Фотозвіт про захід
10.11.2016р.на базі ДНЗ №35 проведено методичне об’єднання інструкторів з фізкультури, вихователів санаторних та спеціалізованих груп компенсуючого типу на тему: «Формування у дошкільників здоров'язбережувальних компетенцій з урахуванням принципів природовідповідності фізичного виховання».
Метою проведеного заходу було ознайомлення учасників з досвідом роботи ДНЗ, використанням інноваційних оздоровчих технологій для зміцнення фізичного та психічного здоров'я дошкільників та методами формування у вихованців здоров'язбережувальних компетенцій.
Дошкільний заклад має власну систему оздоровлення, лікувально–профілактичної роботи та інноваційних технологійдля зміцнення фізичного та психічногоздоров'я дошкільників. Цю систему висвітлила та презентувала методист Пилявець О.В.
ГлущенкоІ.Б., інструктор з фізкультури ДНЗ, поділилися власною авторською розробкою занять з оздоровчо-інтелектуального розвитку дошкільників за методикою М.М. Єфименка. Учасники заходу разом з вихованцями(дайверами)не лише занурились у «Світ морських пригод», а й отримали енциклопедичні знання. Присутні на методичному об’єднанні мали нагоду перейняти позитивні емоції, активізувати «гормон щастя» під час перегляду гурткової роботи ізфітнес стрибків на батутах «SkyJumping» та спортивного фітнес-таночку«Fіtnesdance».
Під час майстер-класу з організації та техніки проведення олімпійських змагань з виду спорту “Городки» педагоги не лише мали можливість відновити знання, а й перевірити власні сили у даному виді спорту.
Фотозвіт про захід
10 листопада 2016 року в комунальній установі «Міський методичний кабінет» в рамках Школи активного навчання соціальними педагогами ЗНЗ проведено семінар-практикум на тему «Особливості соціального захисту у роботі соціального педагога в умовах загальноосвітнього навчального закладу».
Разом з методистом з практичної психології та соціальної роботи Ж.О.Воловодівською характеризували категорії дітей, які потребують соціального захисту, розглядали алгоритм обстеження житлово-побутових умов дітей, які потребують соціального захисту, уточнювали види роботи соціального педагога щодо соціального захисту дітей.
10 листопада 2016 року майстер-клас на тему « Робота з візуальними джерелами на уроках історії» провели учителі історії закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ с м. Вінниці т. №21 Вінницької міської ради» Учителі міста отримали методичні рекомендації щодо: використання візуальних джерел як засобу формування і розвитку предметних компетентностей учнів ( заступник директора школи - Вовк А.Р.), прийомів методу історичної реконструкції з дослідження візуальних джерел (Несторович А.О, учитель історії закладу) , особливостей аналізу фотографій, карикатур, плакатів ( Юрченко – Слічна Н.Д., учитель історії). Аналізу творів образотворчого мистецтва на уроках історії учасників майстер-класу навчав завідувач відділом галереї обласного художнього музею Медончак П.В.10 листопада 2016 року майстер-клас на тему « Робота з візуальними джерелами на уроках історії» провели учителі історії закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ с м. Вінниці т. №21 Вінницької міської ради» Учителі міста отримали методичні рекомендації щодо: використання візуальних джерел як засобу формування і розвитку предметних компетентностей учнів ( заступник директора школи - Вовк А.Р.), прийомів методу історичної реконструкції з дослідження візуальних джерел (Несторович А.О, учитель історії закладу) , особливостей аналізу фотографій, карикатур, плакатів ( Юрченко – Слічна Н.Д., учитель історії). Аналізу творів образотворчого мистецтва на уроках історії учасників майстер-класу навчав завідувач відділом галереї обласного художнього музею Медончак П.В.
Фотозвіт про захід
Фотозвіт про захід
9 листопада в День української писемності та мови в рамках проекту «Спільний поетичний простір» в закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 21 ВМР» відбулася зустріч учнів 5-11 класів та вчителів-філологів Гаврилюк В.С., Ковальчук М.М., Довгошей В.А., Пилипенко Н.І., Федотов В.В з поетами Вінниччини.
Майстри поетичного слова Андрій Стебелєв, Микола Антощак, Анатолій Мартинюк провели для поетів-початківців майстер-клас, що сприяв розкриттю та розвитку їх таланту.
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |