26-27 жовтня 2016 р. на базі закладу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 15 Вінницької міської ради» відбувся каскадний тренінг з теми «Неформальна та інформальна освіта як необхідна умова професійного зростання педагога» для керівників методичних об’єднань початкових класів міста.
Основна мета освітнього ресурсу: підготувати вчителів-тренерів (едукаторів) до впровадження інноваційних форм, методів, засобів, інструментів неформальної та інформальної освіти для дорослих.
За планом роботи першого дня було проведено модуль 1 (організаційний), який включав в себе:
Модуль 2 (керована практика) ознайомив учасників з сучасними практиками навчання дорослих та основними правилами написання професійного портфоліо.
Другий день був підсумковим (модулі 3 і 4).
За час навчання учасники тренінгу ознайомились з сучасними тенденціями розвитку суспільства, сучасними тенденціями розвитку системи освіти, зростаючою роллю освіти дорослих, необхідністю запровадження сучасних технологій підвищення ефективності навчання дорослих на основі компетентнісно-орієнтованого підходу.
Фотозвіт про захід
У загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №20 м. Вінниці учителі - інформатики молоді та енергічні. Тому і захід, організований ними 18 жовтня 2016 року, був наповнений свіжими ідеями та динамікою.
На початку відбулася презентація навчального закладу, досягнень його учителів та учнів. Після того, Слушний Олег Миколайович - заступник директора з НВР та учитель математики та інформатики, розпочав теоретичну частину зібрання та окреслив необхідність широкого впровадження ігрових методик у сучасну школу. В свому слові його підтримав методист КУ "ММК" Мельник Тарас Степанович.
Відбулися три майстер-класи:
В подальшій програмі особливо запам'ятався Quest з інформатики "У пошуках істини". Учителі відчули себе учнями та змагалися між собою на етапах. Перемогла, як завжди, дружба.
Учасники зібрання щиро дякують господарям за цікавий захід та гостинність.
Фотозвіт про захід
27.10.2016 р. відповідно до плану роботи комунальної установи «Міський методичний кабінет» Департаменту освіти Вінницької міської ради на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9 Вінницької міської ради» відбулося заняття міської Школи резерву керівних кадрів на тему: «Нормативно-правове забезпечення навчального процесу та адміністративної діяльності керівника ЗНЗ». В роботі Школи взяли участь 31 педагог-резервіст. Заняття провели: Капуста В.Д.,директор закладу «ЗШ І-ІІІ ст. №9 ВМР» ( «Сучасні концепції змісту освіти. Освітня політика України»), Кавка Г.Б., заступник директора школи з навчально-виховної роботи (Нормативно –правове забезпечення адміністративної діяльності керівника ЗНЗ та навчально-виховного процесу в ньому. Робота за новим Держстандартом (2011) в основній та старшій школі»), Крикус Т.М., заступник директора школи з виховної роботи (Нормативно-правове забезпечення виховного процесу ЗНЗ»). Зима Л.Т., методист комунальної установи « Міський методичний кабінет» Департаменту освіти Вінницької міської ради( «Робота початкової школи за Держстандартом ( 2011) та оновленими програмами «).Слухачі Школи під керівництвом Кавки Г.Б., Маліцької К.П. знайомилися з правилами документування діяльності ЗНЗ. Практичний блок заняття провели практичний психолог Крещенко О.Г.( «Формування позитивного іміджу ЗНЗ»), Кавка Г.Б. («Професійні компетентності керівника ЗНЗ в сфері документознавства »), Маліцька К.П. ( «Самоосвіта слухачів ШРКК у системі росту їхнього професіоналізму»).
26 та 27 жовтня 2016 року група учителів математики міста разом зі своїми колегами з Вінницького району відвідали древній Львів.
Першою зупинкою був Львівський навчально-методичний центр освіти, де його директор - Приставська Олександра, розповіла нам про напрямки роботи своєї установи, методичні знахідки та проекти якими пишаються освітяни міста.
Після презентації, в супроводі методиста-координатора Наталії Босак, математика - Стефанії Кисіль та методиста з туристсько-краєзнавчої роботи Аліси Васільєвої ми вирушили у старе та вічне молоде місто Львів.
Наступною зупинкою була "Таємнича аптека під угорською короною", де учитель математики С.Панченко та учитель хімії Й.Яцканич з 37-ї Львівської школи продемонстрували свій інтегрований урок.
Далі ми відвідали національний художній музей імені Андрея Шептицького. Там ми побачили інтегрований урок в якому сплелися сучасне образотворче мистецтво та математика. Для нас працювали митецтвознавець та учитель математики І. Ткач (ЛСШ № 69).
Цікавою була екскурсія до музею Львівського національного університету ім.І. Франка.
Основною подією нашої подорожі була лекція «Стефан Банах і львівська математична школа», яку прочитав професор кафедри математичного та функціонального аналізу Ярослав Притула.
Наступного дня ми знайомилися з визначними місцями та архітектурними пам'ятками Львова.
Учасники семінару щиро подякували господарям за виявлену гостинність та цікаву, насичену програму заходу.
Фотозвіт про захід
Триває робота консультативно-тренінгового центру «Крок». 26 жовтня 2016 року відбувся 5 день очного тренінгу «Мистецтво педагогічної комунікації». Учасники тренінгової групи продовжили роботу над покращенням техніки мовлення та розвитком власних комунікативних якостей, завершили теоретичний і практичний розгляд композиції промови, охарактеризували комунікативні бар’єри та способи їх подолання. Особливо емоційною стала казка-пантоміма «Теремок», фрагменти якої відображено на фото. Бажаємо учасникам успіхів у підготовці до підсумкового етапу, впевненості у своїх силах і задоволення від виголошення промови!
26 жовтня 2016 року на базі комунальної установи «Міський методичний кабінет» методистами з практичної психології та соціальної роботи Воловодівською Ж.О. та Щеголевою Т.А. проведено засідання творчої групи.
З метою збагачення професійного досвіду працівників психологічної служби та з метою оптимізації своєї роботи, за допомогою групової дискусії визначено напрямок роботи творчої групи – «Розробка інформаційних матеріалів (буклети, пам’ятки, папки-пересувки, інформ-бюлетені) як відгук на актуальні проблеми."
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |