичного мистецтва Слободянюк Анжели Валентинівни.
Дякуємо за участь у роботі всім присутнім та організаторам семінару!
Фотозвіт про захід
09 листопада 2016 року на базі КУ "Міський методичний кабінет" відбулось засідання в рамках роботи Школи активного навчання(семінар) для вчителів англійської мови на тему «Використання здоров”язберігаючих технологій на уроках англійської мови в початковій школі». Метою семінару було застосовування здоров'язберігаючих технологій на уроках англійської мови, забезпечення максимально сприятливої і комфортної обстановки та створення в дітей позитивної емоційної налаштованості на уроці.
9 листопада 2016 р. у НВК: ЗШ І-ІІІ ст. - гімназії № 30 для вчителів трудового навчання (жінки), спеціалістів І та ІІ кваліфікаційних категорійбув проведений майстер-клас на тему: «Виготовлення ляльки-мотанки «Кубишки-травниці». Захід провела Нечипорук Наталія Володимирівна.
Фотозвіт про захід
9 листопада 2016 року відбулося розширене засідання науково-методичної ради міського методичного кабінету за участі представників загальноосвітніх навчальних закладів. Під час роботи було розглянуто наступні питання:
Члени науково-методичної ради та заступники директорів ЗНЗ активно долучилися до обговорення.
Фотозвіт про захід
07 листопада 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 31 ВМР» відбувся відкритий урок в 11 класі для вчителів української мови та літератури вищої кваліфікаційної категорії на тему «О.Вишня. Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920- ті роки. «Моя автобіографія»
Урок проведено вчителем української мови та літератури Коваль Іриною Борисівною на високому методичному рівні.
03.11.2016 року відповідно до інформаційного вісника «Перспектива» на базі КЗ «ДНЗ № 37» відбулося заняття міської школи молодого вихователя-методиста на тему «Нормативно – правове, законодавче та інформаційно – методичне забезпечення навчально - виховного процесу в ДНЗ» «Організація роботи з молодими педагогами". розглядались питання нормативно-правового, законодавчого та інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу.
Слухачі ознайомились з алгоритмом роботи з молодими педагогами, роллю вихователя-методиста у професійній адаптації педагога-початківця, наставництвом як формою індивідуальної роботи з ними, методами співпраці.В процесі обговорення питань, молоді вихователі-методисти набули нових знань, засвоїли засоби самостійної діяльності, що сприяло формуванню критичного мислення, потреби в самоосвіті та саморозвитку, упровадженню педагогічних знахідок, розвʼязанню педагогічних проблем, розвитку їхніх пізнавальних інтересів і творчих здібностей.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |