Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
11.04.2022

Про круглий стіл на тему:"Дражливі питання" в історії міждержавних сусідських відносин України"


Про те, як складалися і складаються відносини держав- сусідів України в минулому і тепер, йшлося 08.04.2022 р. на засіданні круглого столу вчителів освітньої галузі « Суспільствознавство» Вінницької міської територіальної громади.
Учасники зібрання обговорили в контексті ситуації, що склалася в умовах російсько-української війни, історію розвитку міждержавних відносин України із сусідніми Угорщиною, Молдовою, Польщею. Були розглянуті версії щодо розвитку подальших міждержавних відносин зокрема, причин та загроз загострення відносин, породження конфліктів.
Педагоги висловили своє бачення щодо змісту, методики опрацювання навчального матеріалу на уроках історії.
Особливу увагу учасники круглого столу акцентували на усунення у свідомості здобувачів освіти статусу меншовартості, власної неспроможності України на світовій арені при вживанні таких понять як: «вєлікій рускій народ», « дружній народ», «братній народ», « держава-сестра» та ін.
Такий підхід впродовж тривалого періоду в системі радянської шкільної історичної освіти призвів до вкорінення у частини населення стереотипу «меншої сестри», частковій втраті національної ідентичності. Адже сьогодні саме Україна демонструє перед усим світом свою велич, спроможність протистояти ордам «другої армії світу» « братньої росії».
Нехтування вчителем історії наданою йому автономією, простий переказ сторінок підручника – хибний шлях, що перечить визначеним завданням компетентнісного підходу в освіті, концептуальним положення патріотичного виховання.
Актуальними, на думку консультанта К.Маліцької, залишаються слова:
« Ворог іде туди, де програє вчитель і священник».Завдання вчителя- зайняти передові рубежі у формуванні відповідального громадянина-патріота, який вміє протистояти маніпуляціям різного роду, критично мислить, досліджує, проявляє громадянську свідомість, сповідує загальнолюдські цінності.
В роботі « круглого столу» взяли участь 36 педагогів ВМТГ.
Вчителі правознавства також отримали дві презентації з Міжнародного гуманітарного права та методики вивчення норм МГП, ККУ щодо порівняння понять « військові» та « воєнні» злочини.
Останні новини
07.04.2022

Про зустріч - консультацію з психологом педагогів ЗЗСО ВМТГ

Людина щодня приймає якісь рішення – прості, незначні, що стосуються побуту і повсякденного життя, і дуже серйозні, часом навіть глобальні, яким під силу істотно змінити звичний усталений хід життя.
Прості рішення даються абсолютно легко, швидко і практично без особливої напруги. Але якщо на порядку денному дуже серйозне питання, то зробити потрібний вибір дійсно дуже складно.
Сьогодні, здається, що людина "загнана в кут". Проте немає складних ситуацій, і знайти вихід можна завжди.
Так 06 квітня 2022 року педагоги ЗЗСО ВМТГ разом з психологом КУ «ЦПРПП ВМР» Жанною Воловодівською, говорили та отримували консультацію про відчуття підтримки та опори, про те, що піддається нашим силам, про самозбереження.
Останні новини
07.04.2022

Про воркшоп "Формування успішної особистості дитини" з соціальними педагогами ЗЗСО ВМР

Сучасний період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер його соціального і духовного життя потребує нових джерел для розвитку успішної особистості.
Корисні поради та вправи для організації своєї роботи з учнями отримали соціальні педагоги ЗЗСО ВМТГ, прийнявши участь у воркшопі з тематикою «Формування успішної особистості дитини», який відбувся 5 квітня 2022 року та був організований Воловодівською Ж.О., психологом КУ «ЦПРПП ВМР».
 
Останні новини
07.04.2022

ВСТУП-2022. РОЗ’ЯСНЕННЯ ПРО ЗМІСТ, СТРУКТУРУ Й ОЦІНЮВАННЯ БЛОКУ НМТ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Команда Українського центру оцінювання якості освіти підготувала роз’яснення про зміст, структуру й оцінювання блоку національного мультипредметного тестування з української мови. Зміст завдань блоку НМТ з української мови буде відповідати чинній програмі ЗНО з української мови. Зверніть увагу, що у відповідній програмі вас має цікавити лише та частина, що стосується української мови.
Останні новини
07.04.2022

В Інституті модернізації змісту освіти підготовлено ресурс «Навчально-методична скарбниця. НУШ 5-6 класи»

Для ефективного орієнтування у новоствореному навчальному контенті Інститутом модернізації змісту освіти підготовлено ресурс «Навчально-методична скарбниця. НУШ 5-6 класи», де усі навчальні та навчально-методичні матеріали розподілено за освітніми галузями Державного стандарту базової середньої освіти та відповідно до модельних навчальних програм (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mC99CMln4MEbhW_G4v62ptgK8i0MpJAv/edit#gid=1559956736).

Увесь запропонований контент пройшов комплексну експертизу та рекомендований/схвалений для впровадження в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти.

Наразі ресурс «Навчально-методична скарбниця. НУШ 5-6 класи» містить модельні навчальні програми, підручники і посібники для 5 класу закладів загальної середньої освіти, але він поступово наповнюватиметься новими компонентами для 5 і 6 класів після надання їм відповідних грифів Міністерства освіти і науки України.
Останні новини
06.04.2022

Поради для організації інклюзивного навчання під час війни.

Відповідно до рекомендацій МОН, з 14 березня 2022 року в тих областях нашої держави, де є можливість навчатись, відновлено освітній процес. Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України розроблено рекомендації щодо організації навчального процесу для дітей із порушеннями зору, слуху та інтелектуального розвитку.
Під час війни діти з особливими освітніми потребами постійно перебувають у стані невизначеності. Звук повітряної тривоги та вибухів, дорога та незнайомий простір у випадку евакуації – усе це викликає страх, розгубленість і тривогу. Оскільки ці діти мають обмежені можливості швидко реагувати та обробляти інформацію з навколишнього середовища, важливо запроваджувати у навчальний процес кроки підтримки, які допоможуть мінімізувати наслідки психологічної травми.
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України розробив відповідні поради та рекомендації:
для дітей з порушеннями зору;
для дітей з порушеннями слуху;
для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
(З сайту МОН України)

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Атестація педагогічних працівників. Цікаве та важливе.

№3 за 2016-2017 н.р.
  • Автор: Федчишена Марина Валеріївна
  • Тип: Періодичне видання

Аннотація: Професійна підготовка педагогів не може обмежуватись тільки оволодінням фаховими знаннями, уміннями, навичками. Виконуючи професійні функції, педагог аналізує, синтезує, а відповідно продукує новітню наукову інформацію. Це потребує початкових знань системи видавничої, інформаційної та бібліотечної справи, щоб уніфікувати підготовку документів та інформацію про них.
Саме тому випуск №3 Методичних рекомендацій «Атестація педагогічних працівників. Цікаве та важливе» надає інструктивно-методичну допомогу щодо оформлення матеріалів педагогічних працівників-претендентів на присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «керівник гуртка-методист», «педагог-організатор-методист». Окремо висвітлюються питання порядку апробації та розгляду вищевказаних матеріалів науково-методичною радою комунальної установи «Міський методичний кабінет».

Короткий зміст публікації        Вступ
  1. Механізм присвоєння педагогічних звань
    1. Передумови присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «керівник гуртка-методист», «педагог-організатор-методист»
    2. Порядок подачі матеріалів педагогічних працівників-претендентів на присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист» на апробацію та розгляд науково-методичною радою КУ «Міський методичний кабінет»
  2. Основи створення педагогічного освітнього продукту в системі стандартів видавничої справи
    1. Класифікація окремих видань у роботі з відбору й узагальнення наукової інформації відповідно до системи стандартів інформаційної, бібліотечної та видавничої справи
    2. Методична розробка як інструмент вдосконалення фахового рівня педагога
    3. Загальні рекомендації щодо оформлення методичної розробки
    4. Оформлення рецензії на методичну розробку 
       Додатки
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО